تلاش ۷ البرزی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی ایران

رییس هیئت کشتی استان البرز از حضور ۷ کشتی گیر البرزی در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی آزاد و فرنگی کشور خبر داد و گفت: ورزشکاران البرزی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی تلاش می کنند.

به گزارش خبرآنلاین - البرز و به نقل از خبرگزاری مهر: مصیب دهبالایی اظهار کرد: مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا و گزینشی المپیک در کشور برزیل ۲۱ و ۲۲ خردادماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.
وی افزود: بر اساس اعلام کمیته تیم های ملی کشتی، استان البرز ۶ کشتی گیر در بخش فرنگی و یک کشتی گیر در بخش آزاد خواهد داشت.
دهبالایی با بیان اینکه حضور شش نماینده از البرز در بخش فرنگی اتفاقی کم نظیر و کم سابقه محسوب می شود گفت: ما در ۵ وزن، شش کشتی گیر فرنگی کار داریم و این میزان حضور را در ادوار گذشته شاهد نبودیم.
رییس هیئت کشتی استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت کشتی گیران البرز در این مسابقات گفت: نفرات ما از آمادگی و تجربه کافی برخوردارند. امیدوارم با تمرکز لازم بتوانند کشتی های خوبی بگیرند و در نهایت دو بنده تیم ملی را بر تن کنند.
وی به اسامی کشتی گیران البرزی حاضر در این رویداد اشاره کرد و گفت: در بخش فرنگی حمید خامسی، ابوذر نورزاده، محمد کریمی، یوسف قادریان، مهدی محمدی و حسین نوری را داریم و در بخش آزاد علیرضا کریمی از البرز با رقبا کشتی خواهد گرفت.
دهبالایی در پایان گفت: کشتی البرز پس از چند سال افول به سمت اوج گیری دوباره گام برمی دارد. امیدوارم با موفقیت نمایندگان البرز در انتخابی تیم ملی بار دیگر البرز در ترکیب تیم های ملی اصلی کشورمان نماینده داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =