سبحانی‌نیا: اجتماعات ملی نباید دستخوش حاشیه سازی شود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نماد وحدت ملی کشور است گفت که چنین اجتماعاتی نباید دستخوش حاشیه سازی‌ها شود.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: سالگرد رحلت حضرت امام (ره) یک روز مهم و ملی است و مورد وفاق همه جریانات سیاسی کشور است که در این روز تجلیلی از معمار کبیر انقلاب باید صورت گیرد و همه آحاد مردم نیز علاقه و انگیزه‌ی مشارکت دراین مراسم را دارند.

وی با اشاره به حضور سفرا و میهمانان خارجی مراسم ارتحال حضرت امام (ره) یاد آور شد: وقتی چنین مراسمی با چنین عظمت و با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود قاعدتا این مراسم بیانگر جلوه‌ای از وحدت و همدلی در کشور و نمادی از وحدت ملی معرفی می‌شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: اگربعضا دلخوری‌هایی وجود دارد یا انتقاداتی به نگاه سیاسی برخی افراد وجود دارد هم باید این اختلاف نظر و سلیقه در جای خود اعمال شود، نه این که در این مراسم بروز و ظهور پیدا کند و شکل کلان و ملی آن را از بین ببرد، چرا که این امر موجبات معرفی بد انقلاب را فراهم می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بعد از 26 سال از ارتحال امام (ره) عشق ، علاقه، و حضور و جوش و خروش مردم برای دنیا بسیار مهم است و بازتاب جهانی دارد. فرمایشات مهم رهبری در این روز نیز خصوصا درباره‌ی مسائل بین‌المللی، اندیشه‌های امام و جلوگیری از تحریف این اندیشه‌ها نباید تحت الشعاع حاشیه سازی‌ها قرار گیرد چرا که این امر باعث می‌شود حاشیه‌ها برجسته تر از جهت گیری کلی این مراسم شود و مصالح نظام در حاشیه قرار گیرد.

سبحانی نیا در پایان با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام همدلی و همزبانی تاکید کرد که همدلی بین مردم باید در این سال جلوه‌ی بیشتری پیدا کند .

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =