یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی برهم زدن سخنرانی‌ها و ایجاد اخلال در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را موجب وهن نظام جمهوری اسلامی و خلاف منویات مقام معظم رهبری دانست.

غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با ایسنا با اشاره به تلاش عده‌ای برای ایجاد اخلال در سخنرانی رئیس جمهور و سیدحسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: هر اقدامی به این شکل که نوعی نمود بیرونی، وجود چنددستگی، اختلاف و خدای ناکرده تمسخر مسئولین باشد علاوه بر این‌که موجب وهن نظام جمهوری اسلامی است، خلاف شرع و خلاف منویات رهبری است.

وی ضمن قدردانی از سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین که این نوع اقدامات را تقبیح کرده، افزود: اگر کسی خود را مقلد رهبری می‌داند نباید به چنین اقداماتی دست بزند که مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد. البته ما ممکن است انتقاداتی به یکدیگر داشته باشیم اما باید سعی کنیم انتقادات را از کانال خود مطرح کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس، ادامه داد: برهم زدن مراسم سخنرانی و ایجاد اخلال در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی آن هم در کنار مرقد مطهر ایشان روح امام (ره) را آزرده خاطر خواهد کرد و مورد تأیید رهبری هم نیست. ضمن این‌که این کار ما را ملعبه دست رسانه‌های خارجی قرار می‌دهد و خوراک آنها را فراهم می‌کند و در واقع در جهت تحقق اهداف آنها و جمع‌آوری سند برای آنها است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: قطعاً‌ در روز سالگرد ارتحال امام (ره) که باید به آرای ایشان رجوع کنیم چنین اقدامات سخیفی مورد پسند هیچ کس و هیچ جریانی نیست و برخلاف اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان اظهار کرد: سبک و سیاق اخلال‌کنندگان نشان میدهد که اقدامات ‌آنها بدون سازماندهی نیست و لباس واحد و پلاکارد واحد نمی‌تواند اتفاقی باشد. بنابراین لازم است هسته‌های مرکزی سازماندهی کننده این جریانات شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =