تسنیم نوشت:

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما اجازه هیچ‌گونه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهیم، خواه این بازدیدها محدود و کنترل شده، خواه غیرآزاد و یا به هر شکل و صورت دیگر باشد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه به‌رغم مواضع صریح مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تأکید فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مبنی بر عدم اجازه بازدید و بازرسی از مراکز نظامی کشور ادامه اظهارات مقامات آمریکایی و برخی کشورهای گروه 1+5 در این زمینه تأمل‌برانگیز است، اظهار داشت: ما اجازه هیچ‌گونه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهیم، خواه این بازدیدها محدود و کنترل شده، خواه غیرآزاد و یا به هر شکل و صورت دیگر باشد.
وی تأکید کرد: بر اساس اطلاعات و همه نظرسنجی‌ها ممانعت از هرگونه بازدید از مراکز انتظامی خواسته اکثریت قاطع مردم ایران است لذا هیچ‌کس حق ندارد خلاف آن عمل کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید مجدد بر عزم ملی ایرانیان در مخالفت با زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های استکباری در پرونده هسته‌ای افزود: بازدید و بازرسی از مراکز تحت هر عنوان از جمله «دسترسی مدیریت شده» و ... قابل قبول نمی‌باشد.
سردار جزایری با بیان اینکه عدم اجازه بازدید و بازرسی یک خواسته ملی است و در تحقق آن بایستی همت و هوشمندی لازم به خرج داده شود، تأکید کرد: همه توجه لازم داشته باشند، بازی با کلمه در این عرصه ممنوع است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =