تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 به مصاف لهستان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ والیبال ایران كه در مسابقات اول و دوم خود با نتایج مشابه سه بر یك به آمریكا باخته بود، در سومین مسابقه به مصاف لهستان رفت تا امید صعود خود را زنده نگه دارد. 

لهستان این مسابقه را شروع كرد و امتیاز اول را هم گرفت. سرویس بعدی را لهستان زد اما ایران به امتیاز اول خود رسید. لهستانی‌ها با اشتباهات بازیكنان ایران توانستند امتیازهای دوم و سوم را هم بگیرند. امتیاز سوم روی اشتباه میرزاجانپور برای لهستان به دست آمد كه توپ را به بیرون زد.

ایران امتیاز دوم را هم گرفت و امتیاز سوم هم برای ایران گرفته شد اما بازبینی صحنه نشان داد كه امتیاز باید به لهستان برسد. مسابقه 4-2 شد و لهستان با یك آبشار محكم توانست امتیاز پنجم را هم بگیرد. سرانجام آبشار محمد موسوی امتیاز سوم را برای ایران به همراه آورد تا فاصله زیاد نشود. در سرویس بعدی، دفاع خوب روی تور از لهستانی ها امتیاز ششم این تیم را ثبت كرد.

لهستان كه یك امتیاز دیگر گرفت، كواچ درخواست وقت استراحت كرد تا تیمش را راهنمایی كند. اما لهستانی ها پس از وقت استراحت هم سوار بر بازی شدند و دو امتیاز متوالی گرفتند. امتیاز ششم زمانی برای ایران ثبت شد كه بازیكن لهستان سرویس خود را به بیرون زد. اشتباه میرزاجانپور كه باعث شد پای او روی خط برود، امتیاز دهم لهستان را ثبت كرد. اما ایران پس از آن یك امتیاز گرفت. سرویس را هم فرهاد قائمی زد كه توپ او روی خط نشست و امتیاز هشتم ایران ثبت شد. قائمی اما برای زدن سرویس بعدی دچار اشتباه مبتدیانه ای شد و پایش روی خط رفت تا امتیاز یازدهم به لهستان داده شود.

ایران امتیاز بعدی را گرفت و سامان فائزی سرویس بعدی را زد. لهستانی ها توپ برگشتی را به امتیاز دوازدهم خود تبدیل كردند تا فاصله دو سه امتیازی با ایران را از دست ندهند. سرویس بعدی را بازیكن لهستان زد كه توپ برگشتی دوباره به لهستانی ها رسید و بازیكن این تیم توپ را به تور زد. امتیازهای ایران 2 رقمی شد. سرویس بعدی را ایران زد و در توپ برگشتی میرزاجانپور امتیاز یازدهم را گرفت. 

فاصله امتیاز ایران با لهستان به یك امتیاز رسید و این فاصله تا امتیاز 14 - 13 ادامه دار بود. اما لهستان امتیاز پانزدهم را گرفت و دوباره فاصله به دو امتیاز رسید. سعید معروف با یك پاس زیباتوپ را به فائزی رساند و او با یك ضربه محكم امتیاز چهاردهم را گرفت. البته لهستان خیلی زود امتیاز شانزدهم را گرفت و وقت فنی دوم هم گرفته شد.

با از سر گیری مسابقه، لهستان نتیجه را 18 - 15 كرد و كواچ وقت استراحت گرفت. لهستانی‌ها با شروع مسابقه فاصله را به 4 امتیاز رساندند. اما ایران سریع جبران كرد و امتیاز شانزدهم را گرفت. پس از آن هم  یك ضربه دقیق و آرام از امیر غفور، امتیاز هفدهم را به همراه داشت. 

لهستان مجددا توانست فاصله را زیاد كند. آن ها با چند حركت خوب و بدون نقص، 22 امتیازی شدند و ایران همچنان در امتیاز 17 باقی مانده بود. اما ایران امتیاز 18 را گرفت و كواچ هم با ایجاد دو تغییر در تركیب تیمش، شهرام محمودی و مهدی مهدوی را به زمین فرستاد تا شرایط را عوض كند. اما ایران با اینكه یك امتیاز گرفت، اما خیلی زود امتیاز را پس داد تا فاصله روی 4 امتیاز باقی بماند. مسابقه 23 - 19 بود كه لهستان امتیاز بعدی را هم گرفت و حالا برای گرفتن ست اول فقط یك امتیاز می خواست. 

لهستان سرویس خود را به بیرون زد و ایران 20 امتیازی شد اما فاصله زیاد بود و ایران برای گرفتن این ست كار سختی داشت. سرویس میرزاجانپور در برگشت تبدیل به امتیاز 25 لهستانی ها شد تا این تیم ست اول را به نام خود ثبت كند.

 

ست دوم

ایران ست دوم را هم خوب شروع نكرد. لهستانی‌ها كه در خانه شان مسابقه می دادند، مسلط تر از ایران بودند و مثل ست اول، كار را قدرتمندانه شروع كردند. آن ها در این ست هم اجازه ندادند ایران پیش بیفتد و سعی می كردند فاصله دو یا سه امتیازی را هر طور شده حفظ كنند. وقت استراحت اول كه گرفته شد، ایران 6-8 از حریف عقب بود. با شروع مسابقه، حركت خوب قائمی و ضربه آرام او امتیاز هفتم را برای ایران ثبت كرد. اما لهستان باز هم با یك آبشار محكم توانست امتیاز بگیرد و فاصله دو امتیازی را حفظ كند. 

سرویس لهستانی‌ها توسط بازیكنان ایران تبدیل به امتیاز شد اما لهستان هم سرویس ایران را به سود خود به پایان رساند. لهستانی‌ها هر طور كه بود فاصله دو سه امتیازی را حفظ كردند و مسابقه 13 - 11 شد. این تیم می توانست  امتیاز چهاردهم را هم بگیرد كه پای بازیكن آن ها روی خط رفت و امتیاز دوازدهم به ایران رسید. لهستان اما اجازه نداد فاصله كمتر از یك امتیاز شود و امتیازهای 14 و 15 را هم گرفت. اشتباه بازیكن لهستان در زدن سرویس، امتیاز سیزدهم ایران را ثبت كرد و پس از آن هم ایران امتیاز بعدی را گرفت. دوباره فاصله به یك امتیاز رسید. 

فرهاد قائمی سرویس ایران را زد و پای او روی خط رفت تا امتیاز بعدی به لهستان برسد. لهستان به خوبی بازی را كنترل می كرد و وقت استراحت دوم هم كه گرفته شد، این تیم سه امتیاز ایران جلو بود. آن ها با امتیاز 19 - 16 وقت استراحت را شروع كردند. اما با شروع مسابقه سرویس لهستان خراب شد و امتیاز هفدهم ایران به ثبت رسید. ایران مثل همیشه روحیه جنگندگی نداشت و لهستان آرام آرام به امتیازهای پایانی این ست نزدیك می شد. لهستان به امتیاز 22 رسید و ایران همچنان 18 امتیازی بود. 

لهستان كه امتیاز 23 را گرفت، سعید معروف دوباره وارد زمین شد. ایران امتیاز 20 را با ضربه محكم امیر غفور گرفت. امتیاز 21 هم برای ایران ثبت شد و فرهاد قائمی سرویس زد. توپ او توسط لهستانی ها دریافت شد اما در برگشت، ضربه میرزاجانپور به اوت رفت كه ایران تقاضای ویدئو چك كرد. امتیاز به ایران داده شد و فاصله به یك امتیاز رسید؛ 23 - 22.

مربی لهستان درخواست وقت استراحت كرد. اما لهستان فقط دو امتیاز دیگر می خواست و اولین امتیازش را خیلی زود گرفت. سرویس لهستانی ها هم به امتیاز 25 این تیم تبدیل شد تا ست دوم هم به نام لهستان ثبت شود.

 

ست سوم

سرانجام در ست سوم، امتیاز اول را ایران گرفت. گرچه لهستان سریع بازی را مساوی كرد اما ایران با كسب امتیاز اول ثابت كرد كه در ست سوم نمی خواهد به راحتی نتیجه را واگذار كند. ایران در دقایق ابتدایی این ست توانست برای اولین بار در طول این مسابقه دو امتیاز از حریف جلو بیفتد و نتیجه را 4-2 به سود خود كرد. ایران با گرفتن امتیاز هفتم این ست، برتری سه امتیازی را هم تجربه كرد. روحیه بازیكنان ایران بالا رفته بود و البته این تحول در تیم ملی، بی ارتباط به تغییرات نبود. معنوی نژاد وارد زمین شده بود و شهرام محمودی هم جای امیر غفور را گرفت. 

ایران برتری اش را به خوبی حفظ كرد و فاصله را به 5 امتیاز هم رساند. ایران دوازدهمین امتیاز را در شرایطی گرفت كه لهستان هنوز 7 امتیازی بود. این اختلاف امتیاز نشان می داد كه ایران قصد دارد ضعف دو ست اول را جبران كند. 

ایران فاصله سه چهار امتیازی را حفظ كرد و تا امتیاز 15 هم پیش رفت. لهستان اما هنوز 11 امتیازی بود. ایران در این ست توانست فاصله 6 امتیازی را هم تجربه كند. زمانی كه ایران امتیاز 18 را گرفت لهستان هنوز در امتیاز 12 باقی مانده بود. ایران با زیادتر كردن فاصله، تفاضل 7 امتیازی را هم تجربه كرد. امتیاز 22-17 امتیاز مطمئنی برای ایران بود كه این ست را برای خود بداند. البته لهستان اجازه نداد این تفاضل بیشتر شود و نتیجه را تا 23 - 19 پیش برد. 

اشتباه بازیكن لهستان، امتیاز 24 ایران را ثبت كرد. مهدی مهدوی سرویس ایران را زد كه توپ او در برگشت تبدیل به امتیاز بیستم برای لهستانی ها شد. سرویس لهستانی ها خوب توسط بازیكنان ایران دفع نشد و لهستان به امتیاز 21 رسید. سرانجام لهستانی ها سرویس خود را خراب كردند و ست سوم به نام ایران ثبت شد.

ست چهارم

چهارمین ست مانند ست قبلی نبود. لهستانی‌ها بهتر از ایران شروع كردند و سه بر یك جلو افتادند. امتیاز چهارم هم برای آن ها با یك سرویس به دست آمد. لهستانی‌ها نتیجه را 8-3 كردند تا با فاصله 5 امتیازی، نشان دهند ایران كار مشكلی در ست چهارم دارد. البته ایران با گرفتن سه امتیاز متوالی، فاصله را كم كرد اما لهستان اجازه نداد ایران خیلی هم یكه تازی كند.

در این ست نوبت لهستان بود كه فاصله خود را رفته رفته زیاد كند. برخلاف ست قبلی كه ایران فاصله خوبی گرفته بود، این بار لهستان به خوبی فاصله گرفت و اجازه نداد ایران امتیازهایش را نزدیك كند. آن‌ها نتیجه را 14 - 8 كردند تا فاصله به 6 امتیاز برسد. البته شهرام محمودی با یك آبشار دقیق امتیاز بعدی را گرفت اما لهستان بلافاصله امتیاز بعدی را هم گرفت تا فاصله دوباره 6 امتیاز شود.

هرچه زمان می گذشت، امید ایران برای پیروزی در این ست كمتر می شد. گرچه معنوی نژاد سرویس های خوبی می زد و فاصله را كم می كرد، اما لهستان اجازه نمی داد فاصله كمتر از سه امتیاز شود. لهستانی ها كه انگار تازه روی دور افتاده بودند، با قدرت آبشار می زدند و از اكثر آبشارهای خود امتیاز می گرفتند.

سرانجام بازیكنان ایران طلسم را شكستند و فاصله را به دو امتیاز رساندند. درخشش عبادی پور در تركیب ایران عامل این كاهش تفاضل شد. شهرام محمودی هم با آبشارهای سنگین خود در این موضوع نقش داشت. نتیجه 22-19 شد و لهستان فقط سه امتیاز برای رسیدن به پیروزی می خواست. عادل غلامی با یك آبشار خوب ایران را 20 امتیازی كرد. اما لهستان امتیاز 23 را گرفت. كواچ درخواست ویدئو چك كرد و امتیاز را به تیم ایران دادند. ایران امتیاز 22 را هم گرفت و سرانجام مسابقه در این ست مساوی شد. دو تیم در امتیاز 22 برابر شدند و وقت استراحت برای لهستان درخواست شد.

لهستان و ایران به ترتیب امتیازهای بیست و سوم را گرفتند تا دوباره مسابقه مساوی شود. لهستان امتیاز 24 را با یك آبشار گرفت و پس از آن دوباره ایران امتیاز بعدی را هم گرفت. ایران امتیاز 25 را گرفت و كواچ صنوبر را از زمین بیرون كشید و سامان فائزی را به جای او وارد زمین كرد. لهستان اما دوباره نتیجه را به تساوی كشاند. لهستان اما دو امتیاز بعدی را گرفت و با نتیجه 27 - 25 پیروز این ست شد.
در مجموع لهستان با نتیجه سه بر یك این مسابقه را برد تا ایران در سومین دیدار خود در لیگ جهانی 2015 سومین شكست را تجربه كند. باز هم با همان نتیجه تكراری سه بر یك.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 104
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    به نظرم این سانسورها باید ادامه داشته باشه تا یک جامعه سالم داشته باشیم. دست بچه های صدا و سیما درد نکنه
    • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      23 6
      بابا داره تیکه میندازه
    • رضا RO ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      43 1
      همه چی خوب ولی به آقای کارگردان بگید یه کم سانسورشو زیاد کنه مثلا می تونه ازاول تا آخر والیبال صحنه آهسته نشون بده برا یاد گیری والیبال مفیده
    • بی نام A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      19 1
      این تیم مشکل روحی داره چرا ست های اول و دوم رو این قدر بد بازی میکنیم ولی از ست سون خوب میشیم
    • رضا RO ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      22 2
      بله سانسور درست ولی نه به هر قیمتی ، پخش نشدن بهتر از این با عذاب دیدن است .
    • رضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      11 3
      باید به کامنت شما خندید
    • کامی A1 ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      11 3
      منکه کلن ندیدمش و از سلامتیم لذت میبرم
    • ناشناس A1 ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      9 3
      واقعاً فقط برای شما و امثال شما در قرن 21 فقط میشه تاسف خورد
    • بی نام IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      11 2
      جامعه مریض منظورت هست؟ مگر ما کمبود داریم که این قدر سانسور می کنید؟ من خودم ازدواج کردم آقا، اصلا هم خبری نیست که این قدر حساس اند، وسواس هم حدی داره برادر
    • بی نام A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      45 0
      کتاسفم از سانسور و بی احترامی ب شعور بیننده چیزی ک زیاده ماهواره و فیلترشکن
    • بی نام A1 ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      5 5
      منصفانه وبه دور از احساس قضاوت کنیم .آیا یک سوم مالیات کیروش هزینه کل بچه های تیم والیبال کردیم؟
    • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      14 0
      بعد ماهواره میخرن به صورت اتفاقی جم تی وی میبینن وبعدش .... تو جامعه
    • بی نام A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      31 1
      و تــــــــــــــــــور مانع عبور تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوپ میشه
    • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      15 0
      سانسور عالی بود فک کنم وسط صحنه اهسته یه کم والیبال هم نشون دادن
  • سهراب RO ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    ما كه فقط صحنه اهسته ديديم.
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    282 6
    سین الف نون سین واو ر
  • فرهاد A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    سانسور و این بازی بد و دیگر هیچ
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    ایران سرحال نیست. صدا و سیما هم که توی این اوضاع خراب رو اعصاب همست.
  • moein A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    303 7
    این شبکه 3 بازی رو نشون نده بهتره معلوم نیست کی سرویس میزنه کی تعویض شده، من نمیدونم اون گزارشگر داره چی رو گزارش میکنه یا یک کار رو انجام ندین یا اگر میخواین انجام بدین درست انجام بدین...نتیجه بازی رو اعلام کنید سنگین ترید
  • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    223 2
    من که فقط تصویر آهسته میبینم
  • بی نام DE ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    بیشتر از هر چیز دیگه تلویزیون تو اعصاب بود...بچه ها خوب بودند و تلاش خودشون کردند...نفرات این تیم به مراتب بهتر از بازی قبل بودش...معروف موسوی ظریف غفور و میرزاجانپور عالی بوند..خدا قوت
    • علی NL ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      74 12
      شما همین بازی که من دیدم ، دیدی؟ اتفاقا مهدوی، غلامی معنی نژاد و تا حدودی عبادی پور خوب بودن. البته دست بقیه هم درد نکنه. من حس می کنم یکم از امادگی بدورن و فکر می کنم دلیلش لیگ ضعیف داخلی خودمون در سال گذشته بود.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    42 10
    فقط شهرام محمودی خودشو نشون داد..بقیه خیلی ضعیف بودند
  • علب EU ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    8 7
    برابر۲۲
  • بی نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    60 3
    اه اه اه حالم هز این سانسور ها بهم خورد
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    37 14
    از اول بازی نباید میرزاجانپور و غفور رو میزاشت
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    58 3
    سانسور سانسور سانسور و دیگر هیچ
  • رامین A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    111 4
    پشتکاری که همکاران صدا و سیما در سانسور داشتن اگر بازیکنان والیبال داشتن ما الان برده بودیم.
  • نیما IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    32 5
    بچه ها تو بازی با امریکا بیشتر مشکل دریافت داشتن، تو این بازی مشکل دفاع. دفاعی ندیدیم از بچه ها. موسوی اصلا در جریان بازی نبود. ولی به هر حال خوب بود. میشه این تیم رو برد.
  • بی نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    37 22
    ایران ضعیف، مربی ضعیف هرجا پول وارد میشه اینطور میشه. بازی به جوانترها باعث بازی خوب در دو گیم آخر شد.ولی مربی درک نمیکنه
  • ناصر IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    68 10
    برنده بازی شبکه 3سیما
  • آذر A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    71 10
    با اینکه باختیم ولی بر خلاف دو بازی قبلی لذت بخش بود ست سوم خیلی هیجان داشت
  • دانی A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    31 3
    بچه ها اماده نیستن باید ی اردوی خوب میرفتن ولی به نسبت بازی قبل بهتر بودن خواهشا بازی رو از رادیو پخش کنین اعصابمون خراب نشه
  • بی نام IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    35 4
    امروز خيلي بهتر از دو بازي قبلي بوديم اگه يكم روحيه جنگندگي داشته باشن فك كنم فردا بتونيم امتياز بگيريم
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    56 10
    اصلا دیگه نمیخواد بازیهاشونو پخش کنید وقتی این همه تصویر آهسته میذارید ما اعصابمون داغونه از بازیشون بعد تصاویر آهسته رو اعصابه
  • آرمین A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    26 5
    متأسفم.....
  • علی NL ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    62 7
    بنظر من سال های قبل همه بار دفاع روی موسوی بود و چون امسال رو فرم نیست، ایران امسال از دفاع راه بجایی نمیبره
    • بی نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      8 0
      موسوی از همون بازی های آخر ول کرد وگرنه همون موقع قهرمان میشدیم... بیشتر مشکل روحی و انگیزه ای دارن تا فنی... بازی به بازی بهتر میشن، تو هر مسابقه هم از ست 3 به بعد گرم میشن.. پیشنهاد بدیم مسابقات رو از ست سوم شروع کنن
    • بی نام IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      8 0
      بنظر من بچه ها با برزیل و ایتالیا کل کل داشتن همین باعث میشد جلوشون خوب بازی کنن، تو این گروه خودشون رو از پیش باخته میدونن
  • dasona IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    3 1
    به جای ست از دست استفاده کنید یه کم عرق داشته باشید.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    6 1
    انصافا معنوی نژاد خوب بازی میکنه
  • کارن A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    6 0
    نمیدونم چرا بعضی ها کم لطفن وپر توقع انتظار داریم لهستان قهرمان جهان والمپیک رو با 20هزار هوادار شکست بدیممگه سال قبل تو لهستان دوبار30نباختیم بازی امروز واقعا عالی بودیم.اینهایی که میگن ضعیف بودیم مطمئنا از ورزش حرفه ایی سر در نمیارن.لهستان دهها سال تجربه داره ما دلمون میخواد با دوسال بازی تو لیگ تمام بازیها رو ببریم.بچه ها بعنوان یک هوادار قدیمی ازتون تشکر میکنم.واقعا از سخت کوشی وبازی زیبای ایران لذت بردم.
  • مجیدپرسپولیسی GB ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    6 2
    از بس سانسور داشت داشتم دیگه کهیر میزدم .. اخه این چه وضع پخش مستقیمه؟ من که فردا فوتبال رو به والیبال ترجیح میدم
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    5 3
    توصیه من اینهبارادیو گوش بدین،مثل من بهتره.اذیت نمیشین،خوبی وبدیش اینه هیچ صحنه ای نمیبینید،هیچ
  • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    8 0
    دقت کنید که در مسابقات لیگ جهانی قبلی هم سه مسابقه اول رو دوبار به ایتالیا و یک بار به برزیل باختیم سپس در مسابقه چهارم برزیل رو له کردیم و موتور بچه ها گرم شد. در نهایت در گروه به عنوان تیم دوم رفتیم بالا و لهستان حذف شد. در عوض 1 ماه بعدش در مسابقات جهانی لهستان قهرمان شد با این که تو لیگ حذف شده بود و به 6 تای اول هم نرسید. والیبال همینه سه تا مسابقه تدارکاتی تو آمریکا میبازی، هفته بعدش 32 میزنیش و از مسابقات جهانی حذفش می کنی. 1. جوجه رو آخر پاییز میشمرن. ما تازه داریم هماهنگ میشیم. بچه ها ست 3 عالی بودن. ست چهار با این که عقب بودن رسوندن خیلی توان میخواد تو زمین اونا برسونی خودت رو. 2. سری پیش هم 3 تای اول رو باختیم و بعد ترکوندیم.
  • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    12 0
    شکست صداوسانسور.... بخدا من به جای گزارشگر بودم بیخیال گزارش میشدم. هیچی معلوم نبود فقط یه توپ میدیدم بعضی وقت ها رو هوا این ور و اون ور میرفت
  • بی نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    5 0
    اینو‏ هم‏ ‏باید‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏بگیریم‏ ‏که‏ ‏ایران‏ فقط‏ ‏2ساله‏ ‏خودی‏ ‏نشون‏ ‏داده‏ ‏و‏ ‏هنوز‏ ‏نو‏ ‏پاست‏ ‏و‏ ‏توقع‏ ‏مردمم‏ ‏خیلی‏ ‏بالا‏ ‏‏ ‏ولی‏ ‏خودشونم‏ ‏این‏ ‏بار‏ ‏روحیشون‏ ‏چپه‏ ‏بود‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ باری‏ ‏با‏ ‏امریکا‏ ‏،کواچ‏ ‏همون‏ ‏مربی‏ ‏هست‏ ‏ک‏ ‏پارسال‏ ‏تبم‏ ‏رو‏ کشوند‏ ‏بالا‏ ‏مطمئنا‏ ‏تنها‏ ‏مقصر‏ ‏اون‏ ‏نیست‏ ‏.‏ ‏تیم‏‏ ‏ایران‏ هنوز‏ ‏هم‏ ‏مایه‏ ‏افتخاره
  • بی نام A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    32 97
    اجنبی پرستی تا کی؟ واسه چی از یه مربی درجه پنجمی مثل کواچ دفاع می کنید؟
    • علی NL ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      6 9
      دوست عزیز به هر حال قبول داریم که مربی درجه یکی نیست ولی به پولی که می گیره میرزه، انگیزه داره و تا حدودی علم و تکنولوژی روز میشناسه. تنها مشکلش اینه که زیادی غرق بازی میشه مثل بازیکن ها باید از بالا به تیم نگاه کنه تا بتونه به موقع عکس العمل نشون بده. ولی با این وجود بنظرم از مربی های داخلی یک کلاس بالاتره، هرجند مربی های داخلی هوش زیادی دارن ولی تجربه بین المللی ندارند.
    • بی نام US ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      1 7
      با عرض پوزش مثبت اشتباه دادم
    • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      6 12
      واسه اینکه پارسال چهارم لیگ جهانی ، ششم قهرمانی جهان و اول آسیا شدیم . فکر میکنی مقام های بهتر از اینا میتونی بیاری ، هماهنگ کن ی سر برو پیش داورزنی که مربی اجنبی نیاره .
  • بی نام A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    6 1
    متاسفم برااااااي شبکه ۳ و مديريتشهمش صحنه آهسته همش روي اعصاب ملت.....
  • soheila IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    2 4
    موسوی اصلا خوب بازی نمیکنهکلا تیم روحیه نداره فکر باید بیخیال والیبال هم بشیممثل فوتبال
  • علی A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    7 0
    معنوی نژاد نشون داد هم خوب سرویس میزنه هم خوب اسپک میزنه.آینده خوبی داره این جوون. البته اگه صغر سنی نباشه.
  • حسن A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    9 0
    چند چند شد آخر ؟ تلویزیون ما همینجور داره صحنه آهسته پخش می کنه مگه بازی تموم نشده؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    2 0
    هدف از این مسابقات مشخص نیست . آیا برای قهرمانی میرویم ؟ بنظرم بازیکنان هم نمیدانند چرا دارند مسابقه میدهند چون انگیزه ندارند لطفا منتشر کنید... لطفا بقیه در این باره نظر بدید .تشکر
  • بی نام A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    3 0
    تو این یه سال ما عکس اینا رو همش تو کنسرتها و مراسما دیدیم.نمیدونم چرا زود اشباع میشیم از موفقیت.فریدون زندی داشت به تیم ملی آلمان هم میرسید اما اومد تو مارکت ایرانی رفت دسته دو قطر.اشکان و گویی و دانیل داوری و شاپورزاده و...خیلی مثالهای دیگه.نمیدونم چرا ایرانی زود سیر میشه.
  • بی نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    9 0
    قدر سانسور زشته بخدا ادم احساس حقارت میکنه با این مسخره بازیاشونچ
  • بی نام A1 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    5 1
    چرا دیگه اسمی از بعضی بازیکن ها نیست ؟مباشری قبلنها بود خوبم بازی میکرد .کوشش؟
  • سارا A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    5 0
    با این تصاویری که دیدیم بهتر بود از رادیو گوش میدادیم. همه سرویسها را نصفه نشون میداد. من هنوز امیدوارم . سال گذشته هم سه تا بازی اول راباختند ولی از چهارم که برزیل بود بردند.امیدوارم
  • عشق شادمهر A1 ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    4 1
    فياضي هم كه نيود
  • سیدمرتضی US ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    4 6
    موسوی ظریف معروف قائمی غفور و عزیز دل معنوی نژاد بهترین تریکب ایران است منتهی کواچ خیلی گیجه... خدایش محمودی و میرزا جانپور در حد تیم ملی نیستن ولی خیلی پرمدعا هستند. حیف شد ولاسکو عجب بزنگاهی از ایران رفت... فقط معنوی نژاد.
  • بینام A1 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    اصلا شماها بازی رو دیدین که نظر میدین؟ چندتا تصویر مبهم از ترس دیده شدن ........کنار زمین که نشد بازی.آقای سرافراز ممنون که با این مدل پخش والیبال سرافرازمون کردین
  • بی نام A1 ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    7 0
    آقا بازی را با یک ساعت تأخیر پخش کنید و درست سانسور کنید. این بازی بچه ها بهتر از بازی قبل بودند
  • ناصر A1 ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    1 9
    مربی ما اصلا خوب نیست باید عوض بشه و یک مربی بهتر بیاد و الا همین اشه و همین کاسه
  • سروش IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    7 0
    من نمیدونم این حضرات که از کواچ بد میگن چرا کلی گویی میکنن . آخه برادر من وقتی بازیکن این همه اشتباه فردی داره دیگه مگه جایی برای تاکتیک پذیری می مونه. لهستان دیشب یکی از بدترین شبهای لیگ جهانی رو داشت. حدود 30 اشتباه منجر به امتیاز برای حریف داشت. وقتی میرزا جانپور و غفور با اینهمه تجربه در مصاف با سه دفا هماهگ جای رد کردن توپ با قدرت تمام توپ رو توی دست میکا با 205 سانت قد می زنه دیگه چی باید گفت. معتقدم کواچ هم بایستی روی شیوه ی دفاع بچه ها کار کنه. تمشب بایستی در عقب زمین توپهای کورک جمع بشن و گرنه باز هم آش همان آش و کاسه همان کاسه است. درکل معتقدم که الان وقت انتقاد تخریبی نیس وقت حمایت و راهکار دادنه.
  • بی نام A1 ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    9 0
    سانسور سانسور و سانسور آخه تا کی چرا مردم رو به طرف ماهواره سوق میدین ؟
  • علي GB ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 1
    همچين نوشتين ايران حريف لهستان هم نشد انگر لهستان مالديوه.بابا لهستان چند دوره قهرمان المپيك شده و تيم واقعاً پرقدرتي داره. ما توقعمون خيلي بالا رفته.
  • hamid0098 IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    خوب به جای اینطور پخش زنده، ضبط کنین و بعد با سانسور و تبلیغات فراوان پخش کنین، دیگه اینطور رو اعصاب نمیرین
  • عشقم دايي IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    2 0
    تيم هنوز از اوج خودش فاصله داره و نسبت به سال قبل همچنان نياز به هماهنگي بيشتري دارند دست جواد معنوي نژادم درد نكنه خوب بازي كرد
  • رضا A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 4
    والیبال ایران از دوران اوج داره فاصله میگیره شایدم به این زودیا بر نگرده
  • امی A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 0
    ایران باید با تمرکز و تفکر بیشتری بازی کنه. نباید از سر شکم سیری و رفع تکلیف به توپ ضربه زد. باید با هدف کسب امتیاز ضربه بزنند و امتیاز بگیرند. فکر کنند ببینند این توپ کجا به امتیاز تبدیل میشه. مخصوصاً توپهای ساده را که از دست میدند کفر آدمو درمیاره چون معلومه بخاطر بی مسئولیتی است.
  • محسن A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    8 0
    ایران همیشه ایرانه صبرکنید و ببینید
  • برزین IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 2
    سلام. از اسمت مشخصه احمد چه ادمی هستی سلام بر احمدی نژاد دوم. با تو بودم احمد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 0
    من که میرم تو سایت علی مطهری و اعتراض می کنم به این همه سانسور چون خیلی هاش زیر سر ایشون هست یادم نرفته بازی ایران ایتالیا چیکار کرد
  • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    هیچ کس انگیزه بازی نداره جز محمودی قائمی و غفور تعجب میکنم موسوی که انگار تو خواب ولی در کل بهتر از 2 بازی قبل بودن
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    8 1
    موزیک هایی که پخش میکردن و جوی که ایجاد کردن کاملا کارشناسی شده بود تا بچه ها رو از لحاظ روانی به هم بریزن که البته موفق هم شدن. به نظرم مسئولان والیبال ما باید اعتراض کنن. جو کاملا ناعادلانه بود. تو اون جو اصلا نمیشه واالیبال بازی کرد
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 0
    روسیه هم 3 ر 1 از امریکا باخت
  • پرواز650 A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 1
    سلام دوستان امروز 16 خرداد تولده امیر غفوره تبریک میگم............ پس قراره امشب: بترکونیمااااا.........ایشاالله می بریم.
    • آذر IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
      1 0
      به به دوست پروازی 650
  • یه ایرانی A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 1
    بچه ها هنوز خودشون پیدا نکردن تا بیان پیدا کنن لیگ هم تموم شده
  • اوا A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    11 0
    ب نظر من ديشب اصلا موسوى خوب بازى نکرد بچها مثل پارسال نيستند
  • محمودی IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    احساس میکنم اینبار بچه ها شور و اشتیاق قبل رو ندارن،یه جورین بی حال و بی رمق بازی میکنن من که سر بازی های اسیایی و جهانی خواب به چشمم نمیومد الان اینقدر بی روح بازی میکنن که موقع تماشای بازی خوبم میگیره نمیدونم دلیلش چیه ولی هرچی هست باعث شده بچه ها خیلی بد بازی کنن کجاست اون ابشارهای کوبنده،کو اون دفاع بی نظیر،کجارفت اون سرویس های جانانه امیدوارم بچه ها به خودشون بیان
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    خب ست اول و دوم که خیلی ضعیف بودیم .ست سوم باز یکم بهتر شده بود مثل ادمایی که سکته کردن و میرن و برمیگردن شده بود بازی. این سانسور صحنه هام دیگه خیلی ناشیانه انجام میشه به طوری که به شدت نمایش مسابقه رو تحت تاثیر قرار میده میشه یکم با وسواس کمتری اینکارو کرد
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 3
    سلام من تولد امیر غفور را به هه مردم ایران تبریک میگم
  • ساناز IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 0
    نه تدارکات درستی، نه حقوق و پاداش درستی. من هم اگه جای والیبالیستها بودم و میدیدم به فوتبالیستها میلیاردی پول میدن اونم واسه بازیهای داخلی درپیتشون ، ولی یک صدم فوتبال واسه والیبال ارزش نمیزارن انگیزه نداشتم
  • آذر A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    20 3
    از اون موقع که معروف ریش گذاشته میشه خبرای قدیمی لیگ قبلی بازی با لهستان رو از خبرای جدید تشخیص داد :
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    11 1
    اگه سانسور نکنن کمتر جلب توجه میکنه اوون تصاویر چون بعدش تو شبکه های اجتماعی همش هست تازه چیزی نبود که
  • مریم US ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    7 2
    به نظر من لهستان توی ست آخر شانس آورد بچه ها عالی بازی کردن هفتا عقب بودن خودشونو رسوندن این یعنی روحیه ی جنگندگی بازم بهشون افتخار میکنم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    عزیز گیجم .... فرهاد قاِیمی نه فرزاااااااااااااااااااااااد. تو اول برو اسمشو یاد بگیر بعد ازش انتقاد بی مورد کن شیرفهم شدی؟؟؟؟؟
  • بی نام EU ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    2 2
    نظر همتون رو خوندم اول از همه باید به کسایی تذکر داد که میگن کواچ اخه و باید یه مربی دیگه جایگزین شه چطور وقتی پارسال لیگ جهانی 4 شدیم یابازی های آسیایی اول شدیم ووووخیلی افتخارات دیگه کسی نگفت کواچ دست درد نکنه اما حالا همه کاسه کوزه ها رو سر کواچ بیچاره میشکنین؟متاسفانه مشکل ما ایرانیا همینه تا چیزی میشه دنبال مقصر میگردیم به جای اینکه دنبال علت و معلول بگردیم و نکته ی دیگه در خصوص آقا یا خانم مومنی باید بگم فرهاد نه فرزاد قایمی و یکی از بهترین های دلیبالمونه بازم دمشون گرم یا علی
  • زهرا RO ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    10 11
    کواچ روعوضش کنید
  • مهسا A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 2
    خیلی خوب بودن بچه ها کارشون خوب بود به نظر من میتونن شکستشون بدن
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    4 11
    ولاسکوووووووووووووووووووووووووووووووو برگرد
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 2
    تورو خدا اینقد سانسور نکنید اینجوری مردم میگن چه خبره والا
  • غزال A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 1
    واسه اینکه چه درجه1باشه چه درجه5بازم داره روی تیمش وقت میذاره وبرای بچه هازحمت میکشه.یعنی براهمه ی مازحمت میکشه شما لطف کن نظرتوبراخودت نگه دار
  • ناشناس RO ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 0
    من از نتیجه ای که از بازی با امریکا گرفتم اینه که بازی های اولو همیشه اقای شهرام محمودی و بازی های دوم و اقای غفور قشنگ بازی میکنه و اینکه ست سوم همه عااااالی بازی میکنن و بازی که به امتیاز 14 به نفع ایران میرسه درخواست دیدیو چک میدن و به نفع ایران میشه و لی امتیاز رو هوا میمونه یعنی نه به این ور میدن نه به اونور و بعدش همیشه میبازیم
  • ناشناس RO ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    17 1
    اقا من میگم کسی که بازی رو ندیده نباید کامنت بذاره مثل همه ی ما ، ما همه که دیشب داشتیم صحنه اهسته میدیدیم و یه چیز ابی که همش شیرجه میزنه
  • ناشناس RO ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    5 2
    گزارشگر چشاش شوره هر چی میگه برعکس در میاد بد بخت کرد ما رو با این گزارش دادنش
    • گمگشته IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      0 1
      والا به خدا
  • پیشمرگ خامنه ای IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    1 1
    من دیگه والیبال نگاه نمیکنم هرچیزی حدی داره همش افراط همش تفریط اون از صداوسیمای جمهوری اسلامی که با شعور مردم بازی میکنه اینم از تیم والیبالمون که آبرومون رو میبره واقعا همه خسته نباشید.
  • فرهاد A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    2 0
    منکه ندیدم راحت
  • نیلوفر IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    1 0
    خداییش ظریف خیلی خوب توپارو جمع میکرد حالا از وقتی علیزاده اومد تو زمین با دو تا ساعد بدی ک زد باعث شد ما دو امتیازو از دست بدیم انگار از توپ میترسه..................نمیدونم ظریف چرا از زمین رفت بیرون و علیزاده جایگزینش شد؟
  • فرشاد A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    1 2
    آبروی ایران رو بردن