ایرنا نوشت:

 رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز جمعه از گلوله باران و موشک باران النخیب در صحرای شرق کربلا، یک روز پس از پرواز جنگنده های عربستان بر فراز آسمان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حاکم الزاملی که از منطقه النخیب بازدید می کرد، در گفت وگو با السومریه نیوز، گفت که این منطقه با موشک و خمپاره مورد حمله واقع شده است.

وی ، با بیان اینکه حملات خمپاره ای و موشکی به النخیب ، یک روز بعد از پرواز جنگنده های سعودی بر فراز آسمان این منطقه صورت گرفته، از دولت عربستان و ائتلاف بین المللی خواست در این خصوص توضیح دهند.

الزاملی پیش از این در سوم ژوئن 2015 ، فاش ساخته بود که خلبانان سعودی، قطری و بحرینی بر فراز خاک عراق با نیروهای داعش مکالمه کرده اند که توسط عراقی ها ضبط شده بود.

عربستان که اخیرا تصمیم گرفته روابط دیپلماتیکش را با بغداد بعد از 25 سال از سر بگیرد، تامر السبهان وابسته نظامی عربستان در لبنان را به عنوان سفیر جدید خود در بغداد معرفی کرد که با واکنش تند جریان ها و شخصیت های سیاسی روبه رو شده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام . عکس وفیلم را نمیشود دانلود کرد لطفا فکری برایش کنیدممنون
  • امیر A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 0
    آقای نخست وزیر عراق نوش جان کن این هم نتیجه مجیز گویی عربستان ، حالا است که باید دید در مقابل عربستان به دست و پای ایران می افتید یا نه ، حال میده مسئولین ما عنوان کنند ما به در گیری عربستان و عراق کاری نداریم و بیطرفیم .