روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارش با اتکا به یک نظر سنجی، غیر قابل اعتماد ترین سیاستمدار انگلیسی را معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت روزنامه ایندیپندنت اکثر انگلیسی ها گمان می کنند تونی بلر نخست وزیر اسبق این کشور غیر قابل اعتماد ترین سیاستمدار  این کشور بوده است.

افراد شرکت کننده در این نظر سنجی معتقدند بلر شخصیت و سیاستمدار قابل اعتمادی برای تلاش جهت ادامه عضویت این انگلیس در اتحادیه اروپا نیست.

براساس این نظر سنجی می توان نتیجه گرفته که انگلیسی های طرفدار باقی ماندن کشورشان در اتحادیه اروپا باید در هر تصمیمی مبنی بر واگذاری نقش هدایت این تلاشها به بلر تجدید نظر کنند.


در این نظرسنجی که برای اندیشکده «آینده انگلیس» برگزار شد، نسبت 59 درصد پرسش شوندگان به ب28 درصد گفتند بلر را در مسائل مرتبط با اتحادیه اروپا غیرقابل اعتماد می دانند.


در حالی که گفته می شود حزب محافطه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون پیروز قاطع انتخابات دو هفته پیش پارلمان انگلیس قصد دارد یک همه پرسی به منظور خروج این کشور از اتحادیه اورپا برگذار کند، قرار است از بلر دعوت شود که در کمپین باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا نقشی برجسته ایفا کند.


دوستان بلر اصرار دارند او می تواند یک چهره ترغیب کننده در این کمپین باشد و نظر بسیاری رای دهندگان مردد را که در سه انتخابات عمومی که بلر برنده آن بود به حزب کارگر رای دادند، جلب نماید.

تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس یکی از حامیان اصلی باقی ماندن این کشور در اتحادیه اروپاست. بلر چندی پیش نیز به دلیل افزایش انتقادات از عملکرد ضعیفش در کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه از این سمت کناره گیری کرد.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =