تصویری از حضور شاگرد اول کلاس درس کروش در تمرین تیم ملی

علیرضا منصوریان یک سال بعد از جدایی از تیم ملی به تمرینات شاگردان کارلوس کروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت که کارلوس کروش او را میراث خود در مربیگری ایران می داند و علیرضا هم خود را شاگرد کلاس درس کروش می داند ف به تمرین تیم ملی رفت و با بازیکنان ملی پوش حرف زد. در هفته گذشته بسیاری از مربیان لیگ برتری برای حمایت از ملی پوشان به اردوی تیم رفتند. تیمی که به دلیل مشکلات اداری نتوانست به اردوی ترکیه برود و دارد بی سر و صدا در تهران تمرین می کند.

علیرضا منصوریان که در روزهای سخت انتقاد از کروش مهمترین مدافع او بود در جمع ملی پوشان حسابی با آنها گفت و خندید. علیرضا در این دیدار حسابی با کارلوس از تجربیات مربیگری در لیگ گفت و با هم یاد گذشته هایی را کردند که در کنار هم گذرانده بودند. افشین پیروانی که به تازگی به جمع ملی پوشان اضافه شده و مدیریت تیم ملی را بر عهده گرفته است هم در این جمع ایستاده بود و شاید برایش تعجب برانگیز بود ، این همه رفاقت میان سرمربی تیم ملی و مربی تیم نفت.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    25 2
    داش علی منصوز استقلالی هاست. معرفت داره.
  • گردشگر IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    30 0
    واقعا تیم نفت رو خوب هدایت کرد شاگرد اول .
  • لیدر سکوها A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    33 1
    یه نیگاه به نیمکت و کیفیت ساخت بکنید؟ زیر پا ورق فلزی که وقتی راه می ری صدا و حالت جالبی ندارد صندلی ها که کافیه نیم ساعت بشینی تا انواع و اقسام درد کمر سراغت بیاد یعنی استاندارد و شکیل بودن در حد اعلاست بخدا بعد نیمکت تیم هایی مث بارسا یا منچستر با صندلی هایی که از نظر پزشکی و قوس کمر و طبی بودن کاملا استاندارد هستند و اخیرا نیز سیستم ماساژ برقی در اونا فعال شده که هنگام نشستن و در صورت فشار دادن دکمه مربوطه ماساژ و گرمادهی مناسب رو برای کمر ، باسن و .... انجام می ده تا بازیکن نه خسته بشه و نه بدنش سرد بشه و یا اونایی که تعویض می شن بدنشون نگیره
  • رضا A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    6 1
    عالیه