امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) جلب رضایت امام زمان(عج) را مهم‌تر از رویت ایشان دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی عصر چهارشنبه در گردهمایی ائمه جماعات که در مسجد آبشار قم برگزار شد، بر لزوم رعایت ملاحظات دینی در مواجهه با مسئله مهدویت تأکید کرد و افزود: دیدن حضرت ولی عصر(عج) یک افتخار است و در زمان غیبت امام عصر برخی‌ها خدمت ایشان می‌رسیدند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از افراد اهل بیت(ع) را دیدند و این دیدن به نفع آنها نشده است، اظهار کرد: خون مبارک اباعبدالله روی خاک کربلا ریخته شده و این خاک برای ما تربت پاک است ولی یک قطره از این خون روی پای ابن زیاد ریخت که تا ابد متعفن بود.

امام جمعه قم افزود: اگر بحث رؤیت امام زمان(عج) مطرح است به عنوان اصل در نظر گرفته نشود، چون اصل، رضایت امام زمان(عج) است.

به گفته تولیت آستانه حضرت معصومه(س)، کسی که خدمت حضرت ولی عصر(عج) می‌رسد لازم است که این دیدار را ابراز نکند.

حجت‌الاسلام سعیدی «اللهم اجعل لولیک الفرج» را از بهترین دعا بیان کرد و افزود: نگذاریم برخی افراد در کسوت شعر، به گونه‌ای با ولی عصر(عج) سخن بگویند که انگار امام زمان(ع) علاقه‌ای برای ظهور ندارند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تأکید کرد: زمان امور ولی عصر(عج) دست خداوند است و ممکن است جوانان با این تعبیرها برداشت نادرستی داشته باشند، بنابراین نباید به خود آقا بگوییم در ظهورش تعجیل کند.

حجت‌الاسلام سعیدی شکل‌گیری انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین خدمت حضرت امام خمینی(ره) به حضرت ولی عصر(عج) دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) داعی الی الله بودند، عمل صالح انجام دادند و هر چه آسیب بر ایشان وارد می‌شد را دفع می‌کردند.

امام جمعه قم در پایان خواستار توجه روحانیون و ائمه جماعات به این سه ویژگی امام راحل برای هدایت جوانان شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =