دیدار احمدی نماینده مجلس و مدیر کل بهزیستی از مددجویان آبدانانی

دکتر علی محمد احمدی نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام به همراه دکتر شهریار مهرداد مدیر کل بهزیستی شهرستان آبدانان با معلولین قطع نخاع و مددجویان تحت حمایت بهزیستی آبدانان دیدار کردند.

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علی محمد احمدی ، محمد صبوری مدیر بهزیستی آبدانان گفت : در این دیدار مقرر شد هزینه فیزیوتراپی و جابجایی معلولین شهرستان آبدانان توسط بهزیستی این شهرستان با اخذ قرار داد با دکتر فیزیو تراپ تأمین گردد.

 وی در خصوص پذیرش افراد معلول برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی گفت: مددجویان آبدانانی با توجه به محرومیت زیاد در اولویت قرار دارند.
صبوری  اظهار کرد: به تمامی مددجویان آبدانانی که پروانه ساخت منازل به اسم آنها باشد در مرحله نازک کاری 4 میلیون تومان و به معلولین نیز 6 میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن پرداخت می گردد.

مدیر بهزیستی آبدانان بیان کرد: به تعداد 3 خانوار چندمعلولی شهرستان که اقدام به ساخت مسکن نموده اند هرکدام مبلغ 18 میلیون وام بلاعوض پرداخت می گردد.

وی همچنین اظهار کرد: به معلولینی که از طریق وام مسکن اقدام به تهیه مسکن نمایند مبلغ 30 میلیون تومان پرداخت می گردد که با توجه به مشکلات مسکن مهر آبدانان جهت تبدیل نمودن مبلغ فوق جهت خرید منزل خودمالک اقداماتی صورت گرفته است که در انتظار پاسخ بهزیستی کشور می باشیم.

در این بازدید از کارگاه نجاری ناشنوایان تحت حمایت بهزیستی بازدید شد و وسایل توانبخشی بین معلولین نیازمند توزیع شد.
همچنین یک واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت بهزیستی توسط نماینده مردم حوزه جنوب استان و مدیرکل بهزیستی ایلام افتتاح شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =