اعزام کاروان های زیارتی مرقد مطهر امام راحل

در آستانه فرا رسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 10 هزار نفر از زائرین استان کرمانشاه صبح امروز (چهارشنبه) عازم مرقد مطهر ایشان شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا از مجموع 10 هزار نفر زائری که امسال به مرقد امام (ره) اعزام شدند، پنج هزار نفر آنان از شهرستان کرمانشاه و پنج هزار نفر دیگر نیز از سایر شهرستان های استان بودند.

مراسم بدرقه زائرین شهرستان کرمانشاه صبح امروز از محل پایانه شهید کاویانی با حضور جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه و تعدادی دیگر از مسوولین و مردم برگزار شد و عاشقان خمینی کبیر با سلام و صلوات روانه مرقد آن یگانه دوران شدند تا بار دیگر با آرمان های بلند معمار انقلاب تجدید پیمان کنند.

زائرین مرقد امام (ره) با 250 دستگاه اتوبوس مجهز و 80 دستگاه خودروی سواری رهسپار تهران شدند، ضمن اینکه 30 دستگاه آمبولانس نیز از سوی مرکز فوریت های پزشکی همراه با کلیه تجهیزات مورد نیاز نظیر دارو، پزشک و تجهیزات کمک های اولیه نیز به همراه زائرین اعزام شدند.

بنا بر گفته مسوولین ستاد اعزام، زائرین عصر امروز (13خرداد) در یکی از شهرستان های استان تهران اسکان داده خواهند شد و سپس صبح روز فردا (پنجشنبه) در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شرکت می کنند.

عاشقان خمینی کبیر(ره) پس از حضور در بیست و ششمین سالگرد ارتحال آن پیر فرزانه، بعد ازظهر پنجشنبه تهران را به مقصد قم ترک می کنند تا به زیارت حضرت معصومه (س) رفته و سپس به کرمانشاه و شهرهای خود باز می گردند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =