۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
1500 ایلامی عازم مرقد مطهر امام شدند

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ایلام گفت: یک هزار و 500 نفر از اقشار و گروه های مختلف مردم این استان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام شدند.

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا حجت الله منصوربیگی اظهار کرد: این تعداد زائر در قالب 10 کاروان و با استفاده از 30 دستگاه اتوبوس و 31 دستگاه خودروی سبک به این سفر معنوی رفتند.

به گفته وی، همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زائرین این استان به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) عزیمت کردند.

منصوربیگی افزود: اعزام این تعداد زائر از میان اقشار مختلف مردم این استان با اولویت خانواده معظم شهدا و افرادی که برای نخستین بار به این سفر می روند، صورت گرفته ضمن اینکه فرماندهان نواحی 10 گانه بسیج شهرستان های استان و تعدادی از روحانیون نیز در این کاروان ها حضور دارند.

مسوول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین استان ایلام ادامه داد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارهای استانداری و سپاه ایلام برای تامین نیازها و هزینه های سفر این کاروان ها اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: افراد اعزامی شامگاه روز 14 پس از شرکت در مراسم ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) به ایلام باز خواهند گشت.

دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) استان ایلام یادآور شد: با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام 9 دستگاه آمبولانس مجهز به همراه کادر درمانی و تجهیزات دارویی، این کاروان ها را همراهی می کنند تا در صورت لزوم نسبت به ارایه خدمات درمانی به زوار اقدام کنند.

آیین های ویژه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فردا پنجشنبه 14 خرداد با شرکت اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امام راحل برگزار می شود.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =