ایسنا نوشت:

مدیرکل مدیریت بحران مازندران آمار نهایی فوتی‌های حادثه سقوط اتوبوس به دره‌ای در محور کندوان شهرستان چالوس را 26 نفر اعلام کرد.

علی اصغر احمدی دقایقی با بیان اینکه تعداد نهایی فوتی‌های حادثه سقوط اتوبوس به دره‌ای در محور کندوان در منطقه سیاه بیشه 26 نفر شده است، اظهار کرد: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان شب گذشته به پایان رسید و 15 مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های چالوس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان در بیمارستان طالقانی و رازی چالوس و دو نفر نیز در نوشهر بستری شدند، افزود: به گفته پزشکان وضعیت مصدومان رضایت‌بخش است.

این مسئول با اعلام اینکه مسئولان کشور عراق در حال عزیمت به ایران هستند، گفت: سرکنسولگری عراق در حال اعزام به استان مازندران است.

وی درباره شناسایی اجساد و مصدومان نیز اظهار کرد: شناسایی اجساد منوط به یافتن پاسپورت‌های این افراد است؛ در حال حاضر پاسپورت برخی از این افراد پیدا شده اما مابقی باید پس از خروج اتوبوس سقوط کرده از دره شناسایی شود. هنوز خودروی سقوط کرده از دره خارج نشده است.

آخرین وضعیت مصدومان

معاون درمان دانشگاه مازندران آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته سقوط اتوبوس مسافران مشهد - کلاردشت را تشریح کرد.

علیرضا مردانشاهی در باره آخرین آمار کشته شدگان این حادثه گفت: تعداد کل کشته شدگان این حادثه ۲۶ نفر بود که ۲۲ نفر در صحنه تصادف فوت کردند ، یک نفر در راه انتقال به بیمارستان ، یک نفر در بیمارستان طالقانی چالوس و یک مصدوم هم در آی سی یو بیمارستان نوشهر فوت کرد.آخرین مورد فوت شده این تصادف نیز به تازگی در بیمارستان رازی شناسایی شده است.

وی درباره آمار مجروحان این حادثه گفت:۱۳ مجروح در بیمارستان چالوس بستری هستند . سه نفر از آنها در آی سی یو هستند که دونفر ازآنها بدحال اعلام شده اند.

وی با بیان اینکه 6 کودک نیز از مجروحان این حادثه هستند که یک نفر از آنها دچاراختلالات هوشیاری و خواب آلودگی است، گفت: یکی از مصدومان دربخش داخلی، یک نفر در بخش زنان و دو نفر هم در بخش جراحی بستری هستند. یک نوزاد ۹ ماهه نیز به آی سی یو بیمارستان امام خمینی اعزام شد که حال عمومی وی مساعد اعلام شده است. یک خانم ۳۰ ساله نیز به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل اعزام شده است . کمک راننده اتوبوس نیزکه مفقود شده بود پیدا شد.

به گفته مردانشاهی روز گذشته اولین تماس با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۴:۵۰ دقیقه گرفته شده است و دودقیقه بعد اولین تیم از اورژانس در محل مستقرشد. مجموعا 14آمبولانس و یک هلیکوپتر به محل اعزام شدند که هلیکوپتر به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان فرود در محل را نداشت و اکنون در فرودگاه نوشهر مستقر است تا در صورت لزوم اعزام شود.

وی افزود: یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس هم به محل حادثه اعزام شد اما به دلیل ترافیک سنگین منطقه بیماران توسط آمبولانس منتقل شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راننده بین شهری A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    41 8
    تبریک به رییس سابق پلیس راهور ناجا جناب سردار اسکندر مومنی که با جلوگیری از شمارهگذاری اتوبوسهای اسکانیا یورو 4 آپشن روز اروپا با همه تهدیدات و فشارها باعث شده اتوبوسهای 12 سال پیش که از رده خارج میباشند در چرخه حمل و نقل فعالیت کنند و فجایع این چنینی به بار بیارن .............. اگه اتوبوسی که ساخته شده و در محوطه کارخانه آفتاب میخوره جای این اتوبوس بود این حادثه پیش میامد؟؟؟؟ پلیس باید کلاهشو قاضی کنه...................حدود یک سال ونیمه که راهور به انواع بهانه ها بخاطر به کرسی نشاندن حرفش و در افتادن با موسسه استاندارد و ..... از شماره گذاری اتوبوس جدید اسکانیا که یورو 4 میباشد ممانعت میکنه و باعث شده اتوبوسهای از رده خارج همانند اتوبوس فوق الذکر خارج از تشکیلات خدمات پس از فروش شرکت عقاب
    • مهدي A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      9 0
      اسكانيا بوده اين هم
    • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      4 0
      شما میگی اسکانیاهایی که دارن خاک میخورن استاندارد شرکت اصلی رو دارن؟
  • محمد A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    17 0
    شرایط جوی کاملا مساعد بود,من خودم در صحنه بودم,هلیکوپتر سه ساعت بعد اومد,فقط کارکنان نیروگاه و مردم محلی ام.دادرسانی کردند,مدیر نیروگاه مهندس فرشیدفر پتو و آب و مابقی امکانات رو تهیه کرد,هلال احمر هم خیلی دیر رسید,
  • امید IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    19 0
    متاسفانه اینجور تصادفات واسه ما عادی شده .... از دست داعش امدن ایران که زنده بمونن گرفتار جاده های مرگ شدن. جذب توریست ما ضعیفه ، حفظ جونشون ضععیفتر
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    به قول شاعر: پشت سر پشت سر، جهنمه داعش روبرو، روبرو، قتلگاه آدمه دره