واحدمرکزی خبر نوشت:

یکی از شاهزادگان آل سعود خواستار سرنگونی سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع این کشور شد.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «الخلیج الجدید»، سعود بن سیف النصر بن سعود بن عبدالعزیز با اشاره به بیماری آلزایمر سلمان بن عبدالعزیز و سوء استفاده محمد بن سلمان از این مسئله برای قبضه کردن قدرت در عربستان از «عقلای خاندان آل سعود» خواست تا بهترین و شایسته ترین فرد را برای پادشاهی انتخاب کنند.
سعود بن سیف النصر با اشاره به بیماری آلزایمر پادشاه عربستان افزود: باید از اقدامات کسانی که از محبوبیت خود نزد پادشاه برای تحقق منافع شخصی شان بدون توجه به سرنوشت کشور استفاده می کنند جلوگیری کرد. اگر پادشاه در شرایطی قرار داشته باشد که نتواند تصمیم درست اتخاذ کند، عقلای خاندان باید وارد عمل شوند تا راه را بر روی فرصت طلبان ببندند.
وی با ابراز تاسف از عملکرد خاندان آل سعود افزود: متاسفانه خاندان آل سعود مسئولانه عمل نکرد و اقدامی برای مقابله با کسانی که از محبوبیت خود نزد پادشاه به منظور تحقق اهداف شخصی شان استفاده می کنند، انجام نداد. این افراد هیچ توجهی به سرنوشت کشور ندارند.
این شاهزاده سعودی تهدید کرد اگر خاندان آل سعود اقدامی انجام ندهد، اسامی افرادی را که این شرایط را در داخل این خاندان به وجود آوردند منتشر خواهد کرد. سکوت کردن در این شرایط گناه و جنایت است و تاخیر در برخورد با این شرایط اوضاع را پیچیده تر می کند و مقابله با پیامدهای خطرناک آن دشوارتر خواهد شد.
سعود بن سیف النصر پیش از این در صفحه شخصی خود در پایگاه های اجتماعی خواستار واگذاری قدرت به احمد بن عبدالعزیز آل سعود شده بود.
وی همچنین از جمله منتقدان محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان است و او را ژنرال کوچک خطاب می کند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    25 4
    زودتران شاالله