دستور ارزشمند رئیس کمیته امداد : مستمری افراد تحت پوشش زودتر ازحقوق کارمندان ومدیران پرداخت شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دستور داده از این به بعد حقوق کارمندان و مدیران این نهاد پس از اینکه مطمئن شدند مستمری افراد تحت پوشش پرداخت شده، داده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از مشکلات مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) این بود که مستمری ماهانه آنها به صورت مرتب در سر هر ماه به دستشان نمی رسید.
اخبرا پرویز فتاح، رئیس این نهاد مطلع شده که با گذشت حدود یک سوم از خردادماه، مستمری افراد تحت پوشش پرداخت نشده، در حالی که کارمندان و مدیران در تاریخ 30 اردیبهشت ماه، حقوق خود را به تمامی دریافت کرده اند.
رئیس کمیته امداد، با ابلاغ بخشنامه ای با خط خود، از مدیران مالی و اداری خواسته تا از این پس مطمئن شوند ابتدا مستمری افراد تحت پوشش پرداخت شود و پس از آن، حقوق مدیران و کارمندان، داده شود.
اینطور که پیداست در صورت اجرایی شدن این دستور، مشکلات مستمری بگیران کمیته امداد، برای دریافت مقرری ماهانه خود کمتر خواهد شد.
نامه زیر، دستخط رئیس کمیته امداد درباره این دستور اداری است.

نامه پرویز فتاح برای پرداخت سریع مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    16 0
    فتاح آدم خوبی است .امید که بد نشود
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    17 0
    آقای فتاح از اصولگراهایی است که برای آنها احترام قایل هستم
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 0
    چه تفاوتی می کند اول یا دهم هرماه بگیرند مگر فرقی می کند مهم این است که راس یک تاریخی در هر ماه پرداخت شده است و فاصله پرداخت بین 2 مرحله مستمری از یک ماه بیشتر نشده است
  • فرامرز IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    اصولگرا یا اصلاح طلب بودن آقای فتاح اصلا مهم نیست. مهم اینه که ایشون فردی متعهد و مسئولی پرتلاش هستند. مملکت نیازمند چنین افرادی هست نه کسانی که هم و غم شون سیاست بازی و حزب و حزب بازیه. حال میخوان اصلاح طلب باشند یا اصولگرا. هر دو مذمونند. خداوند به آقای فتاح و امثالهم توفیق روزافزون عنایت فرماید.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    اقایه فتاح برادر ارجمند از شما متشکریم