رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: داعش جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و نباید گزارشی که فرمانده نیروی زمینی ارتش ارائه داده بود، رسانه‌ای می‌شد چراکه برخی از شبهه‌ها را ایجاد کرد.

سرلشکر فیروز آبادی افزود:  اگر داعش به نزدیکی ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران برسد، قطعاً نابود خواهد شد.. اینجــا را ببینید.


منتقدان هسته‌ای همایش دیگری تحت عنوان «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟»، برگزار کردند. این همایش یکشنبه شب در مسجد امتیاز شیراز و با سخنرانی کامران باقری لنکرانی، نامزد نخست جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری 92 و سعید زیباکلام، دکترای فلسفه برگزار شد. به گزارش ایرنا، با وجود نگاه انتقادی هر دو سخنران همایش به مذاکره و تیم مذاکره کننده، باقری لنکرانی در بخشی از سخنان خود نسبت به کسانی که به تیم مذاکره کننده توهین می کنند، عذرخواهی کرد. اینجــا را ببینید.

موضوعی که هاشمی فعلا نمی خواهد بگوید

آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت وگویی زوایای جدید از رابطه خود با امام خمینی رهبر انقلاب را باز کرد. وی گفت:در طول سال‌های پس از پیروزی به مناسبت‌های خاص، این حرف‌ها را گفتم و اگر مطلبی را نگفتم، حتماً هنوز نباید بگویم. مثلاً در جلسه‌ای که به همراه سران نظام و حاج احمدآقا درخصوص پذیرش قطعنامه 598 خدمت امام رسیدیم، مطلبی گفتند که هنوز جایی نگفته‌ام و فعلاً هم نمی‌گویم. اینجــا را ببینید.

نامه ای به غلط املایی سیاستمدار معروف

در آستانه روز نیمه شعبان طرفداران رحیم مشایی نوشته‌ای از او را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند که از ارادت او به امام زمان روایت می‌کند. اینجــا را ببینید.

دکتر مصطفی زهرانی مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه از بستری شدن محمدجواد ظریف خبر داد. اینجــا را ببینید.

نظر آیت الله موسوی اردبیلی درباره بازسازی حرم امام(ره)

در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل(س) مدیران و مسئولان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ـ دفتر قم با حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی دیدار کردند. اینجــا را ببینید.

آقای مهدی صفری یکی از خوانندگان خبرآنلاین مطلب زیر را از طریق ایمیل ارسال کرده است.استاد مصباح یزدی در بیاناتی که سایت شخصی ایشان منتشر کرده است مطالبی را مطرح کرده اند که عموما تکراری است اما در میان آن عبارتی است که جدید می نماید. متن این یادداشت را اینجــا ببینید.

در پی درگذشت همشیره حضرت آیت‌الله حاج شیخ یوسف و حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد. اینجــا را ببینید.

دولت باید با تجمع های غیرقانونی چه برخوردی کند؟به نظر شما با توجه به روند فعلي مذاکرات هسته اي و تاثيراحتمالي فشارها به دولت و تيم مذاکره کننده در روند مذاکرات دولت بايد با تجمع هاي غير قانوني چه برخوردي داشته باشد؟ نظر خود را به صورت کامنت اینجــا بنویسید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422202