رییس شورای اسلامی شهر تبریز و عضو تبریزی هیات رییسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به رییس جمهور، کمک 100 میلیارد ریالی به تیم تراکتورسازی را درخواست کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل نامه شهرام دبیری به رییس جمهور به این شرح است:
"جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی
ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
همانطور که مستحضر هستید در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور اتفاقاتی رخ داد که قهرمانی را از تیم تراکتورسازی سلب کرده و احساسات میلیون‌ها آذربایجانی و هواداران این تیم مردمی و با سابقه را از اشتباهات تاثیرگذار داوری و شایعات پایان بازی جریحه‌دار کرد.
با وجود تحریکات گسترده رسانه‌های معاند و ضد انقلاب و استفاده ابزاری از ناداوری انجام یافته علیه تیم تراکتورسازی، باز هم مردم شریف آذربایجان نشان دادند که حامی و همراه همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در مراسم استقبال از حضرتعالی در تبریز نیز، با حضور گسترده خویش بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب کبیر اسلامی ایران بستند.
بی‌شک نقش آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بسیار پررنگ بوده و چنانکه حضرتعالی نیز در ورزشگاه تختی تبریز فرمودید تراکتورسازی متعلق به مردم آذربایجان نیست، بلکه یک تیم مردمی متعلق به ایران بوده و تیمی است که آرزوی قهرمانی آن را در آسیا خواهیم داشت.
امروز داشتن یک تیم قوی فوتبال در این منطقه از سوی مردم آذربایجان و هزاران طرفدار این تیم انتظار زیادی نمی‌باشد و دلگرمی مردم آذربایجان را به همراه خواهد داشت.
اینجانب به عنوان نماینده مردم و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور از حضرتعالی درخواست دارم که با اختصاص مبلغ 100 میلیارد ریال کمک به باشگاه تراکتورسازی موافقت فرمایید تا این باشگاه بتواند یک تیم قوی برای فصل آینده تدارک ببیند و در مسابقات باشگاه‌های آسیا سفیر شایسته‌ای برای کشورمان باشد و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در قاره پهناور آسیا به اهتزار درآورد.
با سپاس و تشکر
شهرام دبیری
رییس شورای اسلامی شهر تبریز
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور"
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    10 9
    ماهی گرفتن از آب گل آلود
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    13 15
    زدند ورزشگاه را خراب کردند به جای جریمه پاداش میخواهند واقعا .......
  • دانیال A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    51 8
    خجالت بکشید. اگه این 100 میلیارد بره برای احیای ارومیه و یا بازسازی بعد از زلزله آذرباییجان بشه بهتر نیست؟؟ تا خرج فوتبالی بشه که طبل رسواییش از بام افتاده.
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    48 13
    چقدر پر توقع و پررو
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    56 12
    چه دل خوشی دارن تبریزی ها دروازشون نتونستن بسته نگه دارن دولت باید پولش رو بده در ضمن خوبه همه اون اتفاقات در شهر خودتون افتاد وقتی بین شصت هفتاد هزار نفر یه نفر از بازی سپاهان خبر نداره وقتی بلندگوی ورزشگاه خودتون اعلام کرده مشکل کجاست چرا دنبال مقصر می گردین اگر هم دنبال مقصر هستین خودتون روحیه هوادارن رو به تمسخر گرفتید از تو استان خودتون باید منشا رو پیدا کنید نه این که هر روز یکی رو مقصر میکنید جوری حرف میزنن انگار دولت بهشون بدهکاره و اگر دولت همچنین کاری بخواد بکنه واقعا جای تاسف داره.......
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    55 10
    ملت نون نداره بخوره واقعاچه رویییییی