پلمپ سه دستگاه چاپ در قم

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم گفت: کمیسیون رسیدگی به تخلفات حوزه چاپ و نشر استان قم، دستور پلمپ سه دستگاه چاپ در قم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان قم نوشت، حجت الاسلام علی اسماعیلیان در جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات حوزه چاپ و نشر استان اظهار داشت: به دلیل چاپ منشورات بدون اخذ مجوز در چاپخانه های قم، در این جلسه دستور پلمپ سه دستگاه چاپ صادر شد.

وی افزود: تعداد 9 پرونده تخلف که در بازرسی های انجام شده توسط بازرسین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تشکیل شده بود جهت صدور احکام مربوطه از قبیل تذکر، توبیخ شفاهی و کتبی و درج در پرونده و پلمپ مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: با توجه به رویکرد نظارت و پیشگیری از بروز تخلفات در حوزه چاپ و نشر و طی بازرسی های صورت گرفته از مراکز مختلف تحت پوشش در سال جاری، این جلسه تشکیل شد.

اسماعیلیان با اشاره به اهمیت بازرسی و نظارت بر عملکرد چاپخانه ها بر لزوم تشکیل جلسه ماهیانه این کمیسیون تاکید کرد و در ادامه خواستار جدیت در امر بازرسی به منظور پیشگیری از تخلفات حوزه چاپ و نشر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =