۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگر میانسال طی حریق در یک مغازه مکانیکی خبر داد.

سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: درساعت 9:51 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مغازه مکانیکی از سوی آتش‌نشانان چهاردانگه به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد و در پی آن با توجه به شدت حادثه، سه ایستگاه به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشان در محل، مشاهده شد که حریق در یک مغازه مکانیکی در حدود 12 متر مربع رخ داده و علت آن نیز آتش‌گرفتن ناگهانی یک دستگاه وانت که بر چال تعویض روغنی قرارداشت، رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از حادثه دیدگان درون چال محبوس شده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل شعله‌های آتش شدند.

ملکی ادامه داد: همچنین گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز همزمان دو کارگر را که هر دو حدود 40 سال سن داشتند خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد کارگری که درون چال بود، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه کارگر دوم نیز به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 10:22 به عملیات خود خاتمه دادند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    33 0
    روحش شاد
  • وحید گرگانی US ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    12 0
    بهشت برین گوارای وجودش باد ////