حذف و سپس بازگشایی حساب کاربری حضرت امام خمینی رهبر فقید انقلاب اسلامی در سایت اینستاگرام بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی داشت.

فارس در گزارشی نوشت: بسیاری از سایت های خبری نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این مساله را به گونه های مختلف بازتاب داده اند.

یاهو با گنجاندن این خبر در صفحه اول سرویس خاورمیانه ای خود موسوم به مکتوب، موضوع را به نقل از خبرگزاری فرانسه منعکس کرده است. به گزارش این خبرگزاری، سایت به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام حساب کاربری امام خمینی را در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت ایشان حذف کرد.

این حساب با عنوان EmamKhomeini@ که عکس های کمتر دیده شده ایشان را منتشر می کرد دارای بیش از صدهزار تعقیب کننده بود. در این خبر به عدم ارائه دلیل منطقی برای این اقدام به راه اندازی حساب جایگزین EmamKhomeiny@ هم اشاره شده است.

در همین حال سایت خبری عربی البوابه هم از بازگشایی مجدد این حساب در ساعات گذشته خبر داده و برخی عکس های آن که امام راحل(ره) را در حال نماز، زیارت و دیدار با مردم نشان می دهد بازنشر کرده است.

خبر بسته شدن حساب اینستاگرام امام خمینی با استقبال و بازنشر گسترده سایت ها ورسانه های صهیونیستی نیز مواجه شده و تایمز اسراییل، جروزالم اسپیس نیوز و... از جمله منابع خبری بوده اند که آن را پوشش داده اند اما هیچ یک اشاره ای به بازگشایی مجدد این حساب نکرده اند.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =