تیم‌ملی والیبال ایران با پایان هفته سوم لیگ جهانی دست خالی از آمریکا به لهستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان کواچ که لیگ جهانی را با دو بازی مقابل آمریکا شروع کردند، صبح یک‌شنبه و بامداد دیروز در سالن یوسی‌ال دانشگاه با نتیجه 3- یک باختند.
شهرام محمودي پشت خط‌زن تيم‌ملي واليبال اما ديروز تا تايم اوت دوم فني ست اول بازي كرد. او بعد از پشت‌سر گذاشتن مصدوميت عضله دوقلوي پايش، به تيم برگشت اما در راه جمهوري چك به آمريكا سرما خورد. سرماخوردگي يك روز او را از تمرين دور كرد تا بلكه بازي كند. محمودي صبح يك‌شنبه بازي كرد و با 17 امتياز، امتيازآورترين بازيكن ايران بود اما ديروز در بازي ماندگار نشد و بعد از تايم‌اوت دوم فني ست اول امير غفور به جايش وارد زمين شد. خودش مي‌گويد: «من متأسفانه به خاطر سرماخوردگي بعد از بازي اول، ضعف عضلاني پيدا كردم و زير سُرم رفتم. ديروز هم واقعاً نمي‌توانستم بازي كنم. دكتر افروزي خيلي زحمت‌ كشيد ولي باز هم نشد.» پشت خط‌زن تيم‌ملي واليبال از بازي راضي بود اما از عملكرد هم‌تيمي‌هايش ناراحت بود: «بازي خوب بود، ايران خوب نبود. نمي‌دانم چرا. متأسفانه ما در اين دو بازي با 50 درصد توانايي خودمان هم بازي نكرديم. ولي اميدوارم در بازي‌هاي آينده بهتر شويم.» او يكي از دلايل خوب نبودن تيم ايران را به بازي اول ربط مي‌دهد: «هميشه بازي اول براي ما خيلي سخت است. ولي رفته‌رفته بهتر مي‌شويم ان‌شاءا...» پشت خط‌زن تيم‌ملي ترس درباره واكنش كواچ بعد از دو باخت به آمريكا مي‌گويد: «كواچ بعد از بازي فقط گفت تيم هميشگي نيستيم و بايد بهتر باشيم. ما اصلاً از تيم آمريكا نترسيده بوديم.»
محمودي اميدوار است تيم‌ملي جمعه و شنبه در دو بازي مقابل لهستان نتيجه بهتري بگيرد. هر چند بازي در لهستان هم سختي‌هاي خودش را دارد. آن هم بعد از مسافت طولاني دو قاره آمريكا به اروپا: «ان‌شاءا... در بازي با لهستان بهتر باشيم. البته ما سه روز بعد از ورود به لهستان بازي داريم. شرايط تغيير آب و هوا و اختلاف ساعت آمريكا با لهستان كار ما را سخت‌تر مي‌كند. از طرف ديگر لهستان با دو بردي كه از روسيه گرفته و به پشتوانه تماشاگرانش نمي‌خواهد امتيازي در دو بازي خانگي‌‌اش مقابل ما از دست بدهد. بنابراين اين قضيه سختي كار ما را دو چندان مي‌كند. با خستگي ما و تيم آماده آنتيگا، لهستان خوان خيلي‌خيلي سختي است. با همه اين احوال ما مي‌رويم بجنگيم و نااميد هم نيستيم.» او درباره تمام شدن ناهار قبل از بازي اول با آمريكا مي‌گويد: «قبل از بازي اول به ما ناهار نرسيد. يعني اول تيم آمريكا ناهار خورده بود و بعد كه چند تا از بچه‌ها رفتن ناهارخوري گفتن تمام شده. درست است كه آنها در هتلداري تازه‌كار نيستند اما واقعاً نمي‌دانم در اين باره چه بايد بگويم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    12 4
    حتما ایران برنده می شود
  • بی نام RO ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    8 28
    نمیدونم اگر آقای شهرام محمودی برادر بازیکن اسبق تیم والیبال کشورمون بود اصلا به تیم ملی دعوت میشد...منصفانه نه