بر اساس پیش‌بینی‌ها ساعت اپل بیشترین فروش ساعت‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

 

به گزارش خبرآنلاین سایت «ور ابل» در بحث طراحی، اسکرین، باطری،اینترفیس، فیتنس،اپ ها و قیمت مقایسه‌ای انجام داده که به‌طور خلاصه آن را مرور می‌کنیم:

طراحی: ساعت اپل 38 نوع شکل و بند دارد و در دو سایز 38 و 42 میلی‌متری عرضه‌شده است. پبل تایم و تایم استیل دو مدل پبل است که مدل استیل ضخیم‌تر و سنگین‌تر است.

اسکرین: اسکرین پبل 64 رنگه باکیفیت فوق‌العاده پایین است و به همین خاطر می‌تواند باطری بیشتری نگه دارد. اما صفحه 1.5 و 1.65 اینچی اپل از نوع AMOLED ساخت آل جی است که بسیار باکیفیت بوده و شفافیت زیادی دارد.

باطری: پبل مدعی است 7 روز باطری دارد و اپل بعد از دو روز باید شارژ مجدد کرد اما این مقایسه نمی‌تواند فنی باشد چراکه صفحه 64 رنگه با آل سی دی فوق گران را نمی‌توان باهم مقایسه کرد.

اینترفیس: اینترفیس پبل به‌سوی اطلاع‌رسانی و آگاهی دهندگی رفته است و هشدار، تقویم و پیامک و تلفن‌های میس شده را اطلاع‌رسانی می‌کند اما ساعت اپل عمده کارهای گوشی هوشمند خود را روی ساعت قرار داده است.

فیتنس: اپل کارهای بزرگی انجام داده و باید در بخش سلامت و تناسب‌اندام برنامه‌های ساعت با برنامه‌های آیفون سازگار شود اما پبل کلاً در این قسمت حضور ندارد و برای فیتنس کاری نکرده است و این گوشی برای کاربرانی که به‌تناسب اندام و ردیابی سلامت خود اهمیت می‌دهند کاربردی ندارد.

اپ ها: پبل با اندروید و آی او اس قرار عرضه اپ ها را بسته است اما آنچه روی پبل وجود دارد نسخه ساعتی و کم‌رنگ اپ هاست درحالی‌که ساعت اپل مملو از اپ های متنوع از سوی خود اپل و حتی شرکای تجاری است.

قیمت: قیمت ساعت اپل 38 میلی‌متری 349 دلار و برای 42 میلی‌متری باید 399 دلار پرداخت شود. اما پبل پلاستیکی باکیفیت پایین 199 دلار و با بند استیل 299 دلار است.

 

منبع: ور ابل

5656

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    20 2
    اپل کجا پبل کجا قیاس مع الفارق کردین. اپل وقتی اسکرین عالی داره که نباید با پراید مقایسه اش کرد که
  • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    4 0
    این مقایسه مغرضانه هست بازار هدف دو محصول متفاوت هست..مثلا اونی که زیاد مسافرت میره عمر باتری براش مهمتر از صفحه نمایش با کیفیت و گرون هست یادمون نره اینا قراره اول ساعت باشن و بعد هوشمند نه اینکه به خاطر هوشمندی اصولی که یک ساعت باید داشته باشه رو زیر پا بزاریم