ایسنا نوشت:

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: افتخار ارائه خدمت به بیش از 2میلیون و 600 هزار نفر خانواده مستمری‌بگیر سازمان برای بنده و همکارانم، انگیزه‌ای را ایجاد کرده است که در آستانه 2 سالگی دولت تدبیر و امید اعلام کنم حقوق این افراد را بدون یک روز تأخیر پرداخت کرده و خواهیم کرد.

سید تقی نوربخش در جلسه شورای معاونان این سازمان با تشریح اهمیت کار و تلاش در راستای خدمت رسانی مناسب به بیمه شدگان و مستمری بگیران، گفت: باید فرصت خدمت در سازمان تأمین‌اجتماعی را مغتنم دانسته و از هیچ‌گونه تلاش درجهت ارتقاء کیفیت خدمات به جامعه تحت پوشش غفلت نکنیم.

نوربخش اظهار کرد: کارکردهای سازمان تأمین‌اجتماعی در سیاست‌ها و فرآیندهای کلان کشور و همچنین بر مؤلفه‌های امنیت اجتماعی و اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی با اشاره به فشارهای تحریم ظالمانه و ایفای تعهدات این سازمان بدون اتکاء به بودجه عمومی و حتی یک روز وقفه ادامه داد: برای مثال در حوزه اقتصاد مقاومتی، این سازمان مشمول تمامی بندهای ابلاغی مقام معظم رهبری می‌شود و در تلاش است به عنوان خاکریز خط مقدم این نبرد تمام عیار اقتصادی، با تبیین دقیق و علمی راهبردهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه تأمین اجتماعی به الگویی مناسب در اقتصاد کشور تبدیل شود.

نوربخش، موضوع سه‌جانبه‌گرایی در سازمان تأمین‌اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و افزود: مدل مترقی سه‌جانبه‌گرایی، باعث شده است علی‌رغم تمام فشارهای اقتصادی، این سازمان بتواند خدمات خود را بدون توقف به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارائه کند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به بودجه مستقل این سازمان از بودجه کل کشور اشاره کرد و افزود: در سال 1394 بودجه بیش از 58هزار میلیارد تومانی سازمان با مدیریت شفاف و پاسخگو و تلاش صادقانه پرسنل خدوم، محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اگرچه برخی تلاش می‌کنند اقدامات انجام شده و درحال انجام سازمان را نادیده گرفته و حتی تخریب کنند، اما به امید خدا به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز قول می‌دهم خدمت‌رسانی به آنها بدون یک روز وقفه تداوم خواهد داشت و حتی تغییر سیستم پرداخت حقوق مستمری‌بگیران به سامانه متمرکز نباید عاملی برای تغییر در زمان پرداخت محسوب شود و لازم است که اطلاع‌رسانی کامل و به موقع در این زمینه انجام شود.

نوربخش در ادامه سخنان خود به اعمال و پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اولین فرصت و به عنوان نخستین اولویت سازمان در سال 94 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها بدهی سازمان به مستمری‌بگیران عزیز، مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین آنهاست که با تجهیز منابع انجام شده، پرداخت آن را از اواخر خردادماه آغاز خواهیم کرد.

وی جمع حقوق ماهانه مستمری‌بگیران را بالغ بر 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی تأکید کرد: باید تمام همت و توان خود را برای افزایش کیفیت و کمیت خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بکار گیریم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج مثبت جلسه اخیرش با نمایندگان مجامع و صنوف کارفرمایی اشاره کرد و گفت: جو غالب بر این جلسه بسیار مثبت بود و جا دارد بنده از کارفرمایان عزیزی که علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی به وظایف خود در پرداخت به موقع حق‌بیمه کارگران عمل می‌کنند، تشکر نمایم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان سخنان خود گفت: همچنان چهار راهبرد اصلی سازمان را قانون‌مداری، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی می‌دانم.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    10 0
    به جا اینکه به 5هزار نفر ماهی10میلیون بدهد این پول را عادلانه توزیع کنید
  • سيد رضا افضلي A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    6 0
    چرا كارفرمايان بايد مبلغ 1100000 ريال بعنوان بن كارگري را در ليست بيمه وارد و 30 درصد حق بيمه ان را بپردازند
  • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 0
    چرا اضافه حقوق فروردین ماه را ندادین چرا ازآن درصدی که گفتین کمتر پول به حساب ریختین آخه چرااینقدر دوروغ میگین
  • محمدی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    4 0
    خواهش ما. بازنشسته ها از مدیر عامل محترم تامين احتماعي اينقدر پرداخت مابه التفات حقوق فرور دين را موکول به ماهها ي بعد نکنند چون واقعا برنامه ريزي زندگي اين قشر با حقوق هاي ناچيز بهم خواهد خورد