کودتای تبلیغاتی پایداری‌ها علیه مذاکرات هسته‌ای

این روزها فضای سیاسی و تبلیغاتی کشور سخت غبار آلود شده است. ریزگردهای دروغ وتهمت و افترا بینش سیاسی مردم را نشانه رفته و فضا را بس آلوده کرده است. برخی تحرکات و مواضع افراد در دو روز گذشته حکایت کننده منشأ این آلودگی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مرتضی داستانی مدیر مسئول روزنامه 19 دی در یادداشتی با عنوان «کودتاي تبليغاتي پايداري‌ها عليه مذاکرات هسته‌اي» آورده است:

اين روزها فضاي سياسي و تبليغاتي کشور سخت غبار آلود شده است. ريزگردهاي دروغ وتهمت و افترا بينش سياسي مردم را نشانه رفته و فضا را بس آلوده کرده است. برخي تحرکات و مواضع افراد در دو روز گذشته حکايت کننده منشأ اين آلودگي‌هاست.
ـ آقا تهراني در جمع فاطميون قم: تيم ظريف مرتب عقب نشيني مي‌کند
ـ سيدمحمد نبويان در پرديسان: تيم هسته‌اي متعهد شده است که قلب راکتور اراک را منفجر کند.
ـ کميته من درآوردي صيانت از منافع ملت ايران: چرا بايد به چشم پوشي گسترده از شرافت کشور و ملت راضي شويم.
ـ سخنران تجمع «اجازه نمي‌دهيم» در شهر مشهد: تجمع اجازه نمي‌دهيم به عنوان شروع يک حرکت جديد است.
ـ رجا نيوز: تجمع «اجازه نمي‌دهيم» قرار است در نقاط مختلف کشور برگزار شود.
ـ دعوت از مردم براي راهپيمايي در نماز جمعه عليه تيم مذاکره کننده
ـ سفرهاي زنجيره‌اي جليلي به نقاط مختلف کشور
ـ صديقي در نماز جمعه: با دست خودمان مسير حمله نظامي را در مذاکرات هسته‌اي باز نکنيم
ـ برگزاري تجمع اجازه نمي‌دهيم در اصفهان با سخنراني رسايي و با شعار کدام استقلال؟ کدام پيروزي؟
ـ پخش مستند تلويزيوني صدا و سيما در راستاي شطرنج با گرگ‌ها تحت عنوان: سکوت استقلال، فرياد پيروزي (همزماني عنوان تجمع اصفهان با سخنراني رسايي و پخش مستند با عناوين يکسان قابل تأمل است!)
ـ اعلام برگزاري همايش «اجازه نمي‌دهيم» با عنوان لبيک يا امام در قم
ـ روانبخش در يادداشتي در رجا نيوز: مردم با چشمان باز ميان تحمل جنگ و خروج از مذاکرات يکي را انتخاب کنند.
بي‌گمان اين جهش تحرکي و طوفان سياسي با برنامه ريزي دقيق و حساب شده آغاز شده است که طي سه روز مشهد و تهران و اصفهان و قم را در نورديده و قصد مناطق ديگر را دارد. برپايي سه همايش در ۳ روز متوالي در سه استان، کار يک گروه کوچک سياسي نيست. عقبه پشتيباني کننده‌اي نياز دارد که نشانه‌هاي آن را مي‌توان از نوع و چگونگي حضور افراد در صحنه پيدا کرد.
اينکه اين تحرک سياسي چه اهدافي دارد، قابل تأمل است. امروز هيچ فرد مطلع و منصفي نمي‌پذيرد که اين آقايان بگويند نسبت به سرنوشت کشور دلواپسند. حداقل تناقض رفتار آنها نسبت به اقدامات دو دولت‌ اخير و اتفاقات به وجود آمده باعث شده است افکار عمومي نگراني اين افراد را باور نکند و برعکس به دنبال آن باشد که بفهمند اينها با اين سنگ و ريسمان به هم بافتن دنبال چه مقاصدي هستند؟ مگر چه اتفاقي در اين کشور افتاده است که مقام معظم رهبري و رؤساي سه قوه و بسياري از دلسوزان از آن بي‌خبرند ولي يک عده فقط مانده که يقه خود و ديگران را پاره کنند!
اين سرو صداها و داد و فريادها و وا اسلاما درحالي اتفاق مي‌افتد که تيم مذاکره کننده و در رأس آن رئيس جمهور بارها به زبان‌هاي مختلف تصريح کرده‌اند که هيچ توافقي را که تأمين کننده نظر رهبري و منافع ملت نباشد امضا نخواهند کرد. مقام معظم رهبري هم بارها با صراحت عنوان داشته‌اند که به اين تيم اعتماد دارند و هشدارهاي لازم را هم داده‌اند. معظم له در همين ديدار با نمايندگان مجلس هم با صراحت عنوان کردند که مواضع ايشان کاملاً روشن، صريح و قاطع است و آنها را علناً ابراز داشته‌اند.
حتي اين عده به سخنان آيت‌ا.. مصباح که او را پدر معنوي خودشان مي‌دانند نيز بي‌توجهند! آقاي مصباح همين دو روز قبل با بيان اينکه مسئله خيانت و دشمني در مذاکرات هسته‌اي مطرح نيست گفت: اين پيروزي براي ماست که آمريکا مي‌خواهد با ما مذاکره کند. وي همچنين تأکيد کرد: دشمن به دنبال اختلاف و دو دستگي در جامعه است. در کنار اين سخنان وقتي اقدامات جبهه پايداري را مرور کنيم مي‌توانيم بيش از آنکه دلواپس مذاکرات هسته‌‌اي باشيم از تحرکاتي که به نفع دشمنان در داخل صورت مي‌گيرد نگران شويم. تحرکاتي که بوي ساقط کردن تيم مذاکرات هسته‌اي و يا اصل مذاکرات هسته‌اي را دارد، فعل و انفعالاتي است که ريشه‌اش را مي‌توان در پاره شدن قطعنامه دانهاي سازمان ملل جست‌وجو کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    10 0
    افرين.شير مادرت حلالت.اقليت دارن به جاي اكثريت حرف ميزنند