سرمربی ذوب‌آهن گفت که خودش هم فکر نمی کرده در لیگ برتر به مقام چهارم برسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن مهمان حضوری برنامه نود بود. او در این برنامه گفت: «فصل را خوب شروع نكردیم. وقتی تیم را گرفتم اعتماد به نفس كمی داشتیم. انتظار می رفت اوایل فصل شروع خوبی نداشته باشیم. هفته دهم بود كه استقلال را بردیم، كارمان شكل گرفت و اعتماد به نفس به تیم برگشت. بچه ها خودباوری پیدا كردند. اعتماد بیشتری به دست آوردیم و روند رو به رشدی را به دست آوردیم و تا آخر فصل آن را حفظ كردیم.»
گل محمدی ادامه داد: «فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. شاید كمتر كسی فكر می كرد ما بتوانیم جزو چهار تیم در لیگ برتر باشیم. خودم هم فكر نمی كردم به این جایگاه برسیم. ولی عملكرد بچه ها خوب بود و اراده قوی و آهنین داشتند. در تمرینات می دیدم این مسئله را. بازی به بازی بهتر می شدیم. هم پرگل بود بازی هایمان هم كیفیت داشت. حساسیت فینال جام حذفی از این نظر بود كه اگر ما می باختیم باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پلی آف می رفتیم.»
سرمربی ذوب‌آهن درباره بازیكنان جوانش هم گفت: «امسال چند بازیكن جوان رو آمدند. جمع قراردادهای آن‌ها كمتر از یك میلیارد تومان می شود.» او درباره 78 پاس متوالی تیمش در بازی با ملوان گفت: «این اثر كار بازیكنان است. آن‌ها كار تركیبی خوبی انجام می دهند. بازیكنانی هستند كه می توانند این كار را انجام دهند. شاید اگر مربی تیم دیگری بودم نمی‌توانستند این كار را انجام دهند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =