یحیی گل‌محمدی گفت: ذوب‌آهن با یک اراده آهنین و همت عالی به قهرمانی جام حذفی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی ذوب‌آهن كه تیمش قهرمان جام حذفی شد پس از این قهرمانی گفت: «نفت تیم خوبی است. به نظرم هم نفت قهرمان شد هم ذوب‌آهن. در این مسابقه جوانانی بازی كردند كه واقعا لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. این قهرمانی برای هواداران است. از آن‌ها تشكر می‌كنم.»
او در پاسخ به این سوال كه آیا پیش بینی می‌كردی تیمت قهرمان جام حذفی شود؟ گفت: «نه. روزهای سختی را گذراندیم. با یك اراده آهنین و همت عالی توانستیم فصل را خوب به پایان برسانیم و سهمیه آسیا بگیریم و جزو چهار تیم بالا باشیم. كار دشواری بود كه از باشگاه و بازیكنان و هواداران تشكر می‌كنم. حتی از پرسپولیسی‌هایی كه امروز تعدادشان كم نبود تشكر می كنم. امروز حمایت خوبی را شاهد بودیم. گرمای هوا هم زیاد بود خصوصا در نیمه اول كه كیفیت بازی را آورد پایین. در مجموع خصوصا نیمه دوم بازی خوبی بود. »
یحیی در پاسخ به این سوال كه آیا در نیم فصل دوم اتفاق خاصی افتاد كه ذوب‌آهن متحول شد؟ گفت: «اجازه می خواهم از تیم های بزرگی مثل سپاهان و تراكتورسازی و نفت كه بگویم اعتقاد دارم بهترین تیم فصل بودیم. هم جام حذفی را گرفتیم هم فوتبال زیبایی ارائه دادیم. از هفته دهم روند رو به رشد ما شروع شد و تا آخر فصل ادامه دادیم. این خیلی سخت بود. خدا را شكر كه عنایت كرد به ما. همت بچه ها عالی بود. حمایت خوب هیات مدیره و مدیرعامل تاثیر گذاشت. از خانواده خودم و بچه ها تشكر می كنم كه نگران بودند و دعاگو بودند. از همه ممنونم . این برد برای هوادارانی است كه از اصفهان آمدند اینجا برای تشویق. فصل واقعا سختی بود برای ما. خدا را شكر خیلی خوب به انجام رسید و پایان پذیرفت. از این بابت خوشحال هستیم و ان شاءالله بتوانیم این روند را اداهم دهیم.»
گل محمدی درباره اینكه آیا فصل بعد در ذوب آهن می ماند یا نه گفت: «دوست ندارم باشگاه عوض كنم زیاد. اگر شرایط خوبی باشد یك تیم خوبی را ساختیم و دوست دارم این روند را ادامه دهم. فعلا اینكه صد در صد بمانم یا نه مشخص نیست. هم ذوب آهن دوست دارد بمانم هم من. بستگی به شرایط قرارداد دارد. فكر نمی كنم مشكل خاصی برای ماندنم به وجود بیاید.»
او در پایان گفت: «این افتخار بزرگی بود برای ذوب آهن. از سختی هایمان بخواهیم حرف بزنیم شاید كسی درك نكند و متوجه نشود. ولی تا هفته نهم و دهم روزهای سختی را گذراندیم. به بچه ها می گفتم یادمان باشد این روزهای سخت برای ما سكوی پرتابی خواهد شد تا آینده بهتری داشته باشیم. شروع فصل از نظر خودباوری مشكل داشتیم به دلیل دو سال بدی كه ذوب‌آهن گذراند. اما خدا را شكر بچه ها اعتماد به نفس خوبی پیدا كردند. ایمان به كار و مجموعه داشتند و این روند خوب را ادامه دادیم. هم در لیگ برتر چهارم شدیم كه كسی فكر نمی كرد. در جام حذفی هم كه قهرمان شدیم. ممنونم از كسانی كه حمایت كردند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =