خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: آنچه که دکتر لاریجانی در جمع فرمانداران گفت تاکیدی بر فلسفه وجودی انتخابات است و نباید شک کنیم که انتخابات موید و پشتوانه نظام است.
محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه انتخابات پشتوانه نظام است، گفت: انتخابات هرچه بهتر، سالم‌تر و در درجه بهتری از رعایت موازن قانونی، شئونات اجتماعی و حرمت اخلاقی باشد گزینش افراد منجر به کسانی می شود که دلشان با نظام است.

وی با اعلام اینکه اگر کسانی که وجودشان وقف نظام است و بنای زندگی خود را در خدمت به نظام و جامعه می دانند در انتخابات حضور پیدا کنند این انتخابات یک انتخابات موفق خواهد بود، ابراز کرد: به طور طبیعی این عمل هم مقبول مردم جامعه است و می تواند الگوی خوبی برای سایر کشورها باشد.

این نماینده مجلس نهم با تایید سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: در دیاری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان با صراحت اعلام کردند چیزی که تا کنون اتفاق افتاده است در مسیر نظام می باشد و بنده نیز فکر می کنم، نمی توانیم تا زمان نتایج نهایی مذاکرات آن را از لحاظ حقوقی تحلیل کنیم.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر وچادگان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه گفت: اگر بیانیه صادر می شود و یا عده ای بخواهند فک شیت منتشر کنند مبنای قطعی و یقینی نیست و مسیری که تا کنون تیم مذاکره کننده رفته است مسیر قابل قبولی است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اگر نتیجه نهایی مذاکرات منتشر شود بهتر می توان در مورد مذاکرات اظهار نظر کرد و اکنون نمی توان گفت آنچه که امضا شده و به توافق رسیده است به نفع مصالح نظام و کشور است یا خیر؟

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =