سرمربی قهرمان های لیگ های سیزدهم و چهاردهم در سپاهان ماندگار شد.

خبرورزشی نوشت: حسین فرکی مربی اخلاق‌مدار، اهل علم و با متانت فوتبال ایران به خاطر همین خصوصیات مثبت چهره‌ای دوست‌داشتنی نزد اهالی ورزش دارد.

بالاخره تصميم گرفتيد در سپاهان بمانيد.
البته من با سپاهان قرارداد داشته و دارم. براي تصميم‌گيري درباره ليگ پانزدهم خيلي با خودم كلنجار رفتم، به دليل مشكلات جسماني نياز به استراحت دارم و خانواده اعتقاد داشتند بهتر است استراحت كنم اما در نهايت تصميم گرفتم به كار ادامه دهم.

شما بايد پاي‌تان را عمل كنيد، تكليف چيست، جراحي را به سال آينده موكول مي‌كنيد؟
در چند روز اخير فرصت استراحت يا پيگيري شرايط پايم را پيدا نكردم. در بازگشت به تهران در مراسمي شركت كردم كه وظيفه‌ام بود. از كلاس دانش‌افزايي گرفته تا سفر به كلاردشت. چون دوستانم در اين شهر، از فرماندار محترم و شهردار تا ساير عزيزان برايم مراسم گرفته بودند. خلاصه امروز و فردا بايد نزد پزشكان و دوستانم در بيمارستان پارس بروم.

جراحي كنيد چقدر بايد دور از ميدان باشيد؟
درباره اين موضوع با مديران باشگاه سپاهان صحبت كردم تا در جريان باشند. اگر در اين چند روز جراحي شدم، بايد 15 روز استراحت مطلق داشته باشم و پس از آن به فيزيوتراپي و استخر بروم. در اصفهان فيزيوتراپي و استخر به محل زندگي و محل كارم نزديك است و اميدوارم قبل از شروع ليگ شرايط راه‌ رفتن بدون عصا را پيدا كنم.

اگر سپاهان قهرمان نمي‌شد، در اين تيم مي‌مانديد؟
چطور؟

گروهي از طرفداران سپاهان اعتقاد دارند اين تيم همواره شرايط قهرماني را دارد و اگر قهرمان نشود، تقصير مربي است.
در اينكه سپاهان باشگاهي بزرگ است، محبوبيت دارد و از ساختار و امكانات مطلوبي بهره مي‌برد، جاي شكي وجود ندارد اما جمع و جور كردن اين تيم براي هر مربي‌اي سختي دارد، اداره كردن تيم بزرگ‌ آسان نيست و سختي‌هاي خاص خودش را دارد و بايد مربيان توانمند در تيم‌هاي بزرگ كار كنند تا بتوانند لازم و ملزوم هم باشند و به موفقيت برسند.

ليست بازيكنان سپاهان ليگ پانزدهم را انتخاب كرده‌ايد؟
مشغول هستم و در روزهاي آينده اين فهرست را به باشگاه مي‌دهم، البته تغيير و تحول زيادي در تيم لحاظ نمي‌كنيم چون تيم‌مان خوب است و بايد به خاطر ليگ قهرمانان آسيا خودمان را تقويت كنيم.

تمرينات را از چه زماني شروع مي‌كنيد؟
اواخر خردادماه استارت مي‌زنيم.

جالب است خيلي از باشگاه‌ها نه مديرعامل خود را مي‌شناسند، نه سرمربي، نه بازيكن.
يكي از معضلات فوتبال ما همين مسائل است. به هر حال باشگاه سپاهان به معني يك باشگاه حرفه‌اي است و خوشحالم كه در اين مجموعه حضور دارم.

صحبت خاصي مانده؟
تشكر از اهالي فوتبال و رسانه‌ها. سپاسگزاري از سپاهاني‌ها، از مديران، همكارانم در كادرفني، بازيكنان و تك تك اعضاي باشگاه و هواداران خوب و متعصب سپاهان عزيز.
43 43

 

کد خبر 421791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =