رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: دوربینهای سرعت سنج در حال افزایش است که این توانمندی می تواند از جهات مختلف به پلیس در کشف جرایم مهم از جمله سرقت و بسرقت خورد کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اطلاع رسانی اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا؛ سردار مقیمی در چهل و پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت گفت: فرمانده ناجا بحث سرقت را از اولویت های نخست ناجا در سال گذشته و سال جاری تعیین کرده اند؛ چراکه سرقت زمینه ساز جرایم دیگر در جامعه خواهد شد و در احساس امنیت و ایجاد امنیت تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: در قرارگاه مبارزه با سرقت تمامی رده های ناجا باید پای کار باشند و از پتانسیل سازمان های بیرونی در جهت تعامل سازنده باید بهره برداری کرد، تعاملات سازنده ای با پلیس راهور در جهت کاهش سرقت خودرو وجود دارد.

رییس پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: پیجویی کشف سرقت از جمله خودرو وظیفه آگاهی است که در این زمینه همکاری پلیس های تخصصی از جمله پلیس اهور می تواند موثر و گره گشا باشد.

وی گفت: دوربینهای سرعت سنج در حال افزایش است که این توانمندی می تواند از جهات مختلف به پلیس در کشف جرایم مهم از جمله سرقت و بسرقت خورد کمک کند.

رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: موضوعات مرتبط با کشف خودرو و استفاده از سامانه های راهور در این جلسه مطرح و راه های همپوشانی سامانه ها تجزیه شد ومقرر شد به صورت تخصصی روی آن کار شود.

سردار مقیمی اظهار داشت:در گذشته از این سامانه ها و سیستم ها به خوبی استفاده می شد و همکاری خوبی بین این دو پلیس برقرار بوده و است.

ریيس پليس آگاهي ناجا در چهل و پنجمین جلسه قرارگاه مرکزي مبارزه با سرقت با اشاره به لزوم توجه جدي بر استفاده به جا و مناسب از ابزار و تکنولوژي روز دنيا و خلاقيت و ابتکار و نوع آوري در ماموريتها تاکيد کرد.

سردار "مقيمي "در پايان اظهار اميدواري کرد:با رعايت قوانين و مقرات و افزايش همت و تلاش کارکنان در مبارزه با سرقت بتوان شاهد رضايتمندي مردم از پليس در برخورد با جرايم از جمله سرقت بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    1 0
    تا زمانی که نیروی انتظامی دزدها رو بگیره و فرداش آزادشون کنه اوضاع همینه. الان مدتهاتست که معمولا هفته ای یکی دوبار تو شهرک البرز مینی سیتی ماشینها را یا میبرن یا خالیشون میکنن و هیچ کی به هیچ کی نیس.