نامزد‌های بازیگری جشنواره بین المللی فیلم شهر  مشخص شدند/از مهتاب کرامتی تا امیر جعفری

نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین المللی شهر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات داوران  بخش مسابقه سینمایی ایران جشنواره فیلم شهر  پس از بازبینی  فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه نامزد‌های خود را در بخش‌های مختلف مشخص کردند.

در بین این نامزد‌ها نام افرادی چون امیرجعفری، مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی که در جشنواره گذشته به عنوان نامزدهای بهترین بازیگری در سی‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشتند به چشم می‌خورد.

در بخش بهترین بازیگر زن چهره‌هایی چون مهتاب کرامتی برای بازی در فیلم «عصر یخبندان»، پانته آ بهرام برای بازی در فیلم «بلوک 9 خروجی 2»، شیرین یزدان بخش برای بازی در فیلم «بوسیدن روی ماه»،  لیلا زارع برای بازی در فیلم «شیفت شب» و  آهو خردمند برای بازی در فیلم «میهمان داریم» حضور دارند.

در بخش بهترین بازیگر مرد چهره‌هایی چون امیر جعفری برای بازی در فیلم  «بلوک 9 خروجی 2»، امیر آقایی برای بازی در فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، فرهاد اصلانی برای بازی در فیلم «عصر یخبندان»،  پرویز پرستویی برای بازی در فیلم «میهمان داریم»و ساعد سهیلی برای بازی در فیلم «چند متر مکعب عشق» حضور دارند.

در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شبنم مقدمی برای بازی در فیلم «امروز»، سحر احمدپور برای بازی در فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، الهام کردا برای بازی در فیلم «بلوک 9 خروجی 2»، یکتا ناصر برای بازی در فیلم «یکی می­خواد باهات حرف بزنه» و فرشته صدر عرفایی برای بازی در فیلم «حوض نقاشی» انتخاب شدند.

در بخش نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مردحمیدرضا آذرنگ برای بازی در فیلم «بلوک 9 خروجی 2»، فرهاد اصلانی برای بازی در فیلم «دوران عاشقی»، بابک حمیدیان برای بازی در فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، برزو ارجمند برای بازی در فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و محسن تنابنده برای بازی در فیلم «ندارها» کاندید شدند.

در بخش بهترین کارگردانی مصطفی کیایی برای کارگردانی فیلم «عصر یخبندان»، وحید جلیلوند برای کارگردانی فیلم « چهارشنبه 10 اردیبهشت»، ابوالحسن داودی برای کارگردانی فیلم «رخ دیوانه»، پرویز شهبازی برای کارگردانی فیلم «دربند»، همایون اسعدیان برای کارگردانی فیلم «بوسیدن روی ماه» وعلیرضا رئیسیان برای کارگردانی فیلم «دوران عاشقی» انتخاب شدند.

در بخش بهترین فیلمنامه مصطفی کیایی برای نگارش فیلمنامه «خط ویژه»، شادمهر راستین و سید رضا میرکریمی برای نگارش فیلمنامه «امروز»، رویا محقق برای نگارش فیلمنامه «دوران عاشقی»، علی زرنگار، وحید جلیلوند و حسین مهکام برای نگارش فیلمنامه «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، محمدرضا گوهری برای نگارش فیلمنامه «رخ دیوانه»، همایون اسعدیان برای نگارش فیلمنامه «بوسیدن روی ماه» و پرویز شهبازی برای نگارش فیلمنامه «دربند» حضور دارند.

 در بخش بهترین فیلم «بوسیدن روی ماه» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی، «دوران عاشقی» به تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان، «رخ دیوانه» به تهیه کنندگی بیتا منصوری، «چهارشنیه 19 اردیبهشت» به تهیه کنندگی علی جلیلوند- محمدحسین لطیفی و  «دربند» به تهیه کنندگی امیر سماواتی به عنوان کاندبد معرفی شدند.

۵۷243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیسان A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    1 1
    امیدوارم این بارامیرجعفری بالاخره جایزه فیلم بگیرد تا افتخاراتش تکمیل شود