جماران نوشت:

 دکتر حسن قاضی زاده هاشمی که به نمایندگی از هیأت دولت در جلسه دیدار اعضای شورای اطلاع رسانی دولت با یادگار امام حاضر بود، ضمن بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران تمام توان خودش را در راستای خدمت به مردم به کار گرفته است، اظهار کرد: امام خمینی (س) باور وافری به مردم و قدرت آنها به ویژه جوانان داشت و هرآنچه دستاورد نهضت ایشان بود، بعد از توکل به خدا و توسل به ائمه، از قدرت مردم و باوری که امام به آنها داشت نشأت می گرفت.

وی دولت را مظلوم دانست و اظهار کرد: حوادثی را در یکی دو هفته گذشته شاهد هستیم و بد اخلاقی هایی خلاف مسیر انقلاب اسلامی است. دستگاه ها، افراد و گروه هایی تلاش می کنند که مردم را از دستاوردهای نظام و دولت مأیوس کنند. متأسفانه ممکن است آنها در ظاهر تابلوهای متنوع و متبرکی هم داشته باشند، ولی از آنجا که تلاش آنها در جهت مأیوس کردن مردم است، باید دید که در کدام اردوگاه و در کدام حوزه تلاش می کنند؟

وزیر بهداشت تأکید کرد: ما معتقدیم امروز جریانات سیاسی بر خلاف دو دهه گذشته مهم ترین مشکل نیستند و مشکل کارآمدی نظام است. البته در بعد سیاست خارجی نیز قدرت های بزرگی هستند که اسلام نورانی و رحمانی را به زشت ترین شکل معرفی کردند و آسیب زیادی را به دین و چهره نورانی آن وارد کردند. گروه های تکفیری اعم از داعش و قبل از آن طالبان، القاعده و غیره از جمله کسانی هستند که تعریف آنها خیلی به اسلام ضربه زد.

وی افزود: آنچه که می تواند عمل آنها را خنثی کند رفتاری است که در این سرزمین زیر بیرق جمهوری اسلامی ایران باید از رحمانیت، مهربانی، ‌احترام، رعایت حقوق شهروندی و مردم داری تعریف شود و البته این کار سختی است.

قاضی زاده هاشمی تلاش دولت را در جهت تحقق وعده های جمهوری اسلامی و ثابت کردن کارآمدی نظام در حل مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: مردم الآن مشکلات معیشتی دارند و واقعیت این است که انقلاب که شد قرار بر این بود که معیشت مردم بهبود بیدا کند. بیکاری نداشته باشیم یا کم داشته باشیم، اخلاق ترویج پیدا کند، دروغ،‌ غیبت، ‌تهمت و آسیب های اجتماعی به حداقل برسد.

وی تأکید کرد: همه و در رأس آن رئیس جمهور تلاش می کنند تا نشان دهند دولت برای رفع مشکلات مردم کارآمد است، ولی نامهربانی هایی هست که ان شاء‌ الله بخشی از صبر امام هم نصیب همه دولتمردان و خدمتگذاران دولت شود تا بتوانند این موارد را تحمل کنند.

وزیر بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی همه عاشقان امام و دلسوزان نظام کاهش درد و رنج مردم است و امیدواریم در این مسیر از عنایات الهی و ائمه اطهار بهره مند باشیم.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =