بهرام افشارزاده می گوید امیدوار است با مساعدت مسئولان کشور ، شرایطی فراهم شود قهرمانانی که در سال های گذشته از ایران رفته اند، با پذیرش اشتباهات شان، بتوانند به کشور برگردند.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرگزاری خبرانلاین از این می گوید که باور داشته در همه این سال ها یکی مثل فرامرز آصف دلش برای برگشتن به ایران پر می کشیده اما چون هیچ گاه کلام دلگرم کننده ای درباره مدال اورانی چون او زده نشده، مدام در مسیری اشتباه پیش رفته اند و هی از کشور دورتر شده اند اما حالا می توان یکی چون او را به دوومیدانی ایران برگرداند و گامی بزرگ برداشت برای کمک به این رشته ورزشی.

مرد با تجربه ورزش ایران که اولین بار در نوروز 94 از فرامرز اصف نام برد و گفت این قهرمان تحصیلکرده از بد زمانه از ایران رفت و تبدیل شد به یک خواننده لس آنجلسی ، درباره مصاحبه رامرز آصف و حرف های او درباره علاقه به برگشت به کشور و کمک به دوومیدانی گفت:«همان طور که قبلا گفتم ، شناخت من از آصف به سال های حضور در اردوهای ملی بر می گردد. او پسر خیلی خوبی بود. نه سیاسی بود نه از این مسائل خیلی سر در می آورد. او یک قهرمان با استعداد بود که می توانست فراتر از آسیا برود اما همان سال ها هم با برخوردهای سلبی از ایران فراری شد و رفت دنبال ادامه تحصیل. بعد از انقلاب هم در آن سال های ابتدایی، این قدر مشکلات در ورزش مان داشتیم که اصلا آدم هایی مثل آصف را فراموش کردیم. برای همین هم بود که در غربت او دنبال ته صدایی که داشت رفت و معروف شد به خواننده لس آنجلسی.»

افشارزاده ادامه می دهد:« ما قهرمانی چون محمد نصیری را هم به همین صورت از دست داده بودیم اما دیدید وقتی رافت اسلامی نظام سبب شد او به کشور برگردد ، چقدر توانست برای وزنه برداری ایران مفید باشد. یکی مثل محمد آقا از سرمایه های ورزش ایران است. درباره فرامرز آصف هم من به عنوان یک دوست و یک ورزشی اعتقاد دارم اگر خود او بخواهد و درخواست رسمی برای بازگشت داشته باشد، بی شک مدیران ارشد نظام هم همان طور که درباره محمد نصیری و حتی خیلی از خوانندگان لس آنجلسی نگاه شان برای برگشت این افراد به وطن ، مثبت بوده ف می توان امید داشت آصف هم برگردد . مطمئنم بودن یکی مثل او کمک های شایانی به ورزش دوومیدانی ما می کند . هم از او می خواهم که زودتر برای برگشتن تصمیمش را بگیرد و پیش قدم شود و هم از مسئولان ذی ربط می خواهم در صورت تقاضای او مساعدت کنند تا آصف بتواند برگردد.» 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =