دومین شکست والیبال ایران در آمریکا/این بازی برگشت دارد!

تیم ملی والیبال ایران دومین مصاف با آمریکا را هم باخت و 6 امتیاز کامل را به حریف داد تا با دست خالی از آمریکا مسافر لهستان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصاف دوم ایران و آمریکا در لیگ جهانی درحالی آغاز شد که تیم ملی ایران این بار با ترکیب اصلی اش ، در مصاف با میزبان که کریستینسون را در ترکیب اصلی خود نداشت ، توانست بازی پایاپایی را با حریف داشته باشد. امتیازها این بار به صورت رالی بین دو تیم تقسیم شود و تا امتیاز 10 ، اختلاف تیم ها فقط یک باشد. از موسوی و غلامی گرفته تا میرزاجانپوور و قائمی ، هرکدام توانستند امتیاز بگیرند تا فاصله دو تیم زیاد نباشد. 

بعد از این اما روند بازی با برگشتن کریستینسون به زمین در مقام طراح ، بازی یکبار برگشت. اینکه تیم ملی آمریکا  در شرایطی که دو تیم تا امتیاز 8 پا به پا می آمدند در کمتر از چند دقیقه مسابقه 16 بر 10 به سود آمریکایی ها شد و آنها دومین وقت استراحت تیمی را هم بردند.دوباره ضعف تیم در دریافت های اول و عقب زمین تیم را به همان سردرگمی بازی اول دچار کرد. امتیاز 17 برای میزبان و 10 برای ایران نشان از این سردرگمی بازیمنان ایران داشت. کواچ که کنار زمین خشکش زده بود ، تنها اتفاقات درون زمین را تماشا می کرد ، اختلاف 19 بر 10 انگار سبب شده بود کواچ تنها بخواهد بازی در این ست تمام شود. دفاع روی تور عالی آمریکایی ها و دور از انتظار ایران ، این اختلاف امتیاز عجیب را در بازی ایجاد کرده بود. 10 اختلاف امتیاز ، سبکی از بازی که ایران مدت ها بود تجربه نمی کرد. عصبانیت کواچ و سردرگمی ملی پوشان ، همه را فقط در این انتظار گذاشته بود که ست اول زودتر تمام شود. در امتیازهای پایانی این ست ، کواچ به بیروت پور و معنوی نژاد را به میدان آورد. این بار بیروت پور به عکس بازی اول توانست یک سرویسش را بخواباند . این ست در نهایت 25 بر 16 به سود میزبان تمام شد . 9 امتیاز اختلاف بین دو تیم و یک شکست تلخ برای ایران در ست اول.

ست دوم:

در شروع ست دوم کواچ تیمش را با دو تغییر به ترکیب فرستاد ، عادل غلامی و فرهاد قائمی بیرون نشستند و عبادی پور و سامان فائزی به ترکیب اضافه شدند. دوباره امتیازهای ابتدایی تنیسی رد و بدل می شد اما از امتیاز 4 دوباره آمریکایی ها با چند دفاع عالی توانستند پیش بیفتند . خطای اندرسون در سرویس بازی را 5 بر 4 به سود میزبان کرد.آبشار قدرتی امیر غفور بازی را مساوی کرد. در دفاع روی تور بچه ها همچنان نمی توانستند مثل ست اول در برابر ضربات آمریکایی ها موفق باشند اما در این ست در حملات ترکیبی ، تیم  راحت تر به امتیاز می رسید . امتیاز دو تیم 7 بر 6 و با فاصله کم پیش می رفت. عبادی پور بر خلاف بازی اول ، این بار خیلی موفق تر بازی می کرد و 3 امتیازش از 7 پوئن تیم در ست دوم نشان می داد خیلی موفق بوده است. ایران در این ست توانست اولین وقت استراحت فنی را با امتیاز 8 بر 7 ببرد.

دوباره فاصله بین امتیاز های 8 تا 16 زمان پیی گرفتن آمریکایی ها شد. آنها یک به یک امتیازها را می گرفتند. دوباره ملی پوشان در دریافت ها ضعف داشتند ، روی تور نمی توانستیم آنها را دفاع کنیم و در حمله هم توان خواباندن ضربات مان را نداشتیم. به ازای هر امتیاز ایران ، آنها 3 امتیاز گرفتند و بازی 16 بر 10 به سودشان شد.

روند امتیازی دو تیم در ست دوم هم درست مثل ست اول بود. دیگر ایرانیان حاضر ورزشگاه لس آنجلس هم حال تشویق کردن تیم شان را نداشتند. دوباره تیم ها اختلاف شان 9 امتیاز بود. باز هم آمریکایی ها این ست را 25 بر 16 بردند.

ست سوم:

مثل بازی اول دو تیم ، ست سوم را ایران بهتر آغاز کرد. تیم ملی که دو ست را بد به حریف واگذار کرده بود ، در شرایطی که شهرام محمودی دیگر نمی توانست به دلیل بد شدن حالش ، تیم را همراهی کند، امیر غفور خیلی خوب جایش را در ترکیب اصلی پس گرفت. در این ست سامان فائزی خیلی بهتر در ترکیب تیم جا افتاد و در نقش مهاجم سرعتی توانست امتیازگیری کند. معنوی نژاد هم حالا به عنوان یک وزنه قابل اتکاء در ترکیب تیم در ترکیب مان بود. بچه ها در این ست توانستند در یکی از معدود دفعات شان در 7 ست رقابت با آمریکایی ها ، یک سرویس مستقیم را به امتیاز بدل کنند. این بازی خوب ، برتری ایران در این ست را از اواسط بازی به 6 امتیاز اختلاف رساند. تیم ملی می رفت تا یکی از ست های باخته را جبران کند. امتیاز 15 بر 10 به سود ایران ، این امید را زنده می کرد. آبشار عالی معنوی نژاد و امتیاز 16 ایران ، شادی هواداران پرشورمان در سالن را بیش از قبل کرد. آنها در این ست کمی امیدوارتر شده بودند. آیا تیم ملی قرار بود به بازی برگردد؟

بیروت پور ، فائزی، معنوی نژاد و البته میلاد عبادی پور ، این نام ها در این ست ، نشان از این داشتند که بچه های ججوانتر تیم توانستند بازی را برگردانند. ایران حالا 19 بر 13 هنوز بازی را در این ست در اختیار داشت. کواچ در این دقایق کمی آرامتر بود. حالا دیگر مهدوی هم می توانست روی تور آبشار بزند و از حریف امتیاز بگیرد. آمریکا در این دقایق بازی را باخته بود. امیر غفور امتیاز 21 را هم برای ایران گرفت. آیا ایران در این ست می توانست با اختلافی بیشتر از امریکایی ها این ست را ببرد؟ بازی در این دقایق 21 بر 14 برای ایران بود. 

کمی عجله در ترکیب هجومی ایران سبب شد تا امتیاز 15 هم برای آمریکایی ها بدست بیاید ، انها با دفاع قائمی توانستند صاحب امتیاز 16 هم شوند. کواچ خیلی سریع وقت استراحت گرفت تا سرویس های ترول را قطع کند. روز گذشته کریستینسون در خط سرویس 9 امتیاز برای تیمش گرفته بود و کواچ نمی خواست دوباره اینگونه غافلگیر شود. تایم اوت کواچ جواب داد و ایران به امتیاز 22 رسید. امتیاز 17 برای آمریکایی ها و پوئن سرویس متوالی آنها ، اختلاف دو تیم را به 4 پوئن رساند. سامان فائزی اما توانست با سرعت و قدرت بالای خود امتیاز 23 را کسب کند.23 در برابر 19 و ایران فقط دو پوئن می خواست. امریکایی ها امتیاز 20 را هم گرفتند و اختلاف را کم کردند اما این بار موسوی توانست امتیاز 24 را برای مان بگیرد. عفور بلافاصله به خط سرویس رفت تا شاید امتیاز نهایی را بگیرد. کلی رفت و برگشت و باز خود غفور فقط یک مفهوم داشت. پیروزی تیم ملی ایران در این ست.

ست چهارم:

بچه های ایران بعد از بردن ست سوم ، روحیه بالاتری پیدا کردند. ست چهارم بازی یک رقابت قشنگ و پایاپای بود. هر پوئن با بیش از چند بار رفت و برگشت شدن توپ میان بازیکنان دو تیم اتفاق می افتاد. امتیازها برابر با هم پیش می رفت. ترکیب حملات ایران در این ست ، تنوغ بیشتری داشت. روی تور هم فائزی و هم موسوی موفق نشان می دادند و آمریکایی ها هم در این ست بازی قشنگی به نمایش گذاشته بودند تا یکی از زیباترین بازی های لیگ جهانی در هفته های نخست اتفاق بیفتد. 

امتیاز برابر 6 نشان از این جدال پایاپای داشت. بازگشت دوباره میرزاجانپور آیا می توانست روند ایران را بهتر کند؟ او اولین توپش را به تور کوبید تا کریستینسون در خط سرویس قرار بگیرد. او انگار قرار بود دوباره در خط سرویس ماندگار شود و توانست تیمش را به امتیاز 8 برساند. وقت استراحت یک دقیقه ای ، مسیر سرویس های این بازیکن خطرناک را قطع می کرد؟

تیم ملی والیبال ایران در این ست ، لحظه به لحظه از حریف عقب افتاد، سرویس های زیادی که از دست دادیم سبب شد تا آمریکایی ها از ایران فاصله بگیرند و در نهایت این رقابت را 25 بر 20 ببرند. 

تیم ملی در دور برگشت بازی هایش در تهران میزبان آمریکا در تهران است. اگرچه در لس آنجلس همه امتیازهای بازی را به حریف داد ، در بازی های برگشت قطعا در تهران شرایط مسابقه فرق می کند. تا آن زمان با جا افتادن بازیکنانی مثل فائزی و معنوی نژاد در ترکیب تیم شاید شرایط تیم به کلی عوض شود.

 

 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    همیشه معتقد بودم کواچ در حد ایران نبوده و نیست فقط آناستازی سرمرب ایتالیایی سابق لهستان و همین طور ایتالیا.
    • بی نام A1 ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      5 19
      ایران یک تیم تکنیکی سرعتیه من نمیدونم کواچ چه اسراری داره که ایران قدرتی بازی کنه بابا آمریکا خوش یک تیم قدتیه در دریافت توپپ ها تکنیکی جای خالی عملکرد ضعیفی داشت ایران بازکن ها خیلی باهوشی داره منتهی احساسی عمل میکنن باید چیزی رو اززشون خواست که بتونن از پسش برمیا نمیشه یک باریکنی رو که مدت ها تکنیکی کار کرده در عرض یک سال قدرتیش کرد قبل کواچ معروف اکثرا پاسور ثابت بود حالا معروفم چرخشی کرده
    • بی نام A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      20 10
      متاسفم برات که تفکراتت مثل شیخ های خلیج فارسه و با چند تا باخت شروع میکنین به این حرفا...،، به نظرم این نوع گروه بندی فدراسیون جهانی خیلی مسخره ست، عجیب تر اینه که از گروه سخت ایران دو تیم و از اون گروه 3 تیم صعود میکنن
    • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      25 6
      جم کن بابا ، انتظار داری در مقابل قوی ترین تیم جهان با بهترین سرویس زنا چیکار کنه. دریافتا بد بود. همین کواچ با همین تی بردمون تو 4 تا.آخه مرد حسابی انصاف خوب چیزیه.امریکاااا قهرااان جهان شده ، انتظار داری تو خونش 3 بر هیچ ببری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کواچ کواچ کواچ. تیمون غرور داره. دریافت کننده هااا خیلی بد عمل می کنن
    • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      17 6
      مقصر خارجی ساده ترین راه حله. اما قبلا همین تیم تیم با کواچ خیلی خوب نتیجه گرفته
    • amir IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      15 5
      به نظر من بازیکنان ایران دیگه اون انگیزه سال های گذشته رو ندارن...چون فصل پیش همه میخواستن با عملکرد خوبشون لژیونر بشن که به جز معروف هیشکی رو تیم های تاپ دنیا جذب نکردن...
  • reza A1 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    78 24
    عبادی پور بالاخره یه چیزی از خودش نشون داد
    • معین A1 ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      13 4
      بابا تو عبادی پور رو کشتی . رضا مشکلت با عبادی پور چیه؟
  • بی نام GB ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    کواچ بدرد نمی خوره
  • بی نام IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    55 14
    ادامه فاجعه در ست دوم :||
  • m AE ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    87 28
    خداروشکر دیگه مردم نباید خوشحال باشن بشینیم عصه بنزین لیتری 1000 تومن بخوریم یا برداشت 5000 تومان از حساب مردم
  • هاشم EE ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    90 8
    کارگردانش بد رو اعصابه
  • امير A1 ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    ميرزاجانپور جوری ایرانو نابود میکنه که تحريما نمیتونه
  • m AE ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    101 8
    صراحتا میگم افتضاح بودیم نه معروف نه موسوی هیچکدم تو اندازه های خودشون نبودن
  • بی نام A1 ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    کواچ یک مربی درجه 3 و متوسط در جهانه ، ایران سطحش بالاتر از وی هست و ما با وی بجایی نخواهیم رسید در دنیا ، هر مربی در سطح آسیا با ما نتیجه میگیره
    • iran IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      20 4
      همین اقای کواچی که تو و امثال تودر باره اش اینجوری حرف میزنین ایرانو قهرمان اسیا کرد...و صد البته تلاش بچه ها هم بود...ولی واقعا واسه ادمای قدر نشناس متاسفم..۴ سال دیگه یه مربی دیگه میاد بعد میگن کواچ گل بود کواچ درجه یک بود کواچ ال بود کواچ بل بود.... دست بردارید از این قضاوتای بیجا...اگه خیییللیی ادعاتون میشه برین مربی شین خوب...شما هارو ببرن تو زمین دست چپ و راستتونو قاطی میکنینا...بعد ادعای فضل هم میکنین...
  • yaghish A1 ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    60 11
    راجع ب میزان ضعف کواچ و زیادی صحنه های آهسته و بد بازی کردن بازیکنان نظر خاصی ندارم.دوستان به جای ما از خجالتشان در میان.فقط 2 نکته:1.زاویه ای ک آمریکا برای تصویر برداری بازی انتخاب کرده بود اصن خوب نبود.2.های وب برای کی تو آمریکا اینترنت تبلیغ می کنه؟امیدوارم نکته دوم رو به دلیل تبلیغات حذف نکنین
    • دیروز A1 ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      6 0
      دوست عزیز اگه کمی اطلاعتاتتون رو بیشتر کنید با پیشرفت تکنولوژی فناوری جدید ارائه شده که تبلیغات زمین در هر شبکه و به اقتضای کشوری که درش پخش می شه تغییر می کنه با یه سرچ ساده می تونید به صحتش پب ببرید .
  • سیدمرتضی A1 ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    35 90
    ایران بازیکن خوب نداره... فقط ظریف و معروف و موسوی و البته اگه به معنوی نژاد میدان بدند،در حد تیم ملی هستن.. من شما انازه بقیه تمیرین میداشتیم از اینا بهتر بودیم. ولاسکو بود از این بازیکنا بازی میگرفت... کواچ تجربه ش کمه... به امید روزی که بازیکن درشت و جون دار به والیبال اضافه بشه...
    • یاقیش A1 ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      15 1
      پس قائمی و غفور هویجن؟ اصن بازی رو دیدی؟ موسوی امروز در حد خودشم نبود
  • الیاس A1 ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    11 6
    میرزاجانپور , عبادی پور ... نقاط ضعف تیم ... کواچ کمتر از این ها استفاده کن
  • سید دانیال طباطبایی IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    15 10
    سرمربی فقط اناستازی
  • بی نام A1 ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    11 6
    تیم آمریکایی عالی سرویس پرشی میزدند. کواچ نقاط عطف بازی رو درک نمیکنه... بنظر سعید معروف از پاس دادن خسته شده و ناکامی در روسیه ناشی از انتقادات مربیان روس از فیزیک نامناسب در دفاع روی او تاثیر گزاشته بطوری که سرحال و با تمرکز توپ را توزیع نمیکنه شاید هم به ریش سعید معروف که نشان از پریشانی ظاهری اوست مرتبط باشه.
  • بی نام A1 ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    10 2
    این قدر بی حال و بدون انگیزه بودن انگار به زور آوردنشون تو زمین که بازی کنن. کاش بیشتر به تازه وارد ها بازی میدادن اونا حداقل برای اینکه خودشونو نشون بدن بیشتر تلاش می کنن. ارزو می کنم به روز های اوجشون بر گردن.
  • بی نام IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    9 3
    واقعن متاسفم این نظرات را دیدم
  • بی نام A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    8 9
    تصویر برداری آمانور آمریکایی ها در کنار سانسور صدا و سیما همراه با پسرفت تیم با هنرنمایی کواچ مربی نمونه و الگو از نظر وزیر محترم ورزش چیزی جز یه اعصاب خورد بعد از تماشای این بازی باقی نگذاشت. اینجا مشخص می شود که باید همیشه مربیان تراز اول دنیا مثل کیروش را به ورزشمان بیاوریم نه مربیان درجه دو و سه مورد علاقه وزیر ورزش.
  • محسن A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    13 1
    تیم ایران انسجام و اتحاد لازم را نداشت. تو چهره بچه ها اثری از برد دیده نمیشد. باور برد نبود و ایران برای بردن بازی نکرد و قبل از بازی شکست را پذیرفته بود.
  • محمد A1 ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    9 2
    هنوز اول راه هستن، کمی تحمل داشته باشین دوستان، بعدشم مگه بازی در این سطح از والیبال کار کمیه دمشون گرم که تیم رو تا اینجا اوردن، حداقل یک دلخوشی هستش واسه ملت
  • محمد IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    8 1
    خسته نباشید میگم به بچه های تیم ملی والیبال و تاکید م یکنم که این بازی برگشت داره.تو آزادی نابودشون می کنیم.
  • بی نام A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    8 4
    یه بدی که کواچ داره اینه که نمیدونه کی وقت استراحت بگیره وقتی که تیم چند تا امتیاز عقب افتاد تازه یادش می افتده که یه وقت استراحت بگیره.
  • بی نام A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    10 9
    کواچ محصول ولاسکو رو درو کرد،همانطور که منصوریان تیم گل محمدی رو دست گرفنه..
  • محمد IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    9 1
    قرار نیست ایران یکدفعه بیاد جام رو ببره مگه این همه ابر قدرت والیبال با این همه سرمایه گذاری و این همه نابغه چیکاره هستن یه کم منطقی باشیم .............باید یه چند سالی ببازه تا آبدیده بشه ....موفق باشید ایرانی.....
  • بی نام IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    7 0
    صدا و سیما رو اعصاب بود
  • پ A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    35 6
    باز شروع شد کواچ بده فلانه ما سرویس زدن بلد نیستیم تقصیر کواچه؟ دفاع کردن بلد نیستیم تقصیر کواچه؟دریافت مشکل داره تقصیر مربیه ؟ فیزیک تیم ما ضعیفه نسبت به سایر تیم ها پس واقع بین باشیم نگیم کواچ بده در کل توانمون همین قدره همین که در این سطح هستند واقعاً عالیه
    • بل A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      10 0
      واقعا موافقم
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      10 0
      یه حرف درست و حسابی
  • ستاد A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    7 1
    شما هم منشوری شدیدا،، شعار منشوری رو میکنین تیتر خبر ........... این بازی برگشت داره
  • والیبالیست A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    4 3
    درست اول ودوم ایران خیلی بد بازی کرداز میرزاجانپور خواهش میکنم بیشتر تمرین کنه البته غفووووور از همشون بهتر بازی کرد کواچ هم سرمربی خوبیه همین تیم پارسال آمریکا رو شکست داد از شهرامم میخوام بیشتر رو ابشااراش کار کنه از امیر غفوووور بسیارمتشکرم امیدوارم بازی های بعدی رو ببریم سید سرویس هدف داربزنی قشنگ تره هاااااا کاشکی غفور همش توبازی باشه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    5 0
    اولا والیبال امریکا قویه و بردنش ساده نیست حتی همون یکی دوبارم که بردیم 32 بوده. دوم دریافت اول مهمترین مرحلست و ما شدیدا توی این مسئله ضعف داریم. به هر حال لیگ جهانی اونقدرام مهم نیست المپیک مهمتره ما فقط باید خودمونو توی 8 تیم لیگ دسته اول نگه داریم بقیش خیلی مهم نیست.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    10 1
    پارسال که نتیجه میگرفتن همه خوب بودن کواچ عالی بود الان همه بد شدن؟بابا روسیه هم دوتا بازی اولش رو به لهستان باخت یکی رو هم سه به هیچ باخت.بهشون وقت بدین اگه همین جوری ادامه دادن اونوقت گیر بدین.اوایل که ولاسکو اومده بود همین شماها میگفتین تاریخ مصرفش گذشته جز با ایتالیا با هیچ تیم دیگه ای نتونسته موفق بشه .حالا هی دارین ولاسکو ولاسکو میکنین
  • باران IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    8 0
    مشکل سرویس زدن داریم بدجووور نبود تشکری که سرویس زن خوبی بود تو این بازی کاملا به چشم میخورد
  • بی نام RO ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    12 33
    مقصر اصلی بدون تردید کواچ هست...به دلایل زیر: 1:بهترین و باارزش ترین پاسور جهانمعروف متعلق به ایران 2:بهترین دفاع رو تور جهان و بهترین سرعتی زن جهانمحمد موسوی متعلق به ایران 3:بهترین دریافت کننده جهان کمااینکه یک دوره لیگ جهانی ظریف انتخاب شده متعلق به ایران 4:جزء بهترین سرویس زنان جهان فرهاد قائمی متعلق به ایران 5:یکی از بهترین قدرتی زنان جهانامیر غفور متعلق به ایران 6:یکی از بهترین دریافت کننده و قدرتی زنان لیگ و جهانمیرزاجانپور حالا چرا تیم با این همه مهره واقعی نمیتونه نتیجه بگیره...
  • mehran IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    16 0
    چرا انتظار دارید ما بیایمو امریکا رو مث اب خوردن ببریم ...اگه ما سه ساله والیبالمون خوب شده اونا سی ساله والیبالشون تو سطح تول جهانه...مطمعن بچه ها بازیهای بعدی بهتر میشن
  • آرش A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    10 0
    ورزش همینه.روی برد داره روی باخت هم داره.مهم پذیرش هردو حالته به شرطی که حق خوری نباشه و رقابت کاملا" منصفانه و بی حرف و حدیث باشه.الان 2 تا مسابقه رو باختیم ولی قطعا" روزهای برنده شدن هم فرا میرسه.طوری نظر ندین و چیزی به زبان نیارید که وقتی تیم برنده شد شرمنده باشید.