سروش صحت که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری‌های بسیاری با پیمان و محراب قاسم‌خانی دارد می‌گوید با این دو نفر تا آخر عمر همکار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین او که در کافه خبر حضور پیدا کرده بود درباره علت عدم همکاری‌اش با پیمان و محراب قاسم‌خانی در سریال «شمعدونی» گفت: «فکر کنم تا آخر عمر من هر کاری کنم با پیمان و محراب قاسم‌خانی است. ما آنقدر با هم دوست و نزدیک هستیم که اگر واقعا با هم کار نکنیم هم به نظر می‌آید که در حال همکاری هستیم.»

او افزود: «در «شمعدونی» هم محراب قاسم‌خانی طراح صحنه ما بود. پیمان نیز مشاور بود و همیشه در همه کارهایم مشاور بوده و خواهد بود. مثل یک دوست و همکار همیشگی و ثابت.»

صحت ادامه داد: «پیمان بارها به لوکیشن «شمعدونی» آمد و برای انتخاب محمد نادری فیلم بازی‌اش را به اولین کسانی که نشان دادیم پیمان و محراب بودند. اما قضیه «شمعدونی» این بود که یک داستان پیوسته داشت و داستان پیوسته را نمی‌شود چند نفر بنویسند. آنها هر دو مشغول کار بودند و به همین خاطر من و ایمان صفایی آن را نوشتیم.»

این کارگردان و بازیگر همچنین گفت که بخش دوم سریال پژمان را قرار است محراب قاسم‌خانی بسازد و فیلم سینمایی آن را پیمان قاسم‌خانی کارگردانی کند. 

او تاکید کرد: «این اتفاقات به معنای اختلاف بین ما نیست، به معنی این است که ما خیلی خیلی با هم دوست و نزدیک هستیم.»

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    26 12
    سريال ساختمان پزشكان هنوز هم بعد از 4 يا 5 بار بازپخش جذاب هست ولي سريال شمعدوني خيلي ضعيفه آقاي صحت خيلي افت كردي از شما بعيد بود يه همچين سريالي بسازي.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    7 3
    شمعدونی هم خوبه فقط هر چه جلوتر میرویم باید شخصیتهای طنز جدیدی را وارد جریان داستان کند تا از یک نواختی بیرون بیاید کلا سروش جان خیلی با تم برنامه هایت حال میکنیم ممنون .