واحدمرکزی خبر نوشت:

لیندسی گراهام سیاستمدار برجسته حزب جمهوریخواه آمریکا روز دوشنبه نامزدی خود را اعلام می کند. حضور وی در رقابت انتخاباتی ممکن است به روبیو کمک کند و به رند پل ضربه بزند.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، سناتور لیندسی گراهام نماینده حزب جمهوریخواه در سنا آمریکا روز دوشنبه به طور رسمی در شهر خود در سنترال کالیفرنیای جنوبی به طور رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اعلام نامزدی خواهد کرد.
وی درحالی وارد رقابت انتخاباتی می شود که هیچ نامزدی به اندازه وی در رزومه خود سابقه فعالیت در بخش سیاست خارجی نداشته است.
استراتژیست های جمهوریخواه بخت کمی برای پیروزی وی قائل هستند با این حال اعلام کرده اند که می می تواند در آرای مهم منطقه کالیفرنیای جنوی نقش بسیار مهمی ایفا کند.
گراهام با این هدف اعلام نامزدی کرده است که بتواند رویکرد و روش سیاست خارجی که وی و سناتور جان مک کین سالهاست حمایت کرده اند را اجرا کند.
گراهام همچنین خواستار اعزام ده هزار نیروی آمریکایی برای متوقف کردن داعش در عراق سوریه شده است و از ایران نیز خواسته است به عنوان بخشی از هر گونه توافق نهایی حمایت از تروریسم دست بردارد.
گراهام در زمانی وارد رقابت های انتخاباتی می شود که رای دهندگان حزب جمهوریخواه به شدت نگران امنیت ملی و تقویت ایران و داعش هستند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 1
    فک کنم ایران توی جنگ با داعش از همه جلوتره .طوری که اگه کمک های ایران نبود دمشق و بغدادی نبود.خواهشن هرجور دوست دارین در مورد ایرانی ها قضاوت کنین ولی اسم مارو کنار این داعشی های نجس نیارین.اینا حیوونایی هستن که دارن به اسم اسلام بین شیعه و سنی تفرقه اندازی میکنن.اینا از سگ هم نجس ترن چون یه سگ از دستت نون خشکم بگیره قدردانیش رو بهت میرسونه ولی این حیوونا صاحباشون که پرورششون دادن رو هم گاز میگیرن.جای اینکه ایران رو با داعش اسم ببری از بلک واتر بگو عمو.
  • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 1
    خدا کنه نشه. ملت پول بفرستید واسه هیلاری