ایرنا نوشت:

جان کری وزیر امورخارجه آمریکا درپاسخ به پرسش خبرنگاران غربی در ژنو، گفت : مذاکرات روز شنبه بسیار خوب ومثبت بود.

دور تازه مذاکرات محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه کشورمان وجان کری همتای آمریکایی اش، برای رفع موانع نگارش متن توافق جامع هسته ای روز شنبه در ژنو پایان یافت.

این در حالی است که عباس عراقچی از اعضای ارشد هیات مذاکره کننده ایران، پس از این دیدار گفته است که اختلافات همچنان باقی است.

عباس عراقچی در خصوص مذاکرات روز شنبه گفته است : در این نشست در حضور وزرای خارجه ایران و امریکا یک باردیگر بطور کامل همه موضوعات مرور شد با این شرایط همچنان اختلافات و تفاوت ها باقی است.

وی اضافه کرده است : قرار شد دور بعدی مذاکرات پنجشنبه این هفته با حضور معاونان و کارشناسان 1+5 با ایران در وین ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفته است که پیشرفت های اساسی در جریان مذاکرات وین در هفته های اخیر در زمینه تهیه پیش نویس توافق سیاسی و سه ضمیمه در خصوص برنامه هسته ای ایران به دست آمده است.

آمریکا پیش تر اعلام کرده بود که تمایلی به تمدید مهلت مذاکرات هسته ای پس از 30 ژوئن ندارد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هیچ کشوری تمایل به تمدید مذاکرات ندارد اما قرارداد ناکامل که هر کشوری از آن تعبیر خودش را داشته باشد را نمی خواهیم. همه چیز باید شفاف باشد.
  • دادشاه IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    نمیدونم چرا این همه پیشرفت حاصل میشه چرا تموم نمیشه.ده سال میگن پیشرفت حاصل شده.فکر کم تا کره ماه الان پیشرفت کردیم.مردم هم دلزده شدن دیگه از خبرای هسته ای