تسنیم نوشت:

روزنامه دیلی تلگراف از عملیات انتقام‌جویانه گروه تروریستی داعش علیه خانواده‌های سنی مذهب شهر رمادی مرکز استان الانبار خبر داد.

روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی نوشت: تروریست‌های داعش از خانواده‌های سنی مذهب و خانواده نیروهای پلیس رمادی که از اهل تسنن هستند به دلیل مقاومت در برابر داعش انتقام می‌گیرند و خانه تعدادی از آنها را به صورت کامل تخریب کرده‌اند.

این روزنامه می افزاید که رمادی در میان شهرهایی که اکثریت سنی دارند، اولین شهری بود که به طور کامل از داعش ابراز بیزاری کرد و مجموعه‌ای از نیروهای بسیج مردمی را برای همکاری با دولت مرکزی عراق تشکیل داد که البته این موضوع باعث خشم تروریست‌ها و اجرای عملیات انتقامجویانه از خانواده این مبارزان شد تا جایی که کسانی که موفق به فرار به سمت بغداد شده‌اند از کشتار و تکه تکه شدن اجساد آنها خبر می‌دهند.

تلگراف در ادامه مطلب خود نوشت: داعش معمولا اهل تسنن را در مناطق تحت سیطره خود کاری ندارد و در صورتی که بخواهد حکم اعدام را برای مبارزان سنی اجرا کند به شلیک گلوله در سر آنها و یا دار زدن با طناب اکتفا می کند و معمولا نسبت به سر بریدن و مثله کردن اقدام نمی کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =