شکست تیم ملی والیبال در رقابت نخست برابر آمریکا/ ظریف که آمد تیم شدیم!

سالن شهر لس آنجلس مملو از تماشاگر بود. تماشاگرانی که تعداد زیادی از آنها هموطنان ایرانی مان بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شروع لیگ جدید جهانی برای ایران ، بازی دشوار با آمریکا بود. تیم ملی کشورمان هزاران کیلومتر دور از وطن در لس آنجلس به مصاف قهرمان دور قبلی بازی ها رفتند. تیمی که بعد از ماه ها داشت اولین بازی رسمی اش را انجام می داد و تنها تغییر در ترکیب ثابتش مربوط می شد به غیبت سعید معروف. سعید که دو روز مانده به بازی انگشتش آسیب دیده بود و به جایش علیزاده بازی می کرد. بازی برای دو تیم در شرایطی آغاز شد که حریف قدرتمند نمی خواست در خانه بازنده باشد. اختلاف 4 امتیازی که میان دو تیم ایجاد شده بود از ابتدای بازی تقریبا در ست اول وجود داشت. در این دقایق سرویس های خوب آمریکایی ها و سرویس های بهتر آنها باعث می شد که بازی را در اختیار داشته باشند.در ست اول آنچه خیلی به چشم می آمد ، کم فروغی موسوی بود. 

در اواسط بازی اما چند سرویس عالی از مجتبی میرزاجانپور توانست ایران را به بازی برگرداند. تیم ملی با سرویس های او توانست به یک امتیازی آمریکا برسد و بازی را 15 بر 14 کند و این نتیجه سبب شد ایرانی های سالن یو اس سی حسابی کشورشان را تشویق کنند. اگرچه ایران وقت استراحت دوم فنی را به آمریکایی ها باخت اما حالا فقط 2 امتیاز با میزبان فاصله داشت.

با شروع دوباره بازی اما آمریکایی ها دو امتیاز متوالی دیگر گرفتند تا باز اختلاف دو تیم به 4 برسد. هرچه ایران در این دقایق در بازی قدرتی موفق بود ، در روی تور و سرعتی زن هایش نتوانسته بودند موفق عمل کنند. در امتیاز 19 آمریکایی ها بود که دفاع جانانه بچه های تیم ملی سبب شد ما امتیاز 16 را بگیریم اما خیلی سریع امتیاز 20 را به حریف دادیم. آمریکایی ها سرویس از دست دادند و ما 17 شدیم اما بلافاصله دوباره امتیاز بعدی را گرفتند. سعید معروف در امتیاز 22 جای خالی انداخت و خیلی خوش شانس بودیم که ویدئو چک این امتیاز را برای ایران آورد. 

بیروت پور ستاره جوان تیم ملی را در لحظات پایانی کواچ به زمین فرستاد که امتیاز بگیرد اما سرویسش خیلی میلی متری به اوت رفت. ایران دفاع بعدی را خیلی خوب انجام دادو ما به امتیاز 19 رسیدیم اما آنها هم چند لحظه بعد به امتیاز 23 رسیدند. امتیاز 24 هم برای آمریکایی ها بود. آنها در این ست خیلی عالی موسوی را دفاع کردند اما در ادامه کواچ که دو ویدئو چک عالی داشت این بار به شیوه دفاعی آمریکایی ها اعتراض کرد اما این بار دیگر داور درخواست او را نپذیرفت. لحظه ای بعد میرزاچانپور هم دفاع شد تا ست اول بازی را آمریکایی ها ببرند.

ست دوم:

شروع ست دوم اگرچه با سرویس های معروف ، دو امتیاز متوالی از میرزاچانپور و یک دفاع خوب از موسوی همرا بود و تیم ما را 3 بر صفر پیش انداخت اما خیلی سریع تیم ملی از حریف عقب افتاد و در نهایت با همان اشتباهات ست اول ، این آمریکایی ها بودند که در پایان وقت استراحت اول 8 بر 6 از ملی پوشان ما پیش افتادند.

بازی دو تیم در این دقایق با همان دو امتیاز اختلاف پیگیری می شد اما در امتیاز 12 بود که میزبان توانیت اختلاف را به عدد 3 برساند. جای خالی ظریف هم در این دقایق به چشم می آمد. در این لحظه میرزاجانپور جایش را به عبادی پور داد. یک فعل و انفعال در این پوئن ، امتیاز 13 را هم به آمریکایی ها داد.

امتیازات دو تیم در ادامه این ست ، طوری پیش رفت که می شد پیش بینی کرد آمریکایی ها پیروز خواهند بود . در کمتر از چند دقیقه آمریکایی ها 20 امتیاز داشتند و امتیازات ایران 16 بود.  بعد از این برای پند امتیاز ، ایران توانست فاصله را کم کند. بیشتر به چشم آمدن معروف که حاصل بازی دادن به ظریف مصدوم در ترکیب تیم ملی بود ، او خوب پاس داد و شهرام محمودی خوب امتیاز گرفت. هرچه او خوب امتیاز گرفت ، عبادی پور راحت امتیاز از دست داد و در نهایت این ست را هم 25 بر 22 از حریف باختیم.

ست سوم:

شروع ست سوم و چند تغییر در ترکیب ایران سبب شد تا شروع بازی به سود ایران باشد. آمدن ظریف و بیرون نشستن  عبادی پور سبب شد ایران در شروع بازی 3 امتیاز پیش بیفد. در ادامه هم ایران این برتری را حفظ کرد. موفقیت تیم در دفاع روی تور سبب شد ما خیلی زود برتری مان را تا امتیاز 6 بر 3 هم ادامه بدهیم. در روزی که سهیل میرزاجانپور بهتر از بقیه در تیم به نظر می رسید ، با درخشش او ، ایران توانست در نهایت با رسیدن به امتیاز 8 ، اولین وقت استراحتش را در این بازی ببرد.

با برگشتن ظریف به بازی انگار ترکیب ایران کامل شد. توپ ها به معروف رسید و او خیلی خوب توانست موسوی را به بازی برگرداند. ایران خیلی سریع به امتیاز 13 رسید و آمریکایی ها به سختی تا امتیاز 9 رسیدند. این برتری هیجان خاصی را به ایرانی های درون ورزشگاه داده بود. تیم ملی در صورت حفظ این برتری می توانست امید به ادامه بازی داشته باشد. با این وجود ساندر کریستینسون ، در خط سرویس برای آمریکایی ها 3 امتیاز گرفت و آنها به امتیاز 10 رسیدند و امتیاز 13 برای مان نحس شود. 

در یک اتفاق عجیب ایران روی امتیاز 13 گیر کرد و آمریکایی ها توانستند تا امتیاز 15 را پشت هم بگیرند. بعد از این اما ایران توانست از نحسی 13 رها شود و بازی به صورت مساوی پیش برود و تا امتیاز 17 دو تیم مساوی بودند. بچه ها در این لحظه با دفاع خوب محمد موسوی توانستند امتیاز 18 را بگیرند و عادل غلامی همچنان در خط سرویس باقی ماند. یک دفاع عالی از بچه ها در رالی بر سر امتیاز و ضربه آخر سید محمد موسوی ایران را به امتیاز 19 هم رساندخطای تور کریستینسون ف ایران را به امتیاز 20 هم رساند.

به زمین آمدن ظریف و کامل شدن ترکیب ایران ، بچه ها را به مرز خودباوری رسانده بود و بازی ست سوم ایران تفاوت بسیاری داشت با ست های قبلی. امتیاز 18 برای آمریکایی ها و 21 برای ایران خیلی سریع بدست آمدند و شادی خاص سهیل میرزاجانپور ، در این امتیاز اتفاق افتاد.

امتیازهای پایانی این ست با هیجانی ویژه پیگیری می شد. در این دقایق موسوی ستاره اول ایران بود. او امتیاز 23 را هم برای ایران گرفت. امتیازات دو تیم 23 بر 21 بود و بچه ها باید این بار در برابر کریستینسون دفاع می کردند. توپ به اوت رفت اما آمریکایی ها درخواست ویدئو چک دادند.امتیاز از ایران گرفته شد و به آمریکایی ها دادند تا سعید معروف به شدت به این تصمیم اعتراض داشت اما داور امتیاز را از ایران گرفت . اما سرویس بعدی اش را کریستینسون از دست داد و ما به امتیاز 24 رسیدیم. ایران باید با یک دفاع کار این ست را تمام می کرد. حرکت تیزهوشانه معروف و فریب او توانست ایران را صاحب ست اول کند.

ست چهارم:

شروع ست چهارم هم با شروع خوب بچه های ایران همراه بود. تیم تا امتیاز 5 خوب پیش رفت و توانست 3 امتیاز پیش باشد اما آمریکایی ها توانستند خود را به امتیاز 5 برسانند. در ادامه اما ایران امتیاز 6 را هم گرفت تا بازی حساس دو تیم در ست چهارم ادامه داشته باشد. امتیاز 6 برای آمریکایی ها نشان از این داشت که قرار است ست با حساسیت خاصی پیگیری شود. آمریکایی ها در سرویس بعدی شان ، امتیاز 7 را هم با اندرسون گرفتند اما شهرام محمودی روند سرویس های او را قطع کرد و رقابت 7 بر 7 شد. شهرام با سرویس عالی خود توانست امتیاز 8 را بگیرد تا ما پیروز وقت استراحت اول ست چهارم باشیم.

ایران باز هم در ست چهارم و در امتیاز 13 گیر کرد و 17 بر 13 عقب افتاد اما در ادامه کواچ با بازی گرفتن از معنوی نژاد توانست تا امتیاز 16 پیش بیاید تیم را دوباره به بازی برگرداند. بازی با یک پوئن امتیاز اختلاف ادامه پیدا می کرد و بچه ها باید پوئن جا مانده را جبران می کردند. یک اشتباه از شهرام محمودی اما امتیاز 20 را هم به آمریکایی ها داد. ویدئو چک هم اثری نداشت و امتیاز به ایرانی ها نرسید. ایران حالا 3 پوئن عقب بود.

عادل امتیاز 23 را هم برای ایران گرفت اما حالا ما نیاز به امتیاز سرویس قائمی داشتیم. اتفاقی که نیفتاد آمریکا برنده بازی شد. در دو ست پایانی این بازی ، ایران امیدوارانه تر عمل کرد و توانست نشان دهد در بازی دوم می تواند برای بردن بجنگد.

چند سرویس موفق از مهدی مهدوی ، ایران را در امتیاز 22 با آمریکا برابر کرد اما بلافاصله آمریکایی ها امتیاز 23 را گرفتند. رقابت در اوج حساسیت در این لحظات ادامه داشت. دفاع خوب ساندر روی ضربه فرهاد قائمی ، ایران را در آستانه شکست در این بازی قرار داد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 118
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • fatima IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    31 13
    چرا اینجوری بازی میکنن؟این همون تیم همیشگیمون نیست
  • ندا IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    14 5
    از خبر آنلاين متشکرم من سر کارم و تلويزيون در دسترسم نيست با خبر شما از نتيجه بازي مطلع ميشم
  • امید IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    27 27
    من ارومیه ای هستم ولی اصلا از عبادی پور خوشم نمیاد. نوشتم خوم نمیاد تا خبر انلاین بتونه تایید مگرنه حالم ازش بهم میخوره.خبر انلاین خواهش میکنم سانسور نکن
    • اسمارت IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      7 11
      منم کاملا باهات موافقم عبادی پور هروقت میاد زمین فقط امتیاز از دست میده نمیدونم چرا آقای کواچ میارتش زمین آی حرصمو درمیاره با اون بازیش
  • عليرضا IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    23 2
    مجتبي ميرزاجانپور هستش نه سهيل ميرزاجانپور
  • بی نام A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 1
    تو ضیحات خیلی خوب است
  • امير ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 5
    واقعا متاسفم
  • فرهاد IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    26 3
    چرا سانسور آخه خبری هس اونجا؟؟؟کارای غیر اخلاقی انجام میدن؟؟؟؟لعنت به من شانس من که صدا و سیمای سانسورچی رو برا تماشا انتخاب کردم
  • مهدی IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    خدا قوت و دستتون درد نکنه شاید با این نتایجتون آبروی رفته فوتبال هم کمی برگرده و به فراموشی سپرده بشه. یاعلی
    • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      20 9
      چه ربطی به فوتبال داره؟ در ضمن بنزین 1000 تومانی هم هیچوقت فراموش نمیشه
    • سارا جون A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      28 4
      ورزش دنیای دوستی هاست .... به مردم آمریکا تبریک میگیم اما تو ایران شکستشون میدیم به امید خدا
    • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      8 6
      کاملا درسته
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      16 12
      ببخشیدا سه یک باختیم فکر کنم.هرکی ندونه کامنت شما رو بخونه فکر میکنه 3 هیچ بردیم.یکم واقع بین باشید
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    یه سوال دارم که اگر ولاسکو بودش امیر غفور بازیکن فیکس بودش یا شهرام محمودی؟
    • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      15 5
      من هم به شخصه امیر غفور ترجیح میدم به شهرام محمودی...جالبه آقای کواچ این دفعه بازی به عبادی پور نداد که مدام در اعصاب باشه...
    • حامد A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      12 9
      آخ آخ گفتی.. این عبادی پور و کجای دلمون بذاریم؟آدم یاد غلامرضا رضایی و سامان آقازمانی میفته اه اه حالم بهم خورد..
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      17 3
      اگر رو کاشتن سبز نشد.شما هنوز ولاسکو ولاسکو میکنید.ولاسکو رفت والسلام.امیدوارم هرجا هست موفق باشه
    • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      14 5
      اگر ولاسکو بود ما رو تنها میگذاشت میرفت تیم کشورش,این هم جواب شما و خیلی های دیگه
    • حمیدرضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      3 12
      ست سوم اختلاف 3 تا همون اول با ابشاری مزخرفش مساوی کردیم. مغز نداره فک کنم
    • محیا مقدسی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      16 1
      امیر غفور کمی مصدومه قطعا در مسابقات بعدی ازش استفاده میشه شهرام محمودی با تجربه تر هست و با دست دفاع خوب بازی میکنه این قضیه باعث میشه که پخته تر عمل کنه و کمتر دفاع میشه
    • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      9 7
      شهرام محمودی
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    22 8
    خدا شاهده اگر یک هزارم قرارداد کیروش برای این بچه ها هزینه می شد راحت آمریکا را برده بودیم.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 20
    چقدر این فرهادقامی رو اعصابه.
  • بی نام IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    چطور تیمی که 136 جلو هست 9 امتیاز پشت سر هم تقدیم یک سرویس زن آمریکا می کنه؟ اون علیزاده خیلی خیلی ضعیف بود اصلاً یک دریافت هم نداشت
    • ارش A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      16 1
      به هر حال ظریف داره بازنشست میشه باید به میدون دادن به کسای دیگه سعی کرد جای ظریف رو پر کرد.هر چند علیزلده هم باید خیلی بیشتر تلاش کنه تا جایگزین خوبی باشه
  • رضا A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    غرور زیادی همیشه همینه. دوباره شروع شد. این همه سر و صدا برای اینکه نهایتا پنجم یا ششم دنیا بشیم. که چی بشه؟ حیف این همه پول بیت المال...
    • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      37 4
      الان پنجم و ششم شدن جهان کم چیزیه ؟؟ خودت داری میگی جـــهــان . حق امثال شماها همون فوتبال و بازیکنهای بی غیرتشه
    • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      30 1
      تعارف نکن ها . می خوای اول دنیا بشیم ؟؟
    • حامد A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      31 0
      نهایتا پنجم ششم دنیا بشیم؟کمه؟ خدا شفات بده... قربانت بوس...بوس
    • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      26 1
      میلیون ها میلیون منفی برای تو که کلا دیگه حرف نزنی
    • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      23 1
      پنجم یاشششم دنیا کم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چه توقعاتی دارین
    • بی نام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      26 0
      یا شما از والیبال چیزی نمیدونی یا پنجم ششم دنیا برای شما بی اهمیته.
    • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      15 1
      غرغرو
    • sam A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      20 1
      تو برو یه توپ دریافت کن کل بیت المال مال تو
    • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      26 0
      دوست عزیز تا چند سال پیش تو آسیاهم پنجم یا ششم نمیشدیم چه برسه به جهانی. از طرفی توقع داشتی 3 بر صفر آمریکا رو بزنیم ؟ اگه قرمانی جهان برات کمه تا قهرمانی راه شیری رو برات بیارن ؟
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      20 0
      نهایتا پنجم ششم شدن تو دنیا بده مگه؟؟؟؟ ما تو فوتبال تیممون 10 به آرژانتین باخته بود خوشحال بودیم.الان نباشیم؟ مشکل ما اینه که فکر می کنیم ما پیشرفت می کنیم بقیه وایسادن.نه خیر.همون جوری که ما می ریم جلو والیبال بقیه هم می یاد بالا.دیگه انتظار نداریم که بره تو آمریکا قهرمان سال پیش رو 30 ببره.همین که تو این گروه پیش روسیه و آمریکا و لهستان اسم ایران هم هست یعنی بچه ها کارشون رو کردن.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      13 1
      شما پس با یه بازی جایگاه ایران رو میتونی پیشبینی کنی؟ افرین
    • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      17 1
      بعضی ها نگران بیت المال در کجاهان بابا تو خودت کجای محله خودتونی که پنجم و ششم دنیا برات کمه
    • befermatooo A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      11 1
      مثبت اشتباهی
    • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      82 10
      خوبه هزينه فوتبال شه، بريم از عراق ببازيم؟
    • محمد A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      77 6
      بهتر از اینه که بیت المال اختلاس بشه
    • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      14 1
      فازت چیه ؟
    • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      15 1
      پنجم ششم دنیا خیلی کمه؟ شما بیا با بچه محل هات یه تیم بده اول شو
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      61 7
      اگر اینا حیفه پس اون پولهای میلیاردی که واسه فوتبال خرج میشه و معلوم نیست که از کجا میاد و کجا میره پس اون دیگه خیلی حروم تره.در ضمن من راضیم که پول من و خانوادم در این تیم والیبال خرج بشه ولی برای فوتبال یک ریال هم نه
    • محمد IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      53 4
      با این طرز تفکر شما اول هم بشیم چیزی نخواهد شد.ششم شدن تو دنیا برای والبالی که تا ده سال پیش عین اب خوردن به چین و کره و ژاپن می باخت خیلیه عزیز من.مهم راه درستی هست که داره والیبال میره ومطمئن باش با این توان و با این مدیریت به زودی روی سکوی جهانی هم میره
    • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      14 0
      یعنی شما پنجمی دنیا را مقام کمی میدانید؟
    • محیا مقدسی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      18 0
      غرور زیاد؟ اونم در برابر تیم قدرتمند دنیا؟ غرور در برابر قهرامن لیگ جهانی؟ این حرفتون اصلا درست نیست امریکا تیم بسیار قدرتمندی هست انتظارات مردم ما از والیبال منطقی نیست چون خوش درخشیدن قرار نیست کل تیمای دنیا رو درو کنند. یه کم درباره تیم ها مطالعه کنید...
    • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      11 0
      نمیخواستم نظر بدم ولی حرصم گرفت ، تو که میگی نهایتا پنجم میشیم تو خودت چه پخی هستی که حرف میزنی.اره خوبه پولا هزار هزار ملیاردی رو برای فوتبالیستا خرج کنن که یه تماشاچی هم نمیره ببیندشون اونوقت اونا کجا و والیبالیستا کجا اگه هزار ملیاردم براشون خرج کنن از کوری چشم شما کمشونه، دیگه اومدی نظر بدی میام برات.
  • علی A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    اقای گزارشگر کی بود اینقدر بد گزارش کرد ست دوم از وسط ست فرهاد ظریف بجای علیزاده اومد این تا اخر ست میگفت علیزاده فک کنم اقای کرده بود
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      13 0
      بابا بنده خدا همه حواسش این بود کدوم صحنه پخش آهسته اس کدوم اینسرتی سانسور ؟؟
    • احسان A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      9 2
      آقای گزارش گر تجربه داره لازم نیست شما اشکال بگیری
    • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      9 0
      هیجانات بازی باعث شده اشتباه کنه پیش میاد دیگه :
  • nima A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 1
    عبادی پور و میرزاجانپور و قائمی ضعیف عمل کردن. ولی بازم دمشون گرم. کلی حال کردم. معروف رو عشقه. ادمین بچاب لطفا
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 7
    انصافا دلیل حضور علیزاده در تیم ملی چیه,اگر ما بجز ظریف هیچ لیبروی خوبی نداریم پس در آینده نزدیک باید شاهد باختهای تیممون باشیم
  • سارا A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 13
    دلیل باخت فقط عبادی پور بود با اون بازی بدش نمیدونم کی اینو اورده تیم ملی ست دوم یه تنه کمر تیمو شکست فرهاد قائمی ام که اصلا نمیتونست اسپک بزنه نمیدونم چرا اینقدر بش توپ میدن بابا اون فقط دریافتش خوبه
  • سامان A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 8
    چقدر بد بود امروز تیم ملی واقعا که ....
  • پدرام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    15 6
    این عبادی پورو نیارید تو زمین توروخدا بیشتر بدرد تیم حریف میخوره تا خودمون
  • نوشین A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    17 1
    عاشق سعید معروفم....
  • امید IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 1
    عبادی پور
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 0
    حیف شد
  • مهیار IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 6
    سهیل میرزاجانپور
  • علیرضا A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 1
    شانس؟ نحسی سیزده؟ آقای ورزشی نویس چه خبر؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 0
    خوب بود.عالی بودیم.خسته نباشید به بچه ها و تماشاگران ایرانی.همچنین صدا و سیما
  • محمد حسین A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 15
    اقا این مربی به درد تیم ملی نمیخوره و چندتا از بازیکن ها اگه اینطوری باشه صلا دیگه پیشرفت نمیکنیم تو والیبال
  • روزبه A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 7
    ما بازی رو به خودمون باختیم
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 0
    میتونستیم ببریمشون ان شاالله بازی دوم . قائمی و میرزا جانپوور آماده نبودن
  • مسعود EU ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 5
    شيوه خبر نوشتن درست اينه كه اول يه خلاصه راجع به نتيجه بنويسي بعدا توضيح بديد شايد كسي دلش نخواد كل متن رو بخونه
  • سعید بجنوردی IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 1
    دستشون درد نکنه
  • حنانه A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 0
    بچه ها عالی بودن بازم دستشون درد نکنه.بهشون خداقوت میگم انشاالله بازی بعدی جبران مکنند.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 2
    شما مگه واليبال ديدين؟؟؟من كه فقط صحنه اهسته ديدم كه بينش يه ابشارري هم زده ميشد
  • امید IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 3
    یه گزارش از پیج اینستاگرام عبادی پور تهیه کنید ببینید مردم چجوری باهاش درد دل میکنن
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 0
    و باز هم سانسور هموطنانمان
  • سهیلا A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 0
    هیچی از ارزش های ما کم نمیشه
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 4
    ایران خیلی ضعیف شده. فکرشو نمیکردم
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 9
    بازم آقای عبادی پور اومد روی اعصاب ما ست دوم سه تا امتیاز حساس رو مثل آب خوردن خراب کرد . بخدا اگر ولاسکو بود اصلا توی لیس هم نبود .
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 5
    اگر قراره عبادی پور بیاد گند بزنه به اعصاب ما خب یه جوون دیگه رو امتحان کنن
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 7
    هر چه قدر کواچ خوب باشه به خاطر بازی دادن به عبادی پور صد تا منفی داره .
  • بی نام SK ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 0
    سلام به همه..دوستان عزیز توجه داشته باشن..این والیباله.فوتبال نیست..که تو هر بازی ما بخوایم دنبال نتیجه باشیم ..چیزی که مشخصه برنامه ای که تیم ریخته برای حضور در المپیکه.نتیجه هم نگیره تو این بازی ها مشکلی نیست..روسیه ایتالیا همین امریکا و لهستان تیم های جوون تر اوردن تو این مسابقات تا برا المپیک تیمشون از همین الان آماده بشه..
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 5
    بازی خوب بود . فقط عبادی پور میاد گند میزنه به اعصابمون میره . اگر اشتباهات عبادی پور نبود ست دوم مال ما بود .
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 6
    بابا این عبادی پور یعنی جایگزین نداره که اینطور خون به جیگرمون نکنه
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 3
    همه تونستن خودشون رو پیدا کنن جز عبادی پور . بابا خب اینکاره نیست نمی تمونه نبریدش دیگه . از خبرانلاین میخوام ست دوم اشتباهاتش تو حساس ترین امتیازات رو به مردم نشون بده خود مردم قضاوت کنن .
  • sonia A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 0
    خداییش خوب نبودیم دیگه
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 1
    صحنه های اهسته کمتر رو مخ بود . انگار سانسورچی جدید آوردن .
  • میثم RO ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 2
    پس شام چلوکباب شب پیشش اثر نکرد؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 9
    تورو خدا این عبادی پور و تو زمین نزارید.تو حد محلات هم نیستند ایشون
    • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      10 0
      تو اگه می تونی برو تو زمین......... اتفاقا بازیش قشنگ
  • آرش IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 1
    تيمهاي ايراني هميشه اسير حاشيه هستند الان هم مطمئن باشين از چند وقت قبل براي تيم حاشيه درست كردن .اينجا فرق آناليزور و كمك مربيان و دكتر روانشناس تيمهاي حاضر در ليگ جهاني معلوم ميشه كه با صحبت كردن با بازيكنان اونها رو از حاشيه دور ميكنند و با تمركز و نهايت آمادگي به زمين مسابقه ميفرستن.بازيكنهاي ما همونطور كه ديديم نهايتا امروز 50 درصد توانشون رو بيشتراستفاده نكردن و نشون ميداد تيم درست و حسابي براي ليگ جهاني آماده نشده
  • امین IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 2
    علیزاده جای معروف اومد خدا شفات بده
  • رضا A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 0
    مثل آدم اون بالای مطلب یا توی تیتر نمی تونین بنویسین بازی چند ـ چند شده ؟ ... باید یک صفحه کامل رو بخونیم ؟ ... یه بار برای پیدا کردن نتایج لیگ فوتبال مجبور شدم برم سایت بی بی سی که ببینم که مثل آدم ببینم نتایج بازی ها رو همون اول ش نوشته ... واقعاً که هر چیز ساده و پیش افتاده ای توی این مملکت اعصاب خورد کنه
  • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    32 2
    ما در دریافت اول به شدت ضعیف بودیم.
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    40 7
    از اینکه سیما زیاد سانسور نکرد ممنونیم.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      7 2
      کجاش کم سانسور کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایرانی IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    13 14
    اختلاف بازی ما دروالیبال به اندازه کشتی امریکا با ایران است.البته خیلی ممنون از هم ابدارچی تا رئیس.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      4 0
      یعنی چی
  • بی نام FI ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 4
    یعنی هیچ لیبرو دیگه ای غیر از علیزاده تو ایران نبود که در کنار ظریف ببرن؟این علیزاده فاجعه است و همیشه هم طلبکاره.تا حالا ندیدم یک دونه توپو سالم بگیره.تیم مقابل هم تا اونو می بینه با خوشحالی همه توپارو رو دست اون میزنه.من شک دارم که بعد از ظریف اون بهترین لیبرو ایران باشه که هر سال دعوتش می کنن.
  • محمد A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    31 4
    باسلام خدمت همگی بخصوص برو بچ تیم والیبال اقا رضا اگه قرار به حیف ومیله یکی بره جلوی حیف ومیلو تو فوتبال بگیره که همیشه از بین 4 تیم بنجم میشه درعین حال یکی به اقا سعید معروف بگه قبلا خیلی خوش تیپ تر بودی
    • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      6 1
      تیپ دیگران کمترین ارتباطی به ما نداره
  • مجتبی A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 1
    ب نداره بچه ها انشاالله بازی بعدی هیچی از ارزش هاتون کم نشد.
  • محسن A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 6
    حیف چلوکبابی که دیشب خوردید. بازی توی آمریکا بود ولی واسه ما خونگی بود. باید سه هیچ می بردیم. توپهای ساده را که از دست میدن آدم بیشتر حرص میخوره
  • الهه A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 0
    بازم دم بچه ها گرم یک ست هم از امریکا که گرفتن یعنی شاخ غول رو شکستن دم تماشاچی های ایرانی هم گرم که توی دل امریکا هم فریاد ایران ایرانشون بلند بود ایشاا... بازی های بعذی رو می برن
  • حامی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 0
    تیتر خیلی جالبو دو پهلو بود،مرسی
  • مینا A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 0
    بازی خوبی بود ولی هیف باختیم امید وارم در بازی های بعد پیروز میدان باشیم
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 4
    واقعا عجیبه که شهرام محمودی با این کیفیت فیکس باشه و غفور روی نیمکت بشینه
  • علیرضا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 1
    جان کری به ظریف دیدی بردیمتون ظریف در جواب همانطورکه پرچم ایران را در عربستان به اهتزاز در اوردیم ونام حیدر را در جلوی چشم ال سعود فریاد زدیم فردا همین کار را در خاک امریکا انجام میدهیم
  • اذرفر IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 1
    با سلام بچه ها دمتون گرم انشااله بازی بعدی
  • مسعود A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 13
    صندلی ولاسکو برای کواچ خیلی بزرگه...
  • بهروز EE ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 0
    تلویزیون توپ جمع کن سیاهپوست رو نشون میداد. سفید رو سانسور می کرد. قضیه چیه؟
  • بی نام US ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 1
    بچه ها دستتون درد نکند خسته نباشید انشالله پیروزی بازیهای بعد
  • محسن A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 2
    دو تفاوت عمده والیبال ایران با تیمهای صاحبه عنوان جهان: نداشتن یک پشت خط زن قهار چون نمیشه همه دریافت های اول خوب باشه بنابراین یه پشت خط زن باید باشه تا این توپها تبدیل به امتیاز بشه. و دوم سرویس زن قهار که بتونه با سرویسهای پرشی امتیاز بگیره. این دو مورد برطرف بشه ایران میتونه قهرمان هم بشه
  • تحلیل مسابقه اول لیگ جهانی 2015 A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 5
    کلا تماشاگرا و خوشحالی اونا پخش نشد. سانسور شد سرویس پرشی قابل اطمینان نداریم برخلاف آمریکاقد بازیکنا کوتاه استبرخلاف تیم های درجه1دنیاسرمربی تیم در تجربه مربیگری پایین است و نمیتواند عملکرد خوبی مثل آلکنو یا ولاسکو یا بروتو یا هینن و...در نقاط عطف مسابقه داشته باشه.جای خالی مرحوم حسین معدنی احساس میشه باید برای این فقدان در تیم ملی تدبیری اندیشیده بشود. تیم برنامه ای برای حمله ندارهبراساس هنر پاسور و دیگر بازیکنان حمله میکنند.که این میتواند بدلیل دریافت فوق العاده دشوار سرویس پرشی باشد .برای موفقیت نیاز به تمرینات سختماشینیو داریم تا موفقیت ها ادامه دار باشد.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 8
    میشه این تیمو ببریم اگه عبادی پور رو نفرسته تو بازی
  • محیا مقدسی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 1
    ان شالله که با دریافت اولای خوب و استفاده کردن از بازیکنان سرعتی در خط حمله میتونیم موفق تر باشیم. لیبروی عزیمون فرهاد هم ان شالله بهتر بشه چون وجودش تو زمین بسیار ارزشمنده و تقریبا تمام دریافتاش به سعید میرسه. سید هم ان شالله با روحیه تر دفاع میکنه.
  • مهدی A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 1
    بازییهای اول همیشه تیم ایران ناهماهنگ عمل میکنه ایشالله از بازیهای بعد بهتر خواهند شد تنها کاپیتان معروف و عادل غلامی خوب بودند دریافتها خوب نبود.جاخالیهای سعید معروف یکطرف باقی بازی یکطرف.جاخالیها عالی بودن
  • saeeeeeeeeeeed joooooooooooooon A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 1
    عزیزم قربونت بشم سهیل میرزاجانپور نداریم در تیم ملی . اسمش مجتبی میرزاجانپور هست
  • امیر IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 4
    تا چند سال پیش از این یادمون نرفته که از تیم های ضعیف آسیایی هم شکست میخوردیم، اما الان توی دنیا حرفی برای گفتن داریم به قول آذری های عزیز عیبی یوخ بازی بعدی با یکم تلاش بیشتر میبریم ان شاالله
  • mohammad EE ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 0
    خدایش دریافت کنندست داریم ما. حمزه کجااااای بیادییییییییییییییییییگه.پوریا فیاضی هم نبود. واااااااای آخر دق میکنیم. اول صبحی
  • محیا A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 0
    فیاضی به تیم ملی دعوت شده یا نه.؟
  • سید دانیال طباطبایی IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    3 12
    کواچ به درد نمی خوره فقط اندرا اناستازی