آرسنال قهرمان جام حذفی شد تا آرسن ونگر بعد از تمسخرهای ژوزه مورینیو فصل را بی جام تمام نکند.

 

ایسنا نوشت:دو تیم آرسنال و آستون ویلا در دیدار نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار توپچی های لندن با 4 گل به برتری رسیدند تا قاطعانه قهرمان جام حذفی شوند.

در این دیدار دو تیم بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند ولی رفته رفته مهاجمان آرسنالی توانستند چند موقعیت گل ایجاد کنند که جدی‌ترین موقعیت را آلکسیس سانچس در 20 دقیقه نخست بازی از دست داد ولی در نهایت این تئو والکات بود که در دقیقه 40 گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم و در حالی که 5 دقیقه از این نیمه گذشته بود آلکسیس سانچس گل دوم بازی را به ثمر رساند. آرسنالی ها باز هم حملات خود را ادامه دادند و این بار پرمرته ساکر پیش‌تاخته گل سوم را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه 90 نیز گل چهارم آرسنال ثبت شد. روی سانتر چمبرلین، ژیرو گل چهارم توپچی ها را به ثمر رساند در ادامه بازی موقعیتی نداشت تا آرسنال دوازدهمین قهرمانی خود در جام حذفی را جشن بگیرد و پرافتخارترین تیم در این جام شود. آرسن ونگر هم با 6 قهرمانی در این جام در کنار جرج رمزی، پرافتخارترین مربیان این جام لقب گرفتند.

به این ترتیب پرونده این فصل فوتبال انگلیس با قهرمانی دو تیم لندنی به پایان رسید. چلسی در لیگ برتر و آرسنال در جام حذفی قهرمان شدند تا این دو تیم دیدار سوپرجام انگلیس یا جام خیریه را کمتر از 40 روز دیگر برگزار کنند.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =