جابجایی مدیران امری طبیعی است/اعطای تهسیلات به مطبوعات و خبرگزاری ها

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جابجایی مدیران ارشد استان امری طبیعی است، اظهار کرد: ممکن است طی این مدت عزل و نصب هایی صورت گرفته باشد که امری متداول است.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی به مناسبت روز جوان در جمع جوانان حامی دولت تدبیر و امید، با تاکید بر اینکه از تعریف، تمجید و تملق چیزی عاید استان نمی شود، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های اینچنینی که افراد در آن به شکل صریح به طرح انتقادات و پیشنهادات خود می پردازند می تواند برای مدیریت ارشد استان بسیار راهگشا باشد.

رضایی بابادی در ادامه عنوان کرد: مدیریت ارشد استان با صبر و حوصله بسیار، مشتاق شنیدن نقدهای راهگشا است و تمام تلاش خود را برای اصلاح مشکلات موجود به کار می گیرد. حتی در این میان با تخطئه ها و توهین هایی که صورت می گیرد نیز کنار آمده ایم که البته توجهی به این ادعاهای واهی نداشته ایم و با تمام توان به فعالیت های خود برای توسعه استان ادامه داده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش های زیادی برای ایجاد یک فضای باز و پویا در استان صورت گرفته است، ادامه اظهار کرد: طی این مدت انتقادات بسیار تند و بعضا با لحن های غیر مناسبی در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی علیه مدیریت ارشد استان صورت گرفته است که سعی شده در کنار تحمل آنها با مطالعه این انتقادات از نظرات این افراد آگاه شویم و این رویه به خاطر شکل گیری یک فضای باز و با نشاط بوده که یکی از وعده های اصلی دولت تدبیر و امید می باشد.

جابجایی های صورت گرفته امری طبیعی است

وی در ادامه با اشاره به طبیعی بودن جابجایی های صورت گرفته در سطح مدیریت ارشد استان، اظهار کرد: ممکن است طی این مدت عزل و نصب هایی صورت گرفته باشد که امری متداول است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این تغییرات قبل از اجرایی شدن با معاونین و مشاوران در میان گذاشته می شود و پس از مشورت و کسب نظرات مجموعه تصمیمات لازم اتخاذ می شود و خوشبختانه در زمینه انتصابات هم جزو استان های برتر بوده ایم.

وی با تاکید بر این نکته که در این نشست به دنبال ارایه عملکرد نیستم اظهار کرد: به زودی اقداماتی که در این زمینه انجام شده است را ارایه خواهیم کرد تا مردم بدانند مدیریت ارشد استان طی این مدت به شکل شبانه روزی در تلاش بوده تا مشکلات موجود را حل کند.

تجارت، بازرگانی و گردشگری محور توسعه استان

رضایی بابادی ادامه داد: در سند پایه توسعه استان با توجه به پتانسیل ها و قابلیت های موجود بخش های تجارت، بازرگانی، خدمات و گردشگری به عنوان محور توسعه کرمانشاه در نظر گرفته شده و فعالیت هایی که در این راستا صورت گرفته گامی در جهت توسعه کشور و همچنین استان می باشد.

استاندار ادامه داد: شرایط فعلی بازارچه و گمرک پرویزخان با گذشته قابل مقایسه نیست و تغییرات خوبی در این مجموعه ها اتفاق افتاده است. همچنین با تلاش هایی که صورت گرفته بازارچه تیله کو پس از 10 سال انفعال هم اکنون در حال فعالیت است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های صورت گرفته در بازارچه سومار پرداخت و گفت: چندین دهه بود که فعالیتی در این بازارچه صورت نگرفته بود ولی خوشبختانه تلاش ها و رایزنی های گسترده ای که انجام شد منجر به بازگشایی این مرز مهم مبادلاتی شد.

رضایی بابادی افزود: خوشبختانه مشکلات طرف عراقی حل شده و این بازارچه به زودی فعالیت های خود را رسما آغاز می کند که این امر تحولی در فضای اقتصادی شهرستان گیلانغرب ایجاد می کند و زمینه اشتغال بیشتر را برای جوانان این شهر فراهم می کند.

رضایی بابادی در ادامه سخنانش به تشریح ویژگی های برجسته منطقه اورامانات در زمینه گردشگری پرداخت و اظهار کرد: این منطقه دارای قابلیت های گردشگری بسیار فوق العاده ای است و در همین راستا برنامه هایی مانند بحث ساماندهی غار قوری قلعه به عنوان یکی از جاذبه های شاخص گردشگری این ناحیه با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: در سفر معاون وزیر راه و ترابری به اورامانات، با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های موجود، طرح کلان توسعه راه های این منطقه تصویب شد که اجرایی شدن آن کمک بسیاری به توسعه این منطقه می کند.

برقراری آرامش در حوزه فرهنگ ثمره تلاش های دولت تدبیر و امید

استاندار کرمانشاه در ادامه آرامش موجود در حوزه فرهنگ را ثمره تلاش های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در حوزه فرهنگ اتفاقات بسیار ارزشمندی افتاده است و بر خلاف دیگر استان ها کنسرت ها و برنامه های فرهنگی با آرامش کامل و بدون هیچگونه مزاحمتی در حال برگزاری هستند. همچنین شاهد افتتاح خانه هنرمندان بوده ایم که یک قدم ارزشمند در زمینه فراهم کردن مکانی مناسب برای فعالیت های این قشر فرهیخته از جامعه است.

رضایی ادامه داد: در قالب کمک های فنی و اعتباری زمینه ای فراهم شده تا از طریق صندوق کارآفرین امید تسهیلات قرض الحسنه مناسب در اختیار مطبوعات، خبرگزاری ها و گروه های مختلف فرهنگی و هنری قرار بگیرد.

ایجاد استان مجازی زمینه ساز رونق بیشتر در حوزه اشتغال

وی اظهار کرد: فعالیت های زیادی در زمینه ایجاد استان مجازی صورت گرفته است و خوشبختانه کرمانشاه به عنوان استان پایلوت و یک الگو در کشور معرفی شده است.

استاندار کرمانشاه همچنین افزود: راه اندازی استان مجازی زمینه ساز ایجاد بسیاری از شغل های جدید در استان می شود.

رضایی بابادی همچنین گفت: در سال گذشته 42 واحد راکد دوباره راه اندازی شده اند و کرمانشاه در زمینه بهبود فضای کسب و کار یکی از استان های موفق در کشور بوده است.

گفتنی است: در ادامه این نشست که با حضور جوانان حامی تدبیر و امید از شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان های استان برگزار شد نمایندگان جوانان به ارایه نظرات و انتقادات خود پیرامون مسایل مختلف استان پرداختند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =