شعبه ارگ بیمه سرمد در کرمان افتتاح شد

شعبه ارگ (کرمان) بیمه سرمد با حضور آقایان علیرضا هادی مدیر عامل، محمدرضا سرگلزایی معاونت بازاریابی و فروش و رامتین حامی فرد مدیر روابط عمومی و امور مشتریان این شرکت و آقای خواجویی، سرپرست بانک صادرات استان کرمان و جمعی از مدیران بانک صادرات و بیمه سرمد روز سه شنبه 94/3/5، مصادف با ایام شعبانیه در برج بانک صادرات کرمان افتتاح شد.

خبرآنلاین کرمان:

بانک صادرات و بیمه سرمد از هم جدا نیستند

مدیریت شعب بانک صادرات کرمان در این مراسم با بیان اینکه بانک صادرات و بیمه سرمد از هم جدا نیستند؛ گفت: ما در بانک صادرات استان از صدر تا ذیل با بیمه سرمد همکاری های لازم را خواهیم داشت تا شاهد موفقیت این شرکت در کرمان باشیم. قاسم خواجویی در ادامه ضمن تشکر از علیرضا هادی، مدیر عامل بیمه سرمد، افزود: با توجه به پهناور بودن و گستردگی استان کرمان از یکسو و اقدامات مثبت بیمه سرمد تاکنون، امیدواریم به زودی بتوانیم محصولات این شرکت را به گونه ای شایسته در این استان معرفی و به مردم ارائه نماییم.

بیمه سرمد رتبه یک توانگری را دارد

مدیرعامل بیمه سرمد نیز در مراسم افتتاحیه شعبه کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه، همزمانی این ایام را با افتتاح سرپرستی بیمه سرمد در کرمان منشاء خیر و برکت برای این شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد: با توجه به همکاری گسترده بیمه سرمد و بانک صادرات، به نحوی شایسته و مطلوب خدمتگزار مردم کریم کرمان باشیم.

علیرضا هادی با اشاره به اینکه بانک صادرات، بانک شهر و شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان فعالان معتبر و خوشنام در عرصه اقتصادی و مالی جزء موسسین و سهامداران بیمه سرمد هستند، خاطر نشان کرد: در دوره ارزیابی توانگری سال گذشته، بیمه سرمد جزء شرکت های برتر در «رتبه یک» قرار گرفت و با کار توام با اندیشه ضمن حفظ این موقعیت در بازار بیمه کشور با توسعه و ارتقای مستمر خدمات، برندمان را در جامعه معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد ادامه داد: هدف بیمه سرمد شناخته شدن در بازار به واسطه تمایز در ارائه خدمات خواهد بود و امیدواریم شرکتی پویا و خوش نام در ارائه خدمات به مردم ایران داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه سرمد با ذکر حدیثی از امام حسین (ع)، گفت: امام حسین (ع) می فرمایند: «نیاز مردم به شما از نعمت های خدا بر شماست و از این نعمت افسرده و بیزار نباشید.»

وی تصریح کرد: از نظر ما در بیمه سرمد، هر یک از مردم، مشتری با خواسته های منحصر به فرد  محسوب می شود و هر مشتری در سرنوشت شرکت تاثیر گذار است. ما معتقدیم که خدمت به ما نشاط می دهد و شادی مردم با دریافت خدمات به جا و به موقع موجب برکت کسب و کار ما و سهامداران مان خواهد شد.

علیرضا هادی در پایان گفت: انتظار ما از تاسیس شعبه ارگ، مدیریت امور مشتریان و بازاریابی بر اساس برنامه بازاریابی شرکت، در استان است و به عنوان شرکتی با تیم مدیریتی و کارشناسی جوان و پویا، امیدواریم برای دیگر شرکت¬های بیمه در استان کرمان همکاری خوب و برای بیمه گذاران کرمان خدمتگزاری شایسته باشیم.

انتخاب نام شعبه کرمان به «ارگ» به یاد حادثه تلخ زلزله بم

رییس شعبه کرمان بیمه سرمد نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی استان کرمان، تصریح کرد: استان کرمان با 63 شهر، 20 شهرستان و جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 900 هزار نفر و با داشتن معادن و کارخانه های مختلف به قطب صنعتی مبدل شده است و این قطب صنعتی نیازمند حمایت در مقابل مخاطرات است.

مهسا فامیلی با اظهار تاسف از حادثه دردناک زلزله بم در سال 1382 بیان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد این عزیزان از دست رفته نام «ارگ» را برای سرپرستی کرمان برگزیدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سیاست بیمه سرمد مبنی بر توسعه بیمه های عمر و زندگی در کشور گفت: در ژاپن از هر پنج نفر، سه نفر دارای بیمه نامه زندگی هستند، این در حالی است که در ایران فقط 10 درصد مردم از این بیمه استفاده می کنند؛ امیدواریم بتوانیم در راستای فرهنگ سازی برای توسعه بیمه های عمر در استان گام های مثبتی برداریم.

مدیر شعبه ارگ بیمه سرمد در خاتمه افزود: افتخار بیمه سرمد برگزیده شدن از طرف مردم است و امیدواریم در راه آسودگی خاطر مردم شریف کرمان خدمتگزاری شایسته باشیم.

بر اساس این گزارش، در پایان سرپرستی بیمه سرمد در استان کرمان توسط علیرضا هادی، مدیر عامل بیمه سرمد افتتاح شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =