واحدمرکزی خبر:

سناتور جمهوریخواه آمریکایی تأکید کرد: ایران، چین و روسیه از چالش‌های اصلی آمریکا به حساب می آیند.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، سناتور دب فیشر (Deb Fischer) ، سناتور جمهوریخواه از ایالت نبراسکا و عضو کمیته قوای مسلح سنا درباره قانون مجوز دفاع ملی که همان لایحه تخصیص بودجه وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، است گفت: ما در این لایحه تلاش کرده ایم کاهش بودجه دفاعی آمریکا را به طور منصفانه تر تقسیم کنیم تا نیروهای رزمندهِ آمریکایی بیشترین فشارها را از این کاهش ها تحمل نکنند، بلکه بخش فرماندهی و مدیریت ارتش و وزارت دفاع آمریکا نیز در پیامدهای این کاهش بودجه سهیم باشند.
خانم فیشر در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با چالش های پیش روی آمریکا گفت: ما با کمبود چالش مواجه نیستیم ولی اگر بتوانیم از پس آن ها بر آییم و از نیروهای دفاعی خود حمایت کنیم، تا آنان برای مقابله با این چالش ها راهگشا باشند، می توانیم شاهد قرن دیگر آمریکایی (ابرقدرتی آمریکا) در جهان باشیم.
سناتور فیشر در رابطه با چالش های پیش روی آمریکا گفت: از اهداف بلندپروازنهِ هسته ای ایران گرفته تا توسعه طلبی چین در اراضی مورد اختلاف، جنگ طلبی روسیه به عنوان قلدرِ منطقه ای و همچنین تهدید فزاینده گروه «دولت اسلامی» (داعش)، می بینیم که ما (آمریکا) هیچ نوع کمبود چالش نداریم.
وی سپس افزود: این چالش ها نشان دهنده اهمیت فراهم ساختن بودجه کافی برای ارتش ما است، زیرا دفاعِ توانا بازدارندهِ دشمنان ما خواهد بود.
چنانکه رونالد ریگان، رییس جمهور اسبق (جمهوریخواه) آمریکا گفته بود: ما باید از طریق قدرت به صلح دست پیدا کنیم. این اصل همانطور که در 35 سال پیش صادق بود، امروز نیز صادق است. البته چنانکه همهِ ما می دانیم، در برخی از اوقات، قدرت بازدارندگیِ ما کافی نیست و آنگاه باید از آمریکایی ها بخواهیم وارد عمل شوند.
فراهم ساختن منابع مورد نیاز برای نیروهای زن و مرد در ارتش آمریکا و دادن آموزش های کافی به آنان، توانایی های آن ها را برای تکمیل مأموریت های محوله شان (در خارج از کشور) افزایش می دهد ، تا بتوانند با امنیت و سلامت به وطن بازگردند.
با این وجود، متأسفانه شمار زیادی از پرسنل نظامی ما با جانفشانی و فداکاری ، جان خود را در این راه از دست می دهند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    تاریخ نشون داده هر اومدی یه رفتی داره اونم برای یه قدرت تو خالی نه این که بخوام شعار بدم فقط خوبه خودمون بدون تعصب فکر کنیم