واحدمرکزی خبر نوشت:

روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی نوشت: بستگان آمریکایی های زندانی شده در ایران، در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان شهادت دادند.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، رایک گلادستون در تحلیلی برای این روزنامه آمریکایی نوشت: اد رویس،‌نماینده جمهوری خواه از کالیفرنیا در روز جمعه اعلام کرد بستگان سه زندانی بازداشت شده در ایران و بستگان یک آمریکایی که هشت سال پیش در ایران ناپدید شد، روز پنج شنبه به عنوان شاهد در جلسه استماع کمیته روابط خارجی آمریکا به ریاست اد رویس حاضر شدند.
رویس در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که شهادت آن ها، فرصتی را فراهم خواهد کرد که حرف های این چهار خانواده آمریکایی شنیده شود و راه های تضمین آزادی آنها بررسی شود. این چهار شهود عبارت بودند از نغمه عابدینی، همسر سعید عابدینی، کشیش آمریکایی در آیداهو که به هشت سال زندان محکوم شده است. سارا حکمتی، خواهر امیر حکمتی یک تفنگدار نیروی دریایی آمریکا از ایالت میشیگان که به ده سال زندان محکوم شد، علی رضائیان، برادر جیسون رضائیان، خبرنگار واشنگتن پست در تهران که از ماه جولای در زندان است و به اتهام جاسوسی به بیست سال زندان محکوم شد و دنیل لوینسون، برادر رابرت لوینسون، کارمند سابق اف بی آی که در سال 2007 در ایارن ناپدید شد، شرکت داشتند.
این جلسه استماع، یک هفته بعد از محاکمه رضائیان برگزار شد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 2
    آزادشون نمی کنیم. بی خودی زور نزنین