به رغم ادعای برخی از سایت های محلی مبنی بر بروز درگیری فیزیکی میان نمایندگان استان خوزستان و برخی از اهالی منطقه اردل در جریان بازدید از سرچشمه های کارون، عباس پاپی زاده نماینده دزفول این موضوع را تکذیب کرد.

عباس پاپی زاده در گفت و گو با خبرآنلاین با رد هرگونه مشاجره و درگیری در جریان بازدید نمایندگان خوزستان از سرچشمه های کارون گفت: من از شنیدن این موضوع تعجب کردم. برخلاف ادعای صورت گرفته اتفاقا وقتی نمایندگان در جریان بازدید خود به منطقه اردل رسیدند اهالی آنجا با چای و میوه پذیرایی گرمی از نمایندگان داشتند و هیچ گونه برخورد و اعتراضی هم صورت نگرفت.

وی ادامه داد: البته تعدادی از حاضرین با این تصور که بازدید نمایندگان در راستای جلوگیری از احداث سد در آن منطقه است از ما سوالاتی داشتند و ما هم به آنها اطمینان دادیم که اولا این بازدید در رابطه با توقف انتقال آب از یک حوزه آبی  به حوزه آبی دیگر است و ثانیا احداث سد را حق مردم آن منطقه می دانیم  وقول دادیم این موصوع را در قالب یک طرح به کمسیون کشاورزی مجلس ببریم.

پاپی زاده افزود: در جریان این بازدید هم البته ماموران نیروی انتظامی نمایندگان را همراهی می کردند و این یک امر مرسوم و متداول است.

به گزارش خبرآنلاین صبح امروز یکی از سایت های محلی استان خوزستان درباره بازدید نمیاندگان این استان از سرشاخه های کارون نوشت: "در حاشیه دیدار نمایندگان استان از سرچشمه ها در یک اقدام حساب شده عده ای از مردم محلی شهرستان اردل که در پنج کیلومتری سرچشمه های کارون قرار دارد با عصبانیت وارد جلسه نمایندگان با مسئولین شهری اردل می شوند و به نمایندگان اعتراض می کنند که "چرا نمی گذارید برای ما سد بزنند؟ ما دوست داریم آب اینجا را به اصفهان منتقل کنیم و...".

به نوشته این سایت نمایندگان خوزستان در برابر این اعتراضات موضع گرفته تا آنجا که درگیری شدیدی بین نماینده مردم اهواز با معترضین رخ داده است. آنگونه که در این سایت آمده شکرخدا موسوی نماینده اهواز دراین باره گفته است:دست های پنهانی پشت این ماجرا بود. عده ای سناریوی توهین به نمایندگان خوزستان را از قبل طراحی کرده بودند.

این سایت ادامه داده است: وقتی نصحیت های نمایندگان هم معترضین را آرام نکرد مشاجره بالا گرفت تا آنجا که معترضین با نمایندگان خوزستان دست به یقه شده و کار به دخالت نیروی انتظامی کشید.

29214

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =