ایسنا نوشت:

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ با اشاره به جزئیات تفاهم‌نامه امضا شده ما بین این شرکت با وزارت آموزش و پرورش گفت: این تفاهم‌نامه به مدت ۱۶ ماه به امضا رسیده است.

بکتر سید مرتضی ادیانی با اشاره به قرارداد امضا شده فی‌مابین شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ و وزارت آموزش و پرورش جهت پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: این قرارداد براساس تفاهم‌نامه امضا شده 16 ماه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه آمده است که 4 ماه به صورت صندوقی (حق‌العمل‌کاری)‌ و بعد از آن نوع و شکل همکاری طبق نظر آموزش و پرورش و شرکت بیمه آتیه‌سازان ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با تأکید بر اینکه سرانه فرهنگیان آموزش و پرورش در سال جاری، 15 هزار تومانی است، گفت: در این مدل، مدیریت بر هزینه‌ها و توزیع ریسک توسط وزارت آموزش و پرورش است و این شرکت فقط کارمزد خود را جهت ارائه خدمات از وزارت آموزش و پرورش دریافت می‌کند.

ادیانی با اشاره به آمار فرهنگیان تحت پوشش شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ خاطرنشان کرد: بالغ بر یک میلیون و 600 هزار نفر از فرهنگیان طبق قرارداد امضا شده از خدمات بیمه تکمیلی آتیه استفاده خواهند کرد.

 

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    آتیه سازان ناکارامدترین بیمه کشور ؛
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    3 0
    این شرکت زیر نظر بیمه مرکزی نیست و هیچ تعهدی در قبال کیفیت خدماتش وجود نداره. آموزش و پرورش کشور کلا به فنا رفته...