حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در صفحه فیسبوک خود با انتشار متنی ب ه مقایسه عملیات کربلای 4 با مذاکرات هسته ای پرداخت.

حسام الدین آشنا در این متن خواستار همراهی همگان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات شده است.اینجا را ببینید.  

 برخلاف هشدار قبلی، مردم استان گلستان استقبال زیادی از یادگار امام راحل داشتند.حضور گسترده اقشار مختلف مردم و جمعیت بیش از حد انتظار استقبال کنندگان از حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی درمحل امامزاده عبدالله (س) گرگان باعث ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به امامزاده شد.در مسیر حرکت سید حسن خمینی به مصلی گرگان تعداد زیادی گوسفند از سوی مردم به عنوان نذورات ذبح شد.  اینجا را ببینید.

وزیر اطلاعات از کشف، شناسایی و دستگیری تمام تیم‌های مرتبط با داعش در کشور خبر داد.اینجا را ببینید.  

سعید جلیلی روز پنجشنبه در همایش بصیرت و ولایت شهرستان نهاوند استان همدان گفت: آمریکا برای پوشاندن چهره اسلام ناب رو به اسلام بدلی و انحرافی آورده و چون نمی تواند ملت ما را از اصل مبارزه منصرف سازد گروه هایی مانند داعش را اجیر کرده تا جنگ نیابتی را بر ما تحمیل کند.اینجا را ببینید.  

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی کنیم.اینجا را ببینید.


سردار محمدرضا نقدی در همایش ایثار و مقاومت که در سالن صداوسیما در خراسان برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی‌های پی‌درپی ما به دلیل مقاومت و ایستادگی با اتکا بر خداوند بوده است، اظهار کرد: امروز باید دید ما از ایستادگی به پیروزی رسیدیم یا از تسلیم شدن.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420803