مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دومین اجلاس مسئولان امور جوانان کشورهای حاشیه دریای خزر،خواستار فعالیت بیشتر سمن‌ها برای ارتباط و مراوده بهتر جوانان حاشیه دریای خزر، از جمله در بخش‌های فرهنگی، گردشگری، ورزشی و ستادی شد

 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران، حبیب حسین‌زادگان عصر امروز در افتتاحیه دومین اجلاسیه جوانان کشورهای حاشیه دریای خزر که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی مناسبی انجام شد تا بتوانیم با برگزاری جلسات مختلف آموزشی و برگزاری مناسب همایش، شرکت‌کنندگان را به بازدید از مراکز گردشگری هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: کشورهای حاشیه دریای خزر، بیشتر فرهنگ و منافع مشترکی دارند و با توجه به ظرفیت استان مازندران در زمینه سمن‌ها یا سازمان‌های مردم‌نهاد، مدنظر قرار گرفت تا بار دیگر جوانان و نخبگان کشورهای همسایه دور هم باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: براساس عملکرد مثبتی که مازندران در زمینه برگزاری برنامه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از خود نشان داده است، این استان مسئول برگزاری دومین اجلاسیه جوانان حاشیه دریای خزر در ایران شد.

حسین‌زادگان افزود: از طرفی، به‌دلیل زیرساخت توسعه‌ای موجود در استان شامل جاذبه‌های توریستی و نیروی انسانی خلاق و با اراده مازندران عهده‌دار این میزبانی شد.

وی با اشاره به دستاوردهای این اجلاس خاطرنشان کرد: از آنجایی که جوانان سرمایه‌های انسانی هر کشوری محسوب می‌شوند، بنابراین باید NGOها و سمن‌هایی فعال شوند تا مراوده‌هایی که در حوزه گردشگری، ورزشی، ستادی و توسعه‌ای استان صورت می‌گیرد، از این طریق گام‌های موثری نیز برای مباحث راهبردی و هدایتی برداشته شود.

فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه این شهرستان به دلیل ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان در حوزه ورزش و جوانان، تاکنون میزبانی چند اجلاس و مسابقات بین‌المللی بوده است، اظهار کرد: امید می‌رود بتوانیم میزبان خوبی در این اجلاس باشیم و خروجی این اجلاس‌ها در راستای منویات رئیس جمهور در حوزه جوانان باشد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =