گل محمدی می گوید چیزی که مشخص است این است که آنها بازی سختی مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یحیی گل محمدی که مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود در باره فینال جام حذفی گفت:«من به نفت و علیرضا منصوریان تبریک می گویم که به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیدند.با این صعود آنها کار بزرگی را شروع کردند.اما ما هم پس از چند هفته ناکامی خوشبختانه در مسیری قرار گرفتیم که باعث پیشرفت مان شد.پیشرفتی که منجر به کسب سهمیه آسیایی شد. »

گل محمدی این را گفت و ادامه داد:«من در همین برنامه از همه عوامل باشگاه ذوب آهن تشکر می کنم که برای تیم سنگ تمام گذاشتند.ما روز دوشنبه فینال جام حذفی را در پیش داریم و تمام هدف مان این است که در این مسابقه برنده باشیم.می خواهیم برنده باشیم تا بتوانیم به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. به هر حال آنچه مشخص است بازی سختی را مقابل نفت داریم و امیدوارم نتیجه بگیریم. »

شفیع به او گفت که محمد رویانیان در گفت و گویی اعلام کرده که یکی از اشتباهات باشگاه پرسپولیس در گذشته قطع همکاری با گل‌محمدی بوده است که یحیی این واکنش را نشان داد:«همیشه چه در عرصه مربیگری و چه در عرصه بازیگری اتفاقات زیادی می‌افتد و در آن مقطع زمانی آن اتفاقات شاید خوشایند خیلی‌ها نبود. »

شفیع دوباره به او گفت که شما روی نیمکت خیلی خونسرد هستید.سوالی که این واکنش گل محمدی را به همراه داشت:«روش کاری من بدین شکل است که خونسرد باشم. دوست دارم در تیمم همیشه آرامش وجود داشته باشد و زیاد دوست ندارم هیجانات کاذب بر منطق در جریان بازی غلبه کند چون آرامش باعث می‌شود در تیم تصمیمات بهتری بگیریم. به هر حال بعضی مواقع هم بوده که من از فرط خوشحالی بالا و پایین پریده‌ام.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =