وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تغییر ساختار، اهداف و رفتار برای برون رفت از وضعیت موجود و تحول سازمانی تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی، علی ربیعی در اولین همایش علمی کاربردی مدیران کل ستادی و استانی بهزیستی، گفت: به بدنه بهزیستی اعتقاد کامل دارم، لذا باید توانایی‌های بالقوه، بالفعل و شکوفا شود، بطوریکه برای توانمندسازی جامعه هدف باید ابتدا خود را توانمند کنیم.

او با بیان اینکه رئیس سازمان بهزیستی تحول‌گراست و تحول را برای سازمان به ارمغان می‌آورد، ادامه داد: تغییر مدیریت این نهاد حمایتی تصمیم به موقعی بوده است، لذا با تغییرات باید توانایی‌ها، ساختار و منابع، سبک‌ کاری تغییر پیدا کند؛ چرا که ادامه مسیر به شیوه گذشته شکست را به همراه خواهد داشت.

ربیعی با بیان اینکه اهداف گذشته این سازمان شکست خورده است  گفت: باید ساختار متناسب، هدف مشترک و رفتارهای سازمانی در بهزیستی اصلاح شود، بطوریکه کار در بهزیستی با نظم و انعطاف‌پذیری و با سبک NGO صورت پذیرد که اجرایی کردن اقدامات به سبک NGO برای کشور امری ممکن نیست، اما با این حال باید با نیروی ۲۲ هزار نفری خدمات تخصصی بهزیستی را به سمت جامعه‌ محوری و خانواده‌ محوری پیش ببریم.

او با تاکید بر توجه ویژه به رفتار سازمانی در بهزیستی، یادآور شد: مفهوم مشتری‌ مداری باید بازتعریف شود، چرا که جلب و میزان رضایت و حقوق جامعه هدف مشترک است. همچنین بهزیستی در خانه، نظارت و حمایت مداوم از خروجی‌های بهزیستی، تأمین نیازهای اولیه و طبقه‌بندی آنها و ترسیم ماتریسی از خیر جمعی از اقدامات سال گذشته بوده است که در سال جاری نیز دنبال خواهیم کرد.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    1 1
    اگه شکست خورده بود چرا نزدیک ۲سال هاشمی رو نگه داشتید؟چرا عزلش نکردید؟چرا مجددا بهش پست جدید دادید؟
  • كارمندبهزيستي IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    1 1
    آقاي وزيرصرفاباعوض كردن رياست سازمان بهزيستي كشور چيزي درست نمي شود.اگرواقعابه فكرتغييراساسي دراهداف وبرنامه هاي سازمان بهزيستي وارتقاءكيفيت خدمات اين سازمان هستيدحتمابايديك خانه تكاني اساسيبدون ملاحظه كاري درتغييرمديران كل اين سازمانبالاخص مديران كل بهزيستي استانها درسريعترين زمان صورت گيرد.
  • s IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    حالا چه چوری ها؟