وقتی با بهرام افشارزاده تماس گرفتیم، سرحال‌تر از همیشه به نظر می‌رسید و شوخی‌هایش گل کرده بود!

خبرورزشی نوشت: وقتی با مدیرعامل آبی‌پوشان درباره گزینه‌های نیمکت استقلال حرف زدیم، با خنده گفت: شما هم می‌توانید کاندیدای مربیگری استقلال باشید!
سلام، آقا باز هم مزايده لغو شد.
مزايده كجا؟

مزايده استقلال.
كدام استقلال؟

استقلالي كه شما مديرعامل آن هستيد.
(با خنده) من؟! من خانه‌ نشسته‌ام، مديرعامل كدام تيم هستم؟

از شوخي گذشته ماجراي مزايده چهارم سرخابي‌ها همانند دفعات قبلي بود و لغو شد.
به هر حال اين اتفاق باعث شد حداقل زمان مشخص بشود و اين فرصت را در اختيار داشته باشيم تا برخي اقدامات را براي آماده‌سازي استقلال انجام بدهيم. اين خودش يك اتفاق خوب و خوشايند محسوب مي‌شود و حالا استارت خودمان را مي‌زنيم.

استارت انتخاب سرمربي و جذب بازيكنان را؟
بله، اين اتفاقات بايد با آگاهي و بررسي دقيق صورت بگيرد. من از همه دوستان و گروه‌هايي كه قصد حضور در مزايده را داشتند، استقلالي هستند و يا مي‌توانند به استقلال كمك كنند، دعوت به عمل مي‌آورم تا بيايند و نظرات و مشورت‌هايشان را بدهند. من دست تك‌تك دوستاني را كه خدمت كنند، به گرمي مي‌فشارم.

گزينه‌هاي مربيگري استقلال همين‌هايي بود كه مطرح شد؟
كجا مطرح شد؟!

در رسانه‌ها.
من ديروز هم به شما گفتم، باشگاه استقلال نه از مربي‌اي برنامه گرفته و نه كوچك‌ترين مذاكره‌اي با شخصي داشته است. فقط چند رزومه گرفتيم كه مي‌تواند برخي از آنها درست باشد يا نه.

يعني زاكه‌روني، دونادوني، تروسيه، تاپ مولر و ماتيوس استقلالي نمي‌شوند؟ به نظر مي‌رسد مطرح شدن اين اسامي بازي با افكار عمومي و خبرسازي است.
اول اينكه براي چندمين بار تكرار مي‌كنم ما فقط رزومه گرفتيم. شما هم مي‌توانيد جزو گزينه‌هاي مربيگري استقلال باشيد و رزومه‌تان را بياوريد! دوم اينكه باشگاه استقلال، بزرگ، پرافتخار و باقدمت است كه ميليون‌ها طرفدار دارد. هر كسي بايد براي حضور در چنين تيمي احساس افتخار كند البته نشست هيأت مديره استقلال برگزار مي‌شود و بسياري از اين مسائل در جلسه مطرح خواهد شد تا در نهايت بهترين تصميم را بگيريم.

اين مباحث را فراموش كنيم. هزينه قرارداد اين نام‌هاي بزرگ بسيار بالاست.
هنوز كه انتخاب نكرديم كه غصه پول را بخوريم. براي جذب مربي، اسپانسر نيز كمك‌هايي را خواهد كرد و به خاطر همين بود كه گفتم اجازه بدهيد نشست هيأت مديره برگزار شود و بعد درباره مربيان حرف بزنيم.

با اين حرف‌ها در استقلال ماندني هستيد؟
من چه يك ساعت در استقلال باشم و چه يك دقيقه، كارم را انجام مي‌دهم. هرچه قسمت باشد، همان خواهد شد. من مي‌خواستم با وزير ورزش جلسه‌اي را برگزار كنم اما اين اتفاق نيفتاد. سعي خواهم كرد ظرف امروز و فردا با آقاي گودرزي حرف بزنم.

قيد مربي ايراني را زده‌ايد؟
نه، اتفاقاً چند گزينه داخلي داريم.

نام‌هاي عجيبي در بين گزينه‌هاي داخلي به چشم مي‌خورند. داريوش يزداني و فرهاد مجيدي...
اين دو اصلاً جزو گزينه‌هاي مربيگري استقلال نيستند. من از دوستان عزيز رسانه‌اي خواهش مي‌كنم اخبار درست و حقايق را منتشر كنند و از جنجال‌سازي، خبرهاي بدون سند و مدرك كه توليد حاشيه و جنجال مي‌كند، خودداري كنند. بنده به عنوان مديرعامل استقلال اعلام مي‌كنم پس از اينكه به گزينه نهايي رسيديم، آن را رسماً اعلام مي‌كنيم. در اين شرايط كه واقعاً هيچ اتفاقي نيفتاده، نمي‌توانم حرفي بزنم كه بعداً درست نباشد.

هواداران استقلال اطمينان داشته باشند ناكامي‌هاي فصل گذشته جبران مي‌شود؟
به هر حال سعي و كوشش تمامي مجموعه استقلال بر اين است كه رضايت خاطر هواداران عزيز را جلب كنيم. اين هواداران كه سرمايه و صاحب اصلي استقلال هستند، دوست دارند تيم محبوب‌شان را در اوج ببينند و ما نيز مي‌كوشيم تيمي را درست كنيم تا لبخند شادي را بر لبان هواداران استقلال بنشاند. آنها خيال‌شان راحت باشد كه با آرامش و مطالعه دقيق و سختكوشي استقلال خوبي را مي‌بنديم.

بازي پرسپوليس و الهلال را تماشا كرديد؟ نماينده ايران شكست سنگيني را متحمل شد.
متأسفانه پرسپوليس از رسيدن به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا بازماند و همه از اين اتفاق ناراحت هستيم. دوست داشتيم نماينده ايران به مراحل بالاتر صعود كند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =